Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Kūrybiškumo ugdymo pagrindas-kūrybingas mokytojas
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Dalyviai turi atitikti programos ikslingumui, paskirčiai, praktinės veiklos ir kompetencijų, kurias turi turėti dalyvis, pagrįstumui.
Programos aprašymas
Kūrybingumo vaidmens didėjimą šiuolaikinėje visuomenėje liudija kūrybinį darbą dirbančių žmonių – mokslininkų, inžinierių, menininkų, dizainerių ir žinias kuriančių bei naudojančių profesionalų – dalies augimas. 21 a. mums vis labiau reikia kūrybingumo kaip gebėjimo rasti originalius sprendimus, susidoroti su neapibrėžtumo būsena, unikaliai kurti ir perkurti savo aplinką, profesinį bei asmeninį gyvenimą ir nuolat keistis. Mokytojams taip pat kūrybingumas ir kūrybiškumas labai svarbūs, ypač dirbant dailės mokykloje. Geras mokytojas yra ne tik žinių šaltinis ir mokymosi vadovas, bet ir kūrybingos veiklos pavyzdys, kūrybingumui būtinų nuostatų ir profesinės etikos ugdytojas. Laikantis nuostatos, kad kiekvieno žmogaus kūrybingumą galima atskleisti ir ugdyti, kyla poreikis apie jį kalbėti konkrečiau, įvardyti, kaip jis pasireiškia.
Kėdainių dailės mokyklai yra svarbu ne tik sudominti mokyklą ir programą pasirinkusį mokinį, suteikti jam žinių, motyvuoti mokytis, bet viena iš svarbiausių sąlygų – kūrybiškumo ugdymas.