Report Viewer Configuration Error
The Report Viewer Web Control HTTP Handler has not been registered in the application's web.config file. Add <add verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type = "Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=11.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.web/httpHandlers section of the web.config file, or add <add name="ReportViewerWebControlHandler" preCondition="integratedMode" verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type="Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=11.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.webServer/handlers section for Internet Information Services 7 or later.
|
|
|
|
| | | | EUROPASS PAŽYMĖJIMO PRIEDĖLIS (*) |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | 1. Pažymėjimo pavadinimas (LT)¹ | Kvalifikacijos pažymėjimas. Tinkuotojo mokymo programa (valstybinis kodas 262073213) | ¹originalo kalba |
| | | 2. Pažymėjimo pavadinimo vertimas (EN)¹ | Qualification certificate. Plasterer training programme (state code 262073213) | ¹Jei tinka. Vertimas neturi juridinės galios. |
| | | 3. Gebėjimų ir kompetencijų aprašas | 1. Laikytis darbuotojų saugos ir sveikatos reikalavimų. 2. Parinkti reikiamus įrankius, prietaisus, mokėti jais naudotis. 3. Paruošti paviršius tinkavimui. 4. Nužymėti paviršius. 5. Tinkuoti įvairius paviršius rankiniu ir mechanizuotu būdu. 6. Atlikti pagerinto tinko tinkavimo darbus. 7. Tinkuoti durų, langų angokraščius, kolonas, piliastrus. 8. Atlikti palangių įstatymą ir nuolajų formavimą.
|
| | | 4. Profesinė veikla, kuria gali verstis pažymėjimo savininkas ¹ | Gali atlikti vidaus paviršių ir fasado tinkavimo darbus paprastu ir pagerintu tinku. | ¹ Jei tinka |
| | (*) Paaiškinimas Šis dokumentas skirtas teikti papildomą informaciją apie pažymėjimą ir neturi jokios juridinės galios. Jo forma atitinka 1992 m. gruodžio 3 d. Tarybos Rezoliuciją 93/C 49/01 dėl kvalifikacijų skaidrumo, 1996 m. liepos 15 d. Tarybos Rezoliuciją 96/C 224/04 dėl profesinio mokymo pažymėjimų skaidrumo ir Europos Parlamento rekomendaciją 2001/613/EC bei 2001 m. liepos 10 d. Tarybos Rekomendaciją dėl studentų, asmenų, dalyvaujančių mokyme, savanorių, ir pedagogų mobilumo Bendrijoje. © Europos Sąjunga, 2002-2014 | http://europass.cedefop.europa.eu |
| | | | 5. Oficiali informacija apie pažymėjimą | Institucijos, kuri išduoda pažymėjimą, pavadinimas ir statusas Profesinio mokymo įstaiga – profesinė mokykla, kitas švietimo teikėjas – turinti leidimą mokyti. | Nacionalinės/ regioninės institucijos, kuri pripažįsta pažymėjimą, pavadinimas ir statusas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija | Pažymėjimo lygmuo pagal nacionalinę ir tarptautinę klasifikaciją ISCED 352; LTKS III; EKS 3 | Vertinimo skalė/ Teigiamo įvertinimo reikalavimai Vertinimas yra 10 balų sistemoje. Teigiamas įvertinimas - 7-10 balų įvertinimas; įrašai "įskaityta" | Galimybės tęsti mokymąsi arba studijas Gali tęsti mokymąsi to paties lygmens programose | Tarptautiniai susitarimai | Teisinė bazė Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimas Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“ |
| | | | | 6. Oficialiai pripažinti būdai pažymėjimui gauti | Bendra mokymosi, reikalingo pažymėjimui gauti, trukmė: 19 Teorinio ir praktinio mokymo santykis procentais: 21/79 Baigiamosios praktikos vieta ir trukmė savaitėmis: Statybos objekte (0) Galimybė įskaityti ankstesnį mokymą: Ankstesnis mokymas įskaitomas įvertinus žinias | Mokymosi apibūdinimas | Dalis programoje, proc. | Trukmė (savaitės arba metai) | Mokykloje/mokymo centre | 21 | 4 | Darbo vietoje | 79 | 15 | Akredituotas ankstesnis mokymasis | | | Bendra mokymosi, reikalingo pažymėjimui gauti, trukmė | 19 | Stojimo reikalavimai Papildoma informacija Daugiau informacijos (įskaitant nacionalinės kvalifikacijų sistemos aprašymą) galima rasti: Nacionalinis informacijos centras: |
|
|
|
|
|