Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Kūrybinės industrijos (anglų k. - Creative Industries)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Socialinė gerovė

Švietimo posritis

Socialinė gerovė (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-14

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211JX051

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470920

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukščiausios kvalifikacijos kūrybinių industrijų specialistus, gebančius taikyti novatoriškus kultūros komunikacijos, verslumo ir kūrybiškumo modelius, kurti originalius kūrybinių industrijų projektus, analizuoti ir vertinti kūrybinių industrijų veiklas, vykdyti kūrybinių industrijų lauko tyrimus ir teikti rekomendacijas, taip skatinant socialinę ir ekonominę kūrybinio sektoriaus plėtrą bei siekiant sėkmingos meno, visuomenės ir verslo komunikacijos.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas gebės:
Analizuoti ir interpretuoti kūrybinio sektoriaus veiklas socialinės kaitos ir ekonominės plėtros atžvilgiu;
Pagrįsti kūrybinių industrijų plėtrą Lietuvoje ir Europoje remiantis naujausiais politiniais dokumentais, ekonominės plėtros gairėmis ir kultūros teorijomis;
Susieti įvairius kūrybinio sektoriaus produktus su simbolinio kapitalo kūrimu ir socialinių tapatybių formavimu naudojantis šiuolaikinėmis kultūros komunikacijos teorijomis;
Susieti skirtingas technologijas, institucijas ir terpes su meno ir visuomenės komunikacijos aktyvinimu;
Taikyti inovatyvius meninės veiklos, kultūros komunikacijos ir kūrybinės ekonomikos modelius inicijuojant, kuriant ir palaikant kūrybinių industrijų projektus, organizacijas ir tinklus;
Analizuoti ir vertinti kūrybinio sektoriaus institucijas, produktus, veiklas ir tinklus naudojantis naujausiomis teorinėmis socialinių ir humanitarinių mokslų sričių įžvalgomis ir metodologijomis;
Rengti kūrybinių industrijų žemėlapius, remiantis socialinės ir ekonominės kūrybinio sektoriaus analizės įgūdžiais;
Įvertinti Lietuvos kūrybinio sektoriaus elementų socialinį ir ekonominį potencialą siejant jį su egzistuojančia Europos kūrybinių industrijų sektoriaus patirtimi;
Naudoti kūrybiškumu ir bendradarbiavimu pagrįstus kultūros procesų valdymo metodus praktinėse kūrybinių industrijų veiklose;
Remtis kūrybinių industrijų studijose įgytais sisteminio mąstymo įgūdžiais ir gerųjų patirčių pavyzdžiais kuriant originalius kūrybinių industrijų projektus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:

Paskaitos: informacijos teikimas (aiškinimas, iliustravimas), klausimai-atsakymai, praktikos pavyzdžių nagrinėjimas, diskusijos.
Komandinis darbas: diskusija virtualioje erdvėje, užduočių pristatymas rašytine forma virtualioje erdvėje, atvejo analizė, projektų rengimas.
Seminarai: diskusijos, atvejo analizė, problemų sprendimas, projektų rengimas, savarankiškų arba komandinių užduočių pristatymas žodine ar rašytine forma
Savarankiškas darbas: pagrindinės ir papildomos literatūros studijavimas, referato rengimas, atvejo analizės pristatymo parengimas.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Kiekvieno studijų programos dalyko studijos baigiamos studento žinių bei gebėjimų įvertinimu dešimties balų vertinimo sistemoje. Studentų studijų pasiekimai vertinami kolokviumų, kitų tarpinių atsiskaitymų (namų darbų, individualių bei komandinių užduočių) ir egzamino (arba studento savarankiškai atlikto kūrybinio projekto) būdu. Galutinis pažymys integruoja tarpinių atsiskaitymų ir egzamino (arba studento savarankiškai atlikto kūrybinio projekto) pažymius. Egzamino (arba studento savarankiškai atlikto kūrybinio projekto) pažymys turi sudaryti 50 % galutinio pažymio. Tarpinių atsiskaitymų atskirų dedamųjų svorį galutiniam pažymiui nustato ir pirmųjų užsiėmimų metu paskelbia dalyko dėstytojas.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:

Trys pasirenkami dalykai (18 kr). Vaizdo komunikacija; Visuomenės grupės ir jų komunikacija; Daugiamodalinė komunikacija; Viešųjų erdvių kontekstai ir kultūros; Meno projektų valdymas; Kultūros politika; Scenos meno institucijų vadyba; Turizmo infrastruktūros sistema; Postmodernizmas ir kūrybinės industrijos; Šiuolaikinio meno procesai ir galerijų veikla; Šiuolaikiniai atlikėjų menai: teorija ir kūrybinės praktikos; Kino industrijos.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
-