Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Įsivertinimas, ugdantis vaiko atsakomybę ir savarankiškumą (įsivertinimo metodų įvairovė ir tikslingumas)
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Praktinės veiklos patirtis
Programos aprašymas
Programa skirta 20-čiai rajono mokytojų, ugdančių vaikus pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas. Dalyviai mokymų metu mokysis įvairių įsivertinimo metodų ir būdų, kaip ugdymo veikloje taikyti įvairias įsivertinimo strategijas vaikų konkretiems pasiekimams, asmeninei pažangai pamatuoti, taikyti įvairius įsivertinimo būdus ir metodus pagal ugdymo veiklos ar užduoties vertinimo kriterijus.
Tikslas - tobulinti mokytojų gebėjimą taikyti įvairius vaikų pasiekimų ir pažangos įsivertinimo metodus.
Uždaviniai:
1. suteikti teorinių žinių apie vaikų įsivertinimo svarbą, organizuojant ir vykdant ugdomąją veiklą;
2. išanalizuoti įsivertinimo metodų įvairovę, jų tikslingumą ir mokytis taikyti praktiškai ugdomojoje veikloje;
3. mokymąsi ir ugdymo(si) veiklą orientuoti į gerosios patirties sklaidą, praktinį taikymą, privalomą išbandymą savo veiklose, refleksiją, gebėjimą įsivertinti pokytį, veiksmų koregavimą.