Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Svetingumo vadyba (anglų k. - Hospitality management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Turizmas ir poilsis

Švietimo sritis

Paslaugos asmenims

Švietimo posritis

Kelionės, turizmas ir poilsis

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6633

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

ILK_Turizmas ir poilsis_2022.pdf
Išvadų išrašo vertinimas_ILK_Turizmas ir poilsis_2022.pdf

Valstybinis kodas

6531LX015

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6551015

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2025-04-24
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos specialistus, gebančius efektyviai valdyti svetingumo paslaugų įmones, užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir prisidėti prie svetingumo sektoriaus plėtros tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygmeniu.
Rengti specialistus, gebančius organizuoti ir valdyti turizmo bei svetingumo paslaugas, analizuoti rinkos poreikius ir teikti inovatyvius sprendimus, vadovaujantis darnaus vystymosi principais.

Studijų rezultatai:
Žinios ir jų taikymas:
Supranta ir taiko turizmo ir svetingumo industrijos pagrindinius principus, veiklos modelius, teisės
aktus bei reguliavimo sistemas tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Išmano kaip taikyti verslo ir viešosios vadybos bei darnios plėtros koncepcijas, įgalinančias suprasti
ir analizuoti turizmo ir svetingumo verslo aplinką.
Supranta skaitmeninių technologijų (CRM, PMS), dirbtinio intelekto, duomenų analitikos ir inovacijų vaidmenį turizmo ir svetingumo valdyme bei geba juos taikyti praktikoje, siekiant gerinti klientų patirtį ir optimizuoti organizacijos veiklą.
Gebėjimai vykdyti tyrimus:
Geba rinkti, analizuoti ir interpretuoti su turizmo ir svetingumo sektoriumi susijusius duomenis, naudodamas kokybinius ir kiekybinius tyrimo metodus, juos taikant vertinti turizmo infrastruktūrą bei turizmo paslaugų poreikį Tiria ir sprendžia realias turizmo industrijos problemas, taikydamas inovatyvius sprendimus, pagrįstus duomenimis ir gerosiomis tarptautinėmis praktikomis. Geba vertinti turistų ir klientų elgseną, jų lūkesčius bei kurti pritaikytas paslaugų strategijas,
atsižvelgdamas į vartotojų segmentus ir kultūrinius skirtumus.
Specialieji gebėjimