Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Nuotolinio darbo įrankiai mokykloje
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Kompiuterinio raštingumo kompetencija
Programos aprašymas
Mokytojų kompetencijos aprašas (2007 – 01 – 15 ISAK – 54) skatina mokytojus tobulinti savo IKT kompetenciją - ugdytis informacinę kultūrą, kompiuterinį raštingumą ir gebėjimą integruoti IKT į mokymo ir mokymosi procesą. 2020–2022 metų kvalifikacijos tobulinimo prieritetas yra kompetencijų tobulinimas įgyvendinant šiuolaikinį ugdymo / mokymo turinį. 1.1. Skaitmeninio raštingumo tobulinimas. (2020 m. balandžio 2 d. Nr. V-504, Vilnius). Mokyklų, švietimo pagalbos įstaigų, kitų švietimo teikėjų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, savininkai (juridinio asmens dalyvių susirinkimai), vadovai gali organizuoti neformalųjį vaikų švietimą (išskyrus ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą), formalųjį švietimą papildantį ugdymą, neformalųjį suaugusiųjų švietimą tiek, kiek tai įmanoma vykdyti nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu. (2020 m. kovo 30 d. Nr. V-469)
Kvalifikacijos tobulinimo programa „Nuotolinio darbo įrankiai mokykloje“ “ remiasi minėtų teisės aktų nuostatomis nagrinėja esamas mokyklai pritaikytas nuotolinio darbo platformas ir jos įrankius. Šios 40 val. programos dalyviai, išklausę teoriją ir įgyję praktinių įgūdžių patobulins informacinių technologijų naudojimo kompetencijas.