Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Pasaulinis verslas ir visuomenės įsitraukimas (anglų k. - Global Business and Public Engagement)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Verslas

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6119
Bakalauro diplomo priedėlis, 6119R

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

240
Nuolatinė, 4, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-1

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121LX080

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450413

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2025-03-06
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Pagrindinis "Pasaulinio verslo ir visuomenės įsitraukimo" studijų programos tikslas yra suteikti studentams esminių žinių apie pasaulinį verslą, strateginį valdymą ir visuomenės įsitraukimą. Tikslas yra, kad studentai, baigę šią programą, žinotų apie pasaulinį verslą ir galėtų kurti strateginį bendradarbiavimą su išorinėmis suinteresuotosiomis šalimis. Studentai galės naudotis novatoriškomis strategijomis, maksimaliai padidindami prekės ženklo, įmonės ir visuomenės įsitraukimo pasiekiamumą ir efektyvumą. Studentai bus pasirengę sėkmingai dalyvauti "multimodalinėje" komunikacijoje – kurti ir skatinti visuomenės įsitraukimą, kuri rezonuoja įvairiose pasaulinėse verslo aplinkose. Studentai bus susipažinę su įvairiais moksliniais tyrimo metodais, gebės dirbti komandoje ir įgytas žinias pritaikyti naujose situacijose.
Studijų rezultatai:
Programos tikslas 1: Programa supažindins studentus su pagrindinėmis verslo krypties sritimis – vadyba, ekonomika, rinkodara, apskaita, finansais, komunikacija ir antrepreneryste, bei išmokys juos jas taikyti darbo aplinkoje.
Mokymosi rezultatas 1.1: Programos absolventai demonstruos verslo ir verslo kūrimo principų žinias.
Mokymosi rezultatas 1.2: Programos absolventai demonstruos vadybos principų ir organizacinio valdymo problemų sprendimo žinias.
Mokymosi rezultatas 1.3: Programos absolventai demonstruos ekonomikos principų ir verslo aplinkos išorinių bei vidinių veiksnių vertinimo žinias.
Mokymosi rezultatas 1.4: Programos absolventai demonstruos rinkodaros, verslo komunikacijos ir prekės ženklo valdymo principų žinias.
Mokymosi rezultatas 1.5: Programos absolventai demonstruos pagrindinius apskaitos principų žinias.
Mokymosi rezultatas 1.6. Programos absolventai demonstruos pagrindinius verslo finansų principų žinias.
Mokymosi rezultatas 1.7. Programos absolventai demonstruos gebėjimą taikyti naujausias žinias įvairiose profesinio darbo srityse.

Programos tikslas 2: Programa ugdys studentų mokslinių tyrimų ir kritinio mąstymo įgūdžius, kūrybiškumą, bei įvairių tyrimų metodikų naudojimą, kurie padės pasiruošti tolesnėms studijoms ar darbui šioje srityje.
Mokymosi rezultatas 2.1: Programos absolventai galės rinkti, vertinti, analizuoti, pristatyti ir naudoti mokslinius tyrimus ir kitą informaciją mokslinių tyrimų išvadoms formuluoti.
Mokymosi rezultatas 2.2: Programos absolventai galės kritiškai mąstyti ir taikyti tyrimo metodus teorinėms ir praktinėms problemoms spręsti.
Mokymosi rezultatas 2.3: Programos absolventai, ieškodami sprendimų, galės pritaikyti naujausias vadybos teorijos žinias.
Mokymosi rezultatas 2.4: Programos absolventai, analizuodami verslo kūrimą, galės taikyti kiekybinius ir (arba) kokybinius tyrimo metodus.
Mokymosi rezultatas 2.5: Programos absolventai bus pasirengę prisidėti prie teigiamų pokyčių tiek profesinėje, tiek socialinėje veikloje.
Mokymosi rezultatas 2.6: Programos absolventai bus atviri informacijos rinkimui ir sisteminimui bei mokymosi visą gyvenimą gerinimui.
Mokymosi rezultatas 2.7: Programos absolventai galės dirbti sąžiningai, savarankiškai, prisiimdami moralinę atsakomybę už rezultatus, taip pat galės priimti pagrįstus ir sumanius sprendimus sudėtingose darbo situacijose.

Programos 3 tikslas: Visa savo apimtimi (programos dalykuose ir bendruose universiteto studijų dalykuose pagal artes liberales modelį) programa ugdys studentų charakterį, skatindama etišką elgesį būsimoje karjeroje.
Mokymosi rezultatas 3.1: Programos absolventai demonstruos nuoseklų supratimą apie etiško elgesio versle būtinumą.
Mokymosi rezultatas 3.2: Programos absolventai demonstruos gebėjimą atpažinti ir suformuluoti pagrindinius krikščioniškosios pasaulėžiūros principus.
Mokymosi rezultatas 3.3: Programos absolventai demonstruos supratimą apie savo vaidmenį pilietinėje visuomenėje, savanoriškai dalyvaudami viešajame gyvenime.

Programos tikslas 4: Programa ugdys studentų gebėjimą bendrauti, suprasti novatoriškas strategijas, siekiant užtikrinti, kad prekės ženklas, įmonė ir visuomenė būtų kuo prieinami ir efektyvesni.
Mokymosi rezultatas 4.1: Programos absolventai demonstruos gebėjimą kurti novatoriškas strategijas, maksimaliai padidinant visuomenės įsitraukimą komunikacijos įgūdžių pasiekiamumui ir efektyvumui: jie galės efektyviai bendrauti, klausytis, rašyti ir įtikinti kitus siekti verslo tikslų.
Mokymosi rezultatas 4.2: Programos absolventai demonstruos verslo bendravimo įgūdžius; gebės efektyviai bendrauti, klausytis, rašyti ir naudotis technologiniais įrankiais.
Mokymosi rezultatas 4.3: Programos absolventai demonstruos gebėjimą kurti ir valdyti prekės ženklą ir naują produktą.
Mokymosi rezultatas 4.4. Programos absolventai demonstruos gebėjimą įvertinti savo darbo ir kolegų veiklos kokybę.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Kuriama interaktyvi į studentą orientuota mokymosi aplinka, pagrįsta naujausiomis mokymo metodais ir technologijomis. Studentai aktyviai dalyvauja paskaitose, dirba grupėse ir individualiai (ruošdami literatūros apžvalgas ir analizes, įvairius rašto darbus, ataskaitas, projektus, pratybas, dalyvaudami diskusijose, rengdami viešas kalbas bei darbų pristatymus auditorijai, savianalizes, kūrybines ir mokslines veiklas, atlikdami praktinį mokymą). Verslo krypties studentus ypatingai domina praktinės patirtys, kurias jie įgyja praktinio mokymo metu ir kurios suteikia galimybę susidurti su tikro pasaulio realijomis, bei baigiamieji darbai, kuriuose jie gali pademonstruoti novatoriškumą, savarankiško darbo įgūdžius, bei savo gebėjimą taikyti teorines žinias praktinėje aplinkoje.
Mokymosi pasiekimų vertinimo metodai:
Siekiant užtikrinti, kad studentai sėkmingai pasiektų numatytus dalykų ir studijų programos tikslus, taikomi įvairūs vertinimo metodai: diagnostiniai, tarpiniai ir apibendrinamieji. Diagnostinis vertinimas taikomas, pavyzdžiui, testams, skirtiems kalbos, kompiuterinio raštingumo ir kitiems įgūdžiams bei gebėjimams įvertinti. Tarpinis vertinimas taikomas įvairioms užduotims paskaitų metu ar individualioms užduotims, pavyzdžiui: pristatymams, rašto ir mokslo darbams, straipsnių santraukoms, testams, grupiniams projektams. Apibendrinamasis vertinimas taikomas vertinant baigiamuosius dalyko ir programos darbus (egzaminus, praktinį mokymą, baigiamąjį darbą). Taikoma 10 balų vertinimo skalė, o galutinis vertinimas apskaičiuojamas remiantis per semestrą surinktais balais. Baigiamiesiems darbams vertinimo komisija taip pat taiko mišrų tarpinį – apibendrinamąjį vertinimą ("kritika" – kritiką, vertinimą ir peržiūrą).
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Programą sudaro:
84 ECTS bendrųjų universitetinių dalykų, 132 ECTS programos krypties dalykų ir 24 ECTS pasirenkamųjų dalykų (iš viso 240 ECTS). Bendrieji universitetiniai dalykai yra kalbos, istorija, psichologija ar sociologija, religijos studijos, konfliktų studijos ir etika. Pagrindiniai programos dalykai yra apskaita, ekonomika, finansai, vadyba, rinkodara, taip pat matematika, statistika, informacinės sistemos, politinė ekonomija, akademinis rašymas, retorika ir komunikacijos kursai. Pagrindiniai dalykai taip pat apima praktinį mokymą (15 ECTS) ir baigiamąjį darbą (15 ECTS).
Specializacijos:
Rinkodara, verslo komunikacija, skaitmeninė žiniasklaida
Studento pasirinkimai:
Studentai gali rinktis dalykus/modulius (24 ECTS) iš kitų studijų sričių, tokių kaip konfliktų valdymas, lituanistinės studijos, lietuvių kalba kaip užsienio kalba, efektyvios lyderystės psichologija, psichologija, filosofija, krikščioniškosios studijos, informacinės ir komunikacinės technologijos, vertimas iš/į anglų kalbą ir politologija.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijų programa įgyvendinama anglų kalba ir yra pagrįsta Šiaurės Amerikos artes liberales verslo programos modeliu.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Programa rengia srities profesionalus, galinčius rinktis vadovų, specialistų ar verslo analitikų karjeras pasaulinio verslo, verslo plėtros, integruotos rinkodaros, prekės ženklo valdymo ir strateginio valdymo srityse.
Tolesnių studijų galimybės:
Galimybė tęsti studijas magistrantūros studijų programose šiose srityse: rinkodaros, verslo administravimo, prekės ženklo valdymo ir visuomenės įsitraukimo.