Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Užsienio (anglų) kalbos mokėjimo kompetencijos tobulinimas
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Nėra
Programos aprašymas
Programos aktualumas.
Užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo aktualumas, kiek globalumo, tiek ir asmeninės brandos mastu, gimtosios šalies ar tarptautinėje erdvėje, visose gyvenimo srityse (asmeninėje ir visuomeninėje, profesinėje ir akademinėje) ir visose žmogaus gyvenimo pakopose mokymosi visą gyvenimą paradigmoje leidžia įžvelgti užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo suaugusiųjų ugdymo lygmenyje svarbą. Visuomenė pasiekė tokį lygį, kad jai būtinas toks ugdymas, kuris tęstųsi visą darbingą žmogaus gyvenimą (angl. lifelong education). Programa „Užsienio (anglų) kalbos mokėjimo kompetencijos tobulinimas“ skirta suaugusiems, baigusiems pažengusiųjų kursą, tobulinti ir gilinti anglų kalbos žinias ir įgūdžius.
Tikslas – tobulinti turimas užsienio (anglų) kalbos mokėjimo kompetencijas, siekiant Europos kalbų mokėjimo B2 lygio.
Programos uždaviniai:
1. suteikti galimybes tobulinti anglų kalbą (sužinoti naujų kalbos struktūrų, sugebėjimą kalbėti kasdienėmis ir darbo temomis, pasiteirauti, paklausti, patvirtinti, atsakyti tiek žodžiu tiek raštu, iš-girsti pagrindinę informaciją ir detales tiek kalbant tiek klausant įrašų. Rašyti motyvacinius laiškus, pildyti CV, reikšti savo nuomonę pagrindžiant faktais;
2. gilinti darbo su žodynu ir kitomis pagalbinėmis kalbos mokymosi priemonėmis ( gramatikomis, CD, internetu) įgūdžius;
3. gebėti reikšti savo nuomonę, pasakoti, diskutuoti.;
4. sudaryti sąlygas kalbėti poromis ir individualiai, diskutuoti klausyti, rašyti, skaityti;
5. suteikti žinių apie sudėtingesnes kalbos raiškos struktūras ( laikus, modalinius veiksmažodžius, sąlygos sakinius). Suteikti sociokultūrinių žinių ir informacijos apie angliškai kalbančių šalių kultūrinius ypatumus ir elgesio normas;
6. padėti rasti reikiamą informaciją užsienio (anglų) kalba virtualioje erdvėje (pvz., Epale, SMIS ir kt.) ir mokėti ją pritaikyti darbui su suaugusiųjų auditorija.
Gebėjimai, įgyjamos kompetencijos. Įgyvendinant programos tikslus siekiama, kad dalyviai:
1. tartų ir intonuotų teisingai;
2. mokėtų daryti sakinius naudodami išeitą medžiagą ir naudotų sudėtingesnes struktūras;
3. klausytų savo kolegų ir įrašų, reaguotų į replikas, atliktų klausymo testus išeitomis temomis;
4. raštų trumpas žinutes, asmeninius, formalius ir motyvacinius laiškus, CV, trumpas elektronines žinutes išeitomis temomis;
5. skaitytų su žodyno ir be jo, suprasdami tekstus iki 250-300 žodžių grožinės literatūros ir publicistinius dalinai adaptuotus tekstus ir mokėtų apibendrinti ir surastų reikiamą informaciją, detales;
6. kalbėtų išeitomis temomis individualiai ir dialogu ( 30-50 sakinių);
7. mokėtų susirasti nežinomus naujus žodžius dvikalbiuose ir vienakalbiuose žodynuose;
8. pasitikėtų savo jėgomis, gebėtų spontaniškai reaguoti į replikas, dalyvautų pokalbiuose;
9. puoselėtų smalsumą naujovėms, polinkį mokytis savarankiškai.