Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Programos pavadinimas

Multimedijos technologijos (anglų k. - Multimedia Technologies) Informatikos inžinerija (anglų k. - Informatics Engineering)

Programos studijų kryptis

Programų sistemos Informatikos inžinerija

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Informatikos mokslų bakalauras Informatikos mokslų bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

Apimtis kreditais: 240
Nuolatinė, 4, Metais
Ištęstinė, 6, Metais
Apimtis kreditais: 240
Nuolatinė, 4, Metais
Ištęstinė, 6, Metais

Programos aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Išugdyti profesionalus, gebančius spręsti aktualius profesinės veiklos iššūkius sukuriant, eksploatuojant ir prižiūrint multimedijos programų sistemų taikomuosius sprendimus, apimančius kompiuterinius žaidimus, virtualiąją bei papildytąją realybę ir kokybišką skaitmeninį turinį.
Studijų rezultatai:
Žinios ir jų taikymas:
A1 Geba paaiškinti esminius informacijos ir duomenų apdorojimo, kompiuterių komunikacijos, debesų kompiuterijos ir multimedijos programų sistemų funkcionavimo aspektus, raidą ir tendencijas.
A2 Geba paaiškinti multimedijos programų sistemų, apimančių kompiuterinius žaidimus, virtualiąją ir papildytą realybę, multimedijos turinio kūrimo sistemas bei patį skaitmeninį turinį, gyvavimo ciklo etapus, juose pasitelkiamus metodus ir priemones.
A3 Geba paaiškinti multimedijos programų sistemų ir atskirų jos komponentų bei skaitmeninio turinio specifikavimo, projektavimo, testavimo ir dokumentavimo metodus.
A4 Geba paaiškinti, kaip verslo, pramoninis, ekonominis ir socialinis kontekstas veikia profesinę, su multimedijos technologijomis susijusią, veiklą.
A5 Geba taikyti informatikos žinias saugiems ir etiškai korektiškiems skaitmeninių multimedijos sistemų, virtualios ir papildytos realybės bei kompiuterinių žaidimų sprendimams ir kokybiškam skaitmeniniam turiniui sukurti.
Gebėjimai vykdyti tyrimus:
B1 Geba identifikuoti multimedijos technologijų srities mokslinio tyrimo problemą ar profesinės veiklos iššūkį.
B2 Geba paruošti duomenis ir informaciją, reikalingus spręsti problemas ar iššūkius, susijusius su multimedijos technologijomis.
B3 Pritaikydamas kriterijus, geba išanalizuoti duomenis, informaciją ir sprendimus, susijusius su multimedijos programų sistemomis ir jų pagalba kuriamu skaitmeniniu turiniu.
B4 Geba formuluoti argumentuotas išvadas ir rekomendacijas, atsižvelgdamas į tyrimo metu surinktą informaciją, gautus rezultatus bei sukurtus multimedijos programų sistemų sprendimus.
Specialieji gebėjimai:
C1 Geba taikyti analizavimo, projektavimo, kūrimo, testavimo ir priežiūros metodus projektams, susijusiems su multimedijos programų sistemų sprendimais.
C2 Geba pasirinkti tinkamas multimedijos programų sistemų bei skaitmeninio turinio kūrimo ir priežiūros priemones.
C3 Geba apibrėžti funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus multimedijos programų sistemų produktui ar paslaugai pagal užsakovo poreikius ir potencialių naudotojų poreikių analizės duomenis.
C4 Geba projektuoti multimedijos technologijų taikomojo sprendimo architektūrą, veikimo algoritmus, naudotojo sąsają ir testavimo programas pagal apibrėžtus funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus.
C5 Geba parengti dokumentaciją, reikalingą multimedijos programų sistemų produktui ar paslaugai, sukurti, įdiegti, eksploatuoti ir tobulinti.
C6 Geba įgyvendinti multimedijos programų sistemų produktą ar paslaugą aktualiam profesinės veiklos iššūkiui spręsti pagal apibrėžtus funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus.
C7 Analizuodamas testavimo rezultatus, geba įvertinti multimedijos programų sistemos ir jos skaitmenio turinio kokybę.
Socialiniai gebėjimai:
D1 Geba komunikuoti idėjas ir sprendimus raštu ir žodžiu skirtingoms auditorijoms lietuvių ir bent viena užsienio kalba.
D2 Geba efektyviai dirbti komandose pagal profesinius, etikos ir socialinės atsakomybės principus ir taisykles.
Asmeniniai gebėjimai:
E1 Geba savarankiškai tobulėti profesinės veiklos ir su ja susijusiose srityse.
E2 Geba atsakingai dirbti, imdamasis iniciatyvos, laikydamasis darbo plano ir įsipareigojimų.
