Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Pardavimai ir marketingas (anglų k. - Sales and Marketing)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Didmeninė ir mažmeninė prekyba

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras
Vadybininkas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6603

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados - 2021 - Kauno kolegija.pdf

Valstybinis kodas

6531LX087

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550416

Finansinės grupės kodas

2.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2024-05-17
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti pardavimo ir marketingo vadybininkus, gebančius praktiškai taikyti integruotas žinias, įgūdžius ir gebėjimus, reikalingus siūlyti bei priimti kūrybiškus, verte grįstus sprendimus vartotojams, reaguojant į besikeičiančią verslo aplinką.
Studijų rezultatai:
1. Žino ir supranta pagrindines šiuolaikines ekonomikos, vadybos, pardavimo ir marketingo teorijas, principus, kuriais vadovaujantis organizuoja tradicinį ir elektroninį verslą.
2. Geba atpažinti ir taikyti verslo vadybos esminius principus, supranta rinkodaros paskirtį organizacijos veikloje, nagrinėdamas praktines pardavimo ir marketingo vadybininko lygmens situacijas.
3. Geba rinkti, analizuoti, sisteminti ir vertinti pardavimų ir marketingo duomenis, atliekant į praktiką orientuotus empirinius tyrimus bei analizuojant antrinius duomenis.
4. Geba sisteminti, apibendrinti tyrimų rezultatus, formuluoti išvadas ir pateikti įžvalgas.
5. Supranta pardavimo ir marketingo planavimo principus ir procesą, geba segmentuoti, pozicionuoti, planuoti, atsižvelgiant į vartotojų elgsenos dėsningumus bei organizacijos rinkas.
6. Geba perteikti tiksliniams vartotojams vertės pasiūlymą, parinkdamas tinkamas integruotos marketingo komunikacijos priemones.
7. Geba analizuoti, planuoti ir valdyti produktų asortimentą ir kainodarą, įvertinus produkto / asortimento pelningumo įtaką organizacijos rezultatams.
8. Geba parinkti ir taikyti marketingo technologijų įrankius organizacijos veikloje.
9. Geba organizuoti ir koordinuoti tiekimo kanalus ir pardavimo procesus fizinėje ir elektroninėje erdvėje, palaikant santykius su partneriais ir klientais.
10. Geba sklandžiai komunikuoti raštu ir žodžiu profesiniais klausimais bent viena užsienio kalba.
11. Geba taikyti verslo etikos, tarpkultūrinės komunikacijos, socialiai atsakingo verslo principus, bendraujant ir bendradarbiaujant su suinteresuotosiomis grupėmis.
12. Suvokia atsakomybę už profesinį tobulėjimą, savo sprendimų ir veiklos rezultatus, geba savarankiškai ir kūrybiškai priimti sprendimus, atsižvelgiant į daugiakultūrinės aplinkos ypatumus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Paskaitos, seminarai, diskusijos, praktinių užduočių atlikimas, probleminis mokymas, minčių lietus, demonstravimas, atvejo analizė, informacijos paieška ir analizė, mokomieji projektai verslo įmonėse, video situacijų analizė, situacijų modeliavimas, vaidmenų atlikimas, debatai, projektų rengimas, demonstravimas, darbas grupėse ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma kaupiamojo vertinimo sistema. Vertinimo būdai: individualūs/grupiniai integruoti projektai ir/ar kursiniai darbai, apklausos (žodžiu, raštu), minčių/sąvokų žemėlapių pristatymas, esė, kontroliniai darbai, atvejo analizių ataskaitos ir pristatymas, projektų (individualių ir grupės) ataskaitos, video situacijų analizės ataskaitos ir pristatymas, pateikčių rengimas ir pristatymas, individualių užduočių pristatymai, baigiamasis darbas ir kt.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Bendrasis koleginių studijų modulis – 15 kreditų:
Verslo komunikacija ir derybos (Verslo anglų k., Dalykinis bendravimas ir įvaizdis, Bendravimo psichologija ir derybos).
Studijų krypties moduliai -150 kreditų:
1. Studijų moduliai (105 kreditai):
Antreprenerystė (Verslo modeliai ir teisinis reguliavimas, Kūrybiškumo metodai ir įrankiai, Verslumas ir inovacijos), Ekonomika (Mikroekonomika ir makroekonomika, Verslo matematika ir statistika, Taikomųjų tyrimų pagrindai), Organizacija ir vadyba (Marketingas, Vadyba, Apskaita ir finansai), Marketingo valdymas (Prekės ženklo ir vartotojų patirties valdymas, Marketingo veiklos valdymas ir inovacijos, Rinkos analizė ir tyrimai), Prekyba ir pardavimų valdymas (Prekybos valdymas, Tiekimo grandinės valdymas, Duomenų analitika ir kainodara), Skaitmeninės komunikacijos valdymas (Nuosavų medijų kanalų valdymas, Mokamų medijų kanalų valdymas, Dizainas ir estetika), pasirenkamieji moduliai E. verslo organizavimas (E. pardavimai ir e. verslo teisė, E. verslo platformos ir įrankiai, Tvarus verslas ir verslo etika)/ Verslas verslui valdymas (Verslo procesai ir teisinis reglamentavimas, Verslas-verslui marketingas, Tvarus verslas ir verslo etika).
2. Profesinės veiklos praktika (Verslo veiklos imitavimas IB ir vizualiniai įrankiai, Profesinė praktika verslo įmonėje) (15 kreditų);
3. Baigiamasis darbas (Baigiamoji praktika, Baigiamasis projektas) (30 kreditų).
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentas gali rinktis:
• vieną iš pasirenkamųjų modulių (15 kreditų);
• vieną iš laisvai pasirenkamų modulių (15 kreditų), pvz. Verslo pokyčių valdymas, Asmenybė ir karjera; Prancūzų ir ispanų kalba bei kultūra; Ryšių su klientais valdymas, Komunikacijos poveikis masėms, Nuo idėjos iki verslo ir kt.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijų programa sujungia tiek rinkodaros, tiek pardavimų valdymo žinių, įgūdžių ir gebėjimų ugdymą; akcentuojamas rinkodaros ir pardavimų veiklų skaitmenizavimas, studijų praktinis pritaikomumas, ugdomas probleminis, kūrybinis ir socialiai atsakingas studentų mąstymas. Studijų programa sukurta moduliniu principu, kuris leidžia užtikrinti studijų tarpdiscipliniškumą, lanksčią mokymosi aplinką, sustiprinti studento vaidmenį studijų procese, skatinti jo savarankiškumą, aktyvumą, atsakomybę už studijų rezultatus, integruoti praktines ir savarankiško darbo užduotis, atlikti vieno semestro praktiką verslo įmonėse. Studijų procesas orientuotas į tokių kompetencijų kaip kompleksinis problemų sprendimas, kūrybiškumas, emocinis intelektas, kritinis mąstymas, sprendimų priėmimas, gebėjimas derėtis, veiksmų koordinavimas su kitais ugdymą. Studijų programos dėstytojai – pardavimų ir marketingo srityse dirbantys specialistai. Studentams sudaromos galimybės studijuoti ir/ar atlikti praktiką užsienyje, galima pasirinkti ir giliau studijuoti E.verslo organizavimo arba Verslas verslui valdymo subtilybes.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai galės dirbti tiek Lietuvos, tiek tarptautinėje darbo rinkoje įvairaus tipo organizacijų rinkodaros, komunikacijos tarnybose, reklamos, kūrybinėse agentūrose, turės įgūdžių ir praktinės patirties, reikalingos pardavimų ir marketingo veiklos organizavimui, galės būti prekės ženklo vadovais, pardavimų vadybininkais, marketingo specialistais, tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus įmonėse, taip pat kurti ir plėtoti savarankišką verslą.
Tolesnių studijų galimybės:
Programos absolventai galės siekti studijų rezultatų įskaitymo, pageidaujant studijuoti pagal universitetines pirmosios pakopos studijų programas, rinktis magistrantūros studijas. Studijų tęstinumas galimas Lietuvos ir/ar užsienio valstybių universitetuose rinkodaros, verslo, vadybos krypčių studijų programose.