Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
„Skaitmeninio raštingumo ir IKT inovatyvių mokymo(si) metodų taikymas ugdymo procese“
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Dalykų mokytojai, turintys pradinius IKT naudojimo įgūdžius ir norintys juos patobulinti.
Programos aprašymas
Mokytojų skaitmeninės kompetencijos tobulinimo poreikį lemia vis labiau besikeičiantis ugdymo proceso organizavimo būdas, įsitvirtinęs nuotolinis mokymas. Skaitmeniniai įgūdžiai tampa būtini mokytojo darbo aplinkoje.
Kvalifikacijos tobulinimo programos turinys parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. V-598 „Dėl reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programoms aprašo patvirtinimo“ patvirtintais reikalavimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. V-1006 „Dėl mokymo nuotoliniu ugdymo proceso organizavimo būdu kriterijų aprašo patvirtinimo“ pateiktomis rekomendacijomis.
Kvalifikacijos tobulinimo programa „Skaitmeninio raštingumo ir IKT inovatyvių mokymo(si) metodų taikymas ugdymo procese“ atskleidžia, kad šiuolaikinės informacinės technologijos suteikia daug galimybių įvairinti ir efektyvinti ugdymo procesą, jį individualizuoti ir diferencijuoti, keisti ir pritaikyti ugdymo formas mokinio poreikiams, skatina mokinius dirbti, lavinti ir įtvirtinti įvairių dalykų įgūdžius, padeda patikrinti ir objektyviai įvertinti ir įsivertinti įgytas žinias, suteikia galimybę integruoti įvairius dalykus, padeda pedagogams pasiruošti pamokoms.
Programos dalyviai įgis ir plėtos šias skaitmeninio raštingumo kompetencijas: informacijos valdymas, komunikavimas, skaitmeninio turinio kūrimas, saugumas, skaitmeninis mokymas ir mokymasis.
Programa skirta mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams, mokyklų bendruomenėms.
Programos trukmė – 80 val. (30 kontaktinių valandų ir 50 savarankiško mokymosi valandos).