E3 Geba kūrybingai spręsti profesinės veiklos uždavinius ir iššūkius, kylančius, kuriant multimedijos programų sistemas ir skaitmeninį turinį.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos apima auditorinį darbą (paskaitos, pratybos, laboratoriniai darbai, konsultaciniai seminarai, išvykstamieji vizitai į įmones ir kita) ir savarankišką darbą, skirtą įsisavinti teorinę medžiagą, pasirengti auditoriniam darbui, tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams bei atlikti kitas veiklas. Kiekvieno studijų modulio studijos baigiamos studento žinių bei įgūdžių vertinimu – egzaminu arba kitu galutiniu atsiskaitymu, studijų programa baigiama baigiamuoju projektu ir jo gynimu.
Studijų procese, siekiant skatinti studentų aktyvumą ir kūrybiškumą, naudojami tokie aktyvaus mokymosi studijų metodai, kaip projektavimas (programavimas), dizainu grindžiamas mąstymas, iššūkiais grįstas mokymasis, kūrybinės dirbtuvės, darbas grupėse, patirtinis mokymasis, diskusijos, problemų sprendimu grįstas mokymasis, reflektyvus mokymasis, idėjų žemėlapiai ir kt. Pasiekimų vertinimui, be tradicinių vertinimo metodų, tokių kaip laboratorinio darbo gynimas, uždavinio sprendimas, laboratorinio darbo ar projekto ataskaita, naudojami ir kiti metodai: darbų ar kompetencijos aplankas (portfolio), probleminių užduočių sprendimas, inžinerinis projektas, veiklos refleksija, savęs įsivertinimas ir pan.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma studijų rezultatų kaupiamojo vertinimo sistema, leidžianti užtikrinti nuolatinį ir įtraukiantį studentų darbą viso studijų semestro metu, kai studijų modulio galutinį įvertinimą sudaro tarpinių atsiskaitymų ir galutinio atsiskaitymo pažymiai, juos padauginant iš svertinių koeficientų (procentinių dedamųjų) ir sandaugas susumuojant.
Studijų modulio tarpinių atsiskaitymų skaičių ir jų procentines išraiškas pasirenka modulį koordinuojantis dėstytojas. Be įprastinių atsiskaitymo formų (pavyzdžiui, egzaminas, žodinis iliustruotas pranešimas, projekto ataskaita, laboratorinių darbų gynimas), gali būti taikoma papildoma vertinimo forma „Studento aktyvumo (lygmens) įvertinimas“ (iki 10 procentų galutinio pažymio), kurioje vertinamas studentų pasirengimas atvejo analizei, aktyviai diskusijai, dalyvavimas debatuose, ir pan.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Akademinė ir dalykinės srities komunikacija anglų kalba (C1 lygiu), Algoritmų sudarymas ir analizė, Bakalauro baigiamasis projektas, Diskrečiosios struktūros, Duomenų bazės, Duomenų struktūrų pagrindai, Fizika 1, Informatikos studijų įvadas, Interaktyvios interneto technologijos, Kompiuterinė grafika, Kompiuterių architektūra, Kompiuterių tinklai ir internetinės technologijos, Matematika 1, Matematika 2, Multimedijos sistemų projektavimas, Naudotojų patirties projektavimas, Objektinio programavimo pagrindai 1, Objektinio programavimo pagrindai 2, Operacinės sistemos, Produkto vystymo projektas, Profesinė praktika, Programavimo inžinerija, Skaitmeninės garso ir vaizdo sistemos, Skaitmeninės logikos pradmenys, Skaitmeninio turinio komponavimas ir etika, Tikimybių teorija ir statistika, Trimatės grafikos modeliavimo pagrindai, Vizualus projektavimas.
Specializacijos:
Dirbtinis intelektas žaidimams, Garso technologijos, Mobilių programėlių kūrimo pagrindai, TV produkcijos gamyba, Tinklalapių grafinės sąsajos programavimas, Trimatės grafikos modeliavimas pažengusiems, Vaizdo sintaksė, Virtualiosios realybės technologijos, Žaidimų efektų programavimo pagrindai, Žaidimų kūrimo pagrindai.
Studento pasirinkimai:
BUS: Filosofijos ir darnaus vystymosi alternatyvos 2023:
Darnus vystymasis, Medijų filosofija;
Asmeninis modulių rinkinys (I pakopos) 2023.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventas turi informatikos teorijos, kompiuterių techninės ir programinės įrangos, programavimo, interneto ir mobiliųjų technologijų, šiuolaikinių medijų kūrimo technologinių žinių, geba šias žinias taikyti įvairių sričių informatikos uždaviniams formuluoti, analizuoti ir spręsti, geba parinkti ar sukurti reikiamą aparatinę ir programinę įrangą.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti televizijos ir radijo, reklamos, skaitmeninio turinio kūrimo ir transliavimo, žaidimų, interaktyvių sistemų ir mobilių aplikacijų projektavimo ir programavimo įmonėse bei organizacijose.
Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į antrosios pakopos studijas.
Programos aprašymo santraukos parengimo ir atnaujinimo datos: 2023-02-08
Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Suteikti teorinių ir praktinių žinių apie kompiuterių, jų sistemų, komunikacinių tinklų, realaus laiko informacijos apdorojimo ir valdymo sistemų kūrimą, diegimą ir palaikymą, išugdyti gebėjimus projektuoti ir realizuoti kompiuterizuotas sistemas, dirbti inžinerinį darbą įmonėse.

Studijų rezultatai:
Žinios ir jų taikymas:
A1 Geba paaiškinti gamtos dėsnius, fizikinius reiškinius, matematinius metodus ir teorijas, susijusius su kompiuterių technine ir programine įranga, apžvelgti svarbius informatikos mokslų istorinius pokyčius, dabarties ir ateities tendencijas.
A2 Geba paaiškinti algoritmų kūrimo ir jų analizės principus, programavimo technologijų ir kalbų pritaikymo galimybes, žmogaus ir kompiuterio sąveikos principus, programų sistemų kūrimo ir priežiūros procesų esminius principus ir metodus.
A3 Geba taikyti verslo, ekonomines, darnaus vystymo ir teisines žinias profesinėje veikloje, kuriant etikos normas, teisinius reikalavimus ir visuomenės poreikius atitinkančius informatikos inžinerijos sprendimus.
A4 Geba taikyti informacijos saugumo principus ir kibernetinio saugumo užtikrinimo metodus ir technologijas, kuriant saugius informatikos inžinerijos taikomuosius sprendimus.
A5 Geba paaiškinti kompiuterių techninės įrangos veikimo principus, sandarą, įskaitant skaitmeninės logikos, kompiuterių architektūrų, operacinių sistemų, virtualizacijos technologijas ir metodus.
A6 Geba taikyti kompiuterių sistemų inžinerijos ir daiktų interneto sistemų kūrimo metodus, procesus ir technologijas, kuriant daiktų interneto taikomuosius sprendimus.
A7 Geba taikyti informacinių technologijų, organizacijų kompiuterinių sistemų administravimo ir palaikymo bei informacijos saugos metodų žinias, kuriant įmonių kompiuterizavimo taikomuosius sprendimus.
A8 Geba taikyti saugių sistemų ir paslaugų kūrimo ir integracijos, duomenų saugumo užtikrinimo, administravimo ir palaikymo metodų ir priemonių žinias, kuriant saugius taikomuosius sprendimus.
Gebėjimai vykdyti tyrimus:
B1 Geba apibrėžti informatikos inžinerijos profesinės veiklos problemą ir surasti, paruošti ir apžvelgti jai spręsti reikalingą informaciją spausdintiniuose šaltiniuose, elektroniniuose ištekliuose, duomenų bazėse ir kituose šaltiniuose.
B2 Geba analizuoti ir kritiškai vertinti informatikos inžinerijos profesinės veiklos problemai spręsti reikalingą informaciją pagal pasirinktus kriterijus, formuluojant argumentuotas išvadas ir rekomendacijas.
Specialieji gebėjimai:
C1 Geba parinkti ir taikyti tinkamus metodus, analitinę ir modeliavimo, eksperimentinę, gamybinę įrangą inžineriniams uždaviniams ir problemoms spręsti, kuriant naujus ar tobulinant esamus taikomuosius sprendimus.
C2 Geba realizuoti, diegti, prižiūrėti ir tobulinti kompiuterines sistemas, jų programinę ir techninę įrangą, įvertinti pasirinktų sprendimų etinius, ekonominius, našumo, patikimumo ir kibernetinio saugumo aspektus.
C3 Geba projektuoti kompiuterines sistemas, naudojant šiuolaikinius projektavimo procesus, metodus ir priemones, bei metodiškai parengti kompiuterių sistemos standartizuotą inžinerinę dokumentaciją.
C4 Geba analizuoti, projektuoti, realizuoti, diegti, prižiūrėti ir plėtoti kompiuterines daiktų interneto sistemas, kompiuterinių sistemų techninę ir tarpinę programinę įrangą, naudojant kompiuterinės analizės, modeliavimo, projektavimo ir eksperimentų valdymo priemones.
C5 Geba analizuoti, projektuoti, realizuoti, diegti ir eksploatuoti organizacijų kompiuterinių sistemas, jų techninę ir programinę įrangą, taikant kompiuterių ir jų sistemų, kompiuterių tinklų, programavimo technologijų, informacijos apdorojimo sistemų ir informacijos saugos dalykines žinias.
C6 Geba analizuoti, projektuoti, realizuoti, diegti ir eksploatuoti saugias kompiuterių sistemas, jų techninę ir programinę įrangą, taikant kompiuterių ir jų sistemų, kibernetinio saugumo, kompiuterių tinklų, programavimo technologijų, informacijos apdorojimo sistemų dalykines žinias.
Socialiniai gebėjimai:
D1 Geba pristatyti specialistams ir plačiai auditorijai informatikos inžinerijos problemas ir sprendimus raštu ir žodžiu, taisyklinga lietuvių kalba ir bent viena iš užsienio kalbų.
D2 Geba vykdyti kompiuterinių sistemų kūrimo veiklas, būnant komandų nariais ar vadovais, laikantis profesinio, etinio elgesio ir socialinės atsakomybės principų ir taisyklių.
Asmeniniai gebėjimai:
E1 Geba savarankiškai nuolat mokytis, tobulėti, formuluoti ir pasiekti užsibrėžtus tikslus informatikos inžinerijos bei gretutinėse srityse.
E2 Geba savarankiškai, kūrybiškai ir atsakingai dirbti, laikantis numatyto plano ir įsipareigojimų, imantis iniciatyvos ir prisiimant asmeninę atsakomybę už darbo rezultatus.


Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos apima auditorinį darbą (paskaitos, pratybos, laboratoriniai darbai, konsultaciniai seminarai, išvykstamieji vizitai į įmones ir kita) ir savarankišką darbą, skirtą įsisavinti teorinę medžiagą, pasirengti auditoriniam darbui, tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams bei atlikti kitas veiklas. Kiekvieno studijų modulio studijos baigiamos studento žinių bei įgūdžių vertinimu – egzaminu arba kitu galutiniu atsiskaitymu, studijų programa baigiama baigiamuoju projektu ir jo gynimu.
Studijų procese, siekiant skatinti studentų aktyvumą ir kūrybiškumą, naudojami tokie aktyvaus mokymosi studijų metodai, kaip projektavimas (programavimas), dizainu grindžiamas mąstymas, iššūkiais grįstas mokymasis, kūrybinės dirbtuvės, darbas grupėse, patirtinis mokymasis, diskusijos, problemų sprendimu grįstas mokymasis, reflektyvus mokymasis, idėjų žemėlapiai ir kt. Pasiekimų vertinimui, be tradicinių vertinimo metodų, tokių kaip laboratorinio darbo gynimas, uždavinio sprendimas, laboratorinio darbo ar projekto ataskaita, naudojami ir kiti metodai: darbų ar kompetencijos aplankas (portfolio), probleminių užduočių sprendimas, inžinerinis projektas, veiklos refleksija, savęs įsivertinimas ir pan.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma studijų rezultatų kaupiamojo vertinimo sistema, leidžianti užtikrinti nuolatinį ir įtraukiantį studentų darbą viso studijų semestro metu, kai studijų modulio galutinį įvertinimą sudaro tarpinių atsiskaitymų ir galutinio atsiskaitymo pažymiai, juos padauginant iš svertinių koeficientų (procentinių dedamųjų) ir sandaugas susumuojant.
Studijų modulio tarpinių atsiskaitymų skaičių ir jų procentines išraiškas pasirenka modulį koordinuojantis dėstytojas. Be įprastinių atsiskaitymo formų (pavyzdžiui, egzaminas, žodinis iliustruotas pranešimas, projekto ataskaita, laboratorinių darbų gynimas), gali būti taikoma papildoma vertinimo forma „Studento aktyvumo (lygmens) įvertinimas“ (iki 10 procentų galutinio pažymio), kurioje vertinamas studentų pasirengimas atvejo analizei, aktyviai diskusijai, dalyvavimas debatuose, ir pan.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Akademinė ir dalykinės srities komunikacija anglų kalba (C1 lygiu), Algoritmų sudarymas ir analizė, Aplinkos kompiuterizacija ir protingos sistemos, Bakalauro baigiamasis projektas, Diskrečiosios struktūros, Duomenų bazės, Duomenų struktūrų pagrindai, Fizika 1, Įmonių kompiuterinių sistemų kūrimo platformos, Informacinių technologijų sauga, Informatikos studijų įvadas, Kiberfizinės sistemos ir jų saugumas, Kibernetinis saugumas, Kompiuterinė grafika, Kompiuterinių sistemų analizė ir projektavimas, Kompiuterių architektūra, Kompiuterių tinklai ir internetinės technologijos, Matematika 1, Matematika 2, Objektinio programavimo pagrindai 1, Objektinio programavimo pagrindai 2, Operacinės sistemos, Produkto vystymo projektas, Profesinė praktika, Programavimo inžinerija, Skaitmeninės logikos pradmenys, Tikimybių teorija ir statistika.

Specializacijos:
Daiktų interneto įrenginiai ir technologijos, Daugiaagenčių sistemų pagrindai, Duomenų saugyklos, Elektroninių dokumentų ir duomenų saugumas, Kompiuterinių sistemų inžinerija, Realaus laiko sistemos, Saugių sistemų kūrimo pagrindai, Sistemų administravimas ir techninis palaikymas, Sistemų integracijos technologijos ir saugių paslaugų kūrimas, Skaitmeniniai signalai ir grandynai.

Studento pasirinkimai:
BUS: Filosofijos ir darnaus vystymosi alternatyvos 2023:
Darnus vystymasis, Medijų filosofija;
SSA: Socioekonominės aplinkos pažinimo alternatyvos 2023:
Darni socialinė raida, Inžinerinė ekonomika;
Asmeninis modulių rinkinys (I pakopos) 2023.

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventas turi teorinių ir praktinių kompiuterių, jų sistemų, komunikacinių tinklų, kibernetinio saugumo, realaus laiko informacijos apdorojimo ir valdymo sistemų kūrimo bei diegimo žinių, geba projektuoti ir diegti saugias kompiuterines sistemas, informatikos inžinerijos sprendimus ir taikyti informacines technologijas įvairiose įmonėse ir organizacijose.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti sistemų analitiku, programinės įrangos ir taikomųjų programų kūrėju, sistemų administravimo ir aptarnavimo specialistu, kibernetinio saugumo specialistu, saugių informacinių technologijų sprendimų kūrėju ir infrastruktūros vystytoju, informacinių technologijų vadovu įvairiose organizacijose.

Tolesnių studijų galimybės:
Turi teisę stoti į antrosios pakopos studijas.

Identifikatorius

5923_2016 6021_2016

Institucijos identifikatorius

88603090113 88603090113

Programos identifikatorius

3787 3789

Švietimo sritis

Informacijos ir ryšio technologijos Informacijos ir ryšio technologijos

Švietimo posritis

Programinės įrangos, taikomųjų programų kūrimas ir analizė Programinės įrangos, taikomųjų programų kūrimas ir analizė

Studijų krypties grupė

Informatikos mokslai Informatikos mokslai

Programos valstybinis kodas

6121BX015 6121BX014

Studijų rūšis

Universitetinės studijos Universitetinės studijos

Programos kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450613 6450613

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių lietuvių

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6115 Bakalauro diplomas, 6115

Vertinimą atlikusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-45 SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų Nėra duomenų

Finansinės grupės kodas

1.2 1.2

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2023-03-03 2023-08-17

Programos valstybinių kodų istorija

612E14002
61207T106
612E14002
61207T106

Institucijos pavadinimas

Kauno technologijos universitetas Kauno technologijos universitetas

Institucijos buveinė (adresas)

Kaunas, K. Donelaičio g. 73, LT-44249 Kaunas, K. Donelaičio g. 73, LT-44249

Institucijos telefonas

+370 37 300000 +370 37 300000

Institucijos faksas

+370 37 324144 +370 37 324144

Institucijos el. paštas

ktu@ktu.lt ktu@ktu.lt

Institucijos svetainės adresas

http://ktu.edu/ http://ktu.edu/

Institucijos priėmimo komisijos telefonas

+370 665 17478 +370 665 17478

Institucijos priėmimo komisijos el. paštas

priemimo.sistema@ktu.lt priemimo.sistema@ktu.lt

Institucijos pavadinimas anglų kalba

Kaunas University of Technology Kaunas University of Technology

Institucijos juridinio asmens kodas

111950581 111950581

Institucijos teisinė forma

Viešoji įstaiga Viešoji įstaiga

Institucijos teisinis statusas, teisinio statuso įgijimo ir netekties datos

Neįregistruotas, 2011-05-18, - Neįregistruotas, 2011-05-18, -

Institucijos steigimo dokumentai

Kauno_technologijos_universite.doc
Kauno_technologijos_universite.doc

Institucijos grupė

Aukštoji mokykla Aukštoji mokykla

Institucijos priklausomybė

Valstybinė Valstybinė

Institucijos pagrindinis tipas ir kiti tipai

Universitetas, Neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokykla, Neformaliojo vaikų švietimo mokykla ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykla Universitetas, Neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokykla, Neformaliojo vaikų švietimo mokykla ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykla

Institucijos savininkas ir kiti dalyviai

Lietuvos Respublikos Seimas, Steigėjas (ŠMIR) Lietuvos Respublikos Seimas, Steigėjas (ŠMIR)

Institucijos finansavimo šaltiniai

Kitos teisėtai įgytos lėšos, Mokestis už mokslą, Parama, Tarptautinių ir užsienio fondų, organizacijų lėšos, Valstybės biudžetas Kitos teisėtai įgytos lėšos, Mokestis už mokslą, Parama, Tarptautinių ir užsienio fondų, organizacijų lėšos, Valstybės biudžetas

Institucijos pagrindinio tipo aprašymas

Aukštoji mokykla, kurios pagrindinė veikla yra universitetinių studijų, su studijomis susijusios veiklos, mokslinių tyrimų vykdymas ir eksperimentinė (socialinė, kultūrinė) plėtra Aukštoji mokykla, kurios pagrindinė veikla yra universitetinių studijų, su studijomis susijusios veiklos, mokslinių tyrimų vykdymas ir eksperimentinė (socialinė, kultūrinė) plėtra

Institucijos tipo aprašymas

Teikiamų kvalifikacijų lygis:
VI, VII
Išsilavinimo pažymėjimų lygmuo:
Bakalauro diplomas, Aukštojo mokslo diplomas (universitetinės studijos), Magistro diplomas
Teikiamų kvalifikacijų lygis:
VI, VII
Išsilavinimo pažymėjimų lygmuo:
Bakalauro diplomas, Aukštojo mokslo diplomas (universitetinės studijos), Magistro diplomas

Institucijos savivaldybė

Kauno m. sav. Kauno m. sav.

Institucijos mokymo kalbos

anglų, lietuvių anglų, lietuvių

Institucijos akademinių reikalų telefonas

+370 37 300040 +370 37 300040

Institucijos akademinių reikalų el. paštas

studiju.organizavimas@ktu.lt studiju.organizavimas@ktu.lt

Institucijos bendrabučių tarnybos telefonas

+370 37 353528 +370 37 353528

Institucijos bendrabučių tarnybos el. paštas

bendrabuciai@ktu.lt bendrabuciai@ktu.lt

Yra galimybė gauti bendrabutį

Taip Taip

Yra galimybė gauti maitinimą

Taip Taip

Institucijos įregistravimo registre data

2001-10-12 2001-10-12

Institucijos, teikiančios šią programą

Institucijos, teikiančios šią programą Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos panašiais pavadinimais Programos panašiais pavadinimais

Institucijos teikiamos programos ir išduodami pažymėjimai

Institucijos teikiamos programos ir išduodami pažymėjimai Institucijos teikiamos programos ir išduodami pažymėjimai

Institucijos teikiamos kvalifikacijos

Institucijos teikiamos kvalifikacijos Institucijos teikiamos kvalifikacijos

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas