Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo vaikų švietimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo vaikų švietimo programų lyginimui:
Lyginti
Keramikos užsiėmimai 5-8 klasių mokiniams
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Nėra duomenų
Programos aprašymas
Šios programos metu vaikus supažindinsiu su vienu seniausių pasaulyje amatu – keramika. Ugdysiu mokinių meninį išsilavinimą, estetinę nuovoką ir dailės raiškos gebėjimus. Skatinsiu vaikus dalyvauti mokyklos užklasinėje veikloje, darant šventėms ir mokyklos svečiams suvenyrus, bei dovanėles, dalyvausime parodėlėse. Programos uždaviniai: supažindinti moksleivius ir padėti įsisavinti keramikos technologijos ypatybes. Ugdyti dailės gebėjimus išmėginant įvairius molio formavimo būdus, skatinti vaikus laisvai improvizuoti ir eksperimentuoti. Atskleisti mokinių kūrybingumą bei meninę įžvalgą analizuojant formų, paviršių, bei spalvų įvairovę gamtoje ir žmogaus sukurtoje aplinkoje. Bus tyrinėjama plokštuminės ir erdvinės formų ypatumai, reljefas, paviršiai (lygus, grublėtas). Supažindinti su įvairių šalių liaudies keramikos savitumais. Lankydami keramikos būrelį, mokiniai ugdys šiuos gebėjimus: - stebėti, analizuoti, bei atrasti idėjų artimiausioje aplinkoje, dailės kūriniuose; - idėjai įgyvendinti, gebės taikyti įvairias keramikos technikas; sužinos naudojamų medžiagų, bei įrankių savybes, panaudojimą; išmoks saugiai jais nudotis; - mokysis pažinti erdvinių formų ypatybes, faktūras, skirtingus dydžius ir formas; - mokysis komponuoti. Simetriškos, asimetriškos kompozicijos. - mokysis analizuoti savo ir draugų kūrybą, domėtis jų aplinkoje esančiais kūrybos objektais, menininkais, jų darbais, parodomis; - mokysis atpažinti ir skirti profesionalųjį meną ir tautodailę.