Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Šiuolaikinė komunikacija ir medijos (anglų k. - Contemporary Communication and Media )

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Socialinė gerovė

Švietimo posritis

Socialinė gerovė (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Nėra duomenų

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

210
Nuolatinė, 3,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-36

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121JX080

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450920

Finansinės grupės kodas

1.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2025-01-13
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Bakalauro studijų programa „Šiuolaikinė komunikacija ir medijos“ siekia rengti specialistus, turinčius gilų supratimą apie nuolat kintančią skaitmeninę aplinką, technologines naujoves, vartotojų elgsenos ypatumus ir tvarumo tendencijas. Programa skatina kūrybiškumą, adaptyvumą ir įsipareigojimą laikytis etikos principų medijų srityje, veiksmingai orientuotis ir lyderiauti dinamiškose šiuolaikinės komunikacijos ir medijų srityse, kurios reikalauja nuolatinių inovacijų ir į ateitį orientuoto mąstymo.
Studijų rezultatai:
1.1. Gebėjimas suprasti komunikacijos procesų prigimtį ir jų vietą visuomenėje, taip pat jų dinamišką ryšį su kitomis socialinėmis struktūromis, atsižvelgiant į socialinę, ekonominę, kultūrinę, politinę ir technologinę perspektyvas.
1.2. Turėti žinių apie klasikinius ir šiuolaikinius komunikacijos teorinius požiūrius ir gebėti juos taikyti sprendžiant aktualias problemas, kylančias komunikacijos srityje.
1.3. Atpažinti komunikacijos tekstų, kontekstų, dalyvių, žanrų ir technologijų savybes ir sąveikas.
1.4. Suprasti komunikacijos, kūrybinių industrijų ir medijų sričių reguliavimo ir savireguliacijos sistemų pobūdį bei funkcijas.
2.1. Suprasti mokslinių ir taikomųjų tyrimų pobūdį, logiką ir būtinybę analizuojant įvairius medijų ir komunikacijos procesų aspektus.
2.2. Gebėti pasirinkti ir taikyti tinkamus analitinius metodus, kiekybinius ir kokybinius metodų tipus, atliekant komunikacijos tekstų, kontekstų, dalyvių, žanrų, formų ir priemonių tyrimus.
2.3. Gebėti efektyviai taikyti įvairius empirinės informacijos šaltinius, juos analizuoti, apmąstyti ir priimti sprendimus, paremtus tyrimais.
2.4. Žinoti komunikacijos tyrimų etikos principus, juos taikyti ir kritiškai vertinti tyrimų rezultatus.
3.1. Gebėjimas planuoti ir kurti įvairių tipų komunikacijos turinį, taikant skirtingas raiškos ir technologines priemones.
3.2. Gebėjimas kurti, analizuoti ir vertinti komunikacijos planus, atsižvelgiant į organizacijų, institucijų, bendruomenių ir kitų komunikacijos dalyvių interesus bei tikslinių auditorijų poreikius, kartu vertinant aplinkos veiksnių įtaką skirtingais komunikacijos plano kūrimo ir įgyvendinimo etapais.
3.3. Suprasti organizacijų valdymo ir veiklos procesus, pritaikyti šias žinias analizuojant komunikacijos veiklas bei kuriant ar vertinant komunikacijos planus.
3.4. Gebėti atstovauti organizacijai, laikantis etikos principų, atsižvelgiant į profesinius ir visuomenės lūkesčius; gebėti kurti ir stiprinti organizacijos reputaciją; prisidėti prie organizacijos kultūros formavimo ir jos procesų.
3.5. Gebėti taikyti informacijos paieškos, kūrybinio rašymo, viešojo kalbėjimo, medijų raštingumo, profesinės kalbos vartojimo ir kitus profesinius įgūdžius, kuriant komunikacijos planą bei kuriant, pristatant ir analizuojant komunikacijos turinį.
4.1. Gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje, planuojant ir įgyvendinant komunikacijos veiklas.

4.2. Gebėjimas kurti pasitikėjimu grįstus santykius su vidinėmis ir išorinėmis tikslinėmis auditorijomis, demonstruoti lyderystę, komandinį darbą, kūrybinę raišką, problemų sprendimą ir gebėjimą valdyti žmogiškuosius, finansinius ir laiko resursus profesinėje aplinkoje.
4.3. Gebėjimas taikyti darnaus vystymosi ir demokratinio dalyvavimo principus, taip pat verslumo ir socialinės atsakomybės kompetencijas, bendraujant su verslo partneriais, klientais, vartotojais ir kitomis tikslinėmis auditorijomis.
5.1. Gebėti dirbti kūrybingai, savarankiškai ir atsakingai, laikantis profesinės etikos standartų ir darnaus vystymosi principų.
5.2. Laikytis žodžio laisvės, socialinės atsakomybės, žmogaus teisių apsaugos ir kitų demokratijos bei pilietinės visuomenės vertybinių principų.
5.3. Gebėti greitai prisitaikyti prie kintančios komunikacijos aplinkos, taikant medijų ir informacinio raštingumo žinias bei atsakingai naudojant šiuolaikines technologijas.
5.4. Suprasti visą gyvenimą trunkančio savarankiško mokymosi svarbą, gebėti plėtoti studijų metu įgytą patirtį, planuoti profesinę karjerą ir nuolat siekti tobulinti savo veiklą, žinias, gebėjimus ir įgūdžius.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, atitinkantys skirtingus studentų stilius ir poreikius. Daugumoje studijų dalykų yra derinami keli metodai, tokie kaip teorinės, įtraukiančios, interaktyvios paskaitos, orientuotos į atvejų analizę; praktiniai užsiėmimai ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, rengia atskirų dalykų pristatymus, dalyvauja diskusijose, konsultuojasi su kolegomis, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria literatūros šaltinius ir vizualinę medžiagą ir kt.; savarankiško mokymosi metu studentai analizuoja literatūrą, ieško informacijos, rašo akademinius tiriamuosius darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Programoje studijuojami šie studijų dalykai:
Profesinė anglų kalba (I, II); Akademinio ir skaitmeninio raštingumo pagrindai; Įvadas į šiuolaikinę komunikaciją ir rinkodarą; Medijų ir komunikacijos teorija; Organizacinė elgsena; Medijų analizė; Skaitmeninių medijų technologijos; Medijų etika ir teisė; Filosofija komunikacijoje ir medijose; Argumentacija ir derybos; Socialinių tinklų valdymas; Turinio kūrimas ir pasakojimas; Skaitmeninės rinkodaros principai; Tendencijų prognozavimas ir duomenų analitika; Elgsenos kainodara; Tvarumas komunikacijoje ir medijose; Multimedijų produkcija; Medijų psichologija; Socialinių tyrimų metodologija; Vizualinė komunikacija ir grafinis dizainas (I, II); Lyderystė ir žmogiškųjų išteklių valdymas; Komunikacijos ir medijų projektas (projektinis darbas); Medijų projektų valdymas; Apskaita ir finansai; Skaitmeninių medijų turinys; Baigiamasis darbas (I, II); Profesinė praktika.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Krizių komunikacija; Tarpkultūrinė komunikacija medijose; Verslumas ir pardavimai; Prabangos prekės ženklų komunikacija.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
-
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų bakalauro studijų programos absolventai gali užimti pozicijas, susijusias su komunikacijos ir medijų valdymu, skaitmeninio turinio kūrimu, socialinių tinklų administravimų, komunikacijos ir medijų projektų valdymu. Programos programos absolventai gali dirbti viešojo, privataus ir nevyriausybinio sektoriaus organizacijose, tęsti studijas magistrantūroje.
Tolesnių studijų galimybės:
Šiuolaikinės komunikacijos ir medijų bakalauro studijų programos absolventai studijas gali tęsti socialinių mokslų srities antrosios pakopos studijose.