Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Komandinio darbo efektyvumo didinimas, įgalinimas veikti kartu
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Nėra duomenų
Programos aprašymas
Pagrindinis mokymosi programos, skirtos švietimo įstaigų vadovų, įvairių tipų švietimo įstaigų komandų kompetencijų tobulinimui, tikslas – tobulinti švietimo įstaigose dirbančių pedagogų kompetencijas, siekiant profesinio augimo, asmeninio meistriškumo. Kompetencijos suvokiamos kaip asmens bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų bei žinių visuma, reikalinga sėkmingai profesinei veiklai ir esanti pagrindas sėkmingai atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas. Jos atitinka švietimo tikslus ir yra grindžiamos pagarba asmens orumui ir savitumui, tikėjimu kiekvieno žmogaus galimybėmis, mokymosi visą gyvenimą samprata, puikiu švietimo, mokymosi supratimu, žmogaus pažinimu, demokratiško vadovavimo principų išmanymu. Ypač svarbus programos turinyje numatytų kompetencijų vertybinis aspektas bei galutinis programos rezultatas – vadovų, pedagogų kompetencijų raiška praktikoje, elgesio demonstravimas savo veikloje bei to elgesio įtaka pagrindiniams mokyklos veiklos rezultatams – mokinių asmenybės brandai, pasiekimas ir pažangai. Programos turiniu siekiama vadovų, pedagogų kuriamos empatijos, savitarpio pagalbos, pasitikėjimo, partnerystės ir bendradarbiavimo ir kokybės kultūros Lietuvos švietimo įstaigose.
Mokymų programos turinys remiasi Nacionalinės švietimo agentūros pretendentų tapti švietimo įstaigų vadovų kompetencijų vertinimo, TALIS 2019 m. tyrimų duomenimis, Lyderystės ir vadovavimo švietimo įstaigose stiprinimo gairėmis, Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo nuostatais, Valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo prioritetais, Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams apraše išdėstytomis kompetencijomis. Mokymų programos turinys grindžiamas realia parama, sudarant sąlygas tobulėti mokyklų vadovams, mokytojams, įgalinti juos asmeniniam veiksmingumui ir meistriškumui, strateginiam mąstymui ir pokyčių valdymui, strateginiam švietimo įstaigos valdymui, lyderystei mokymui(si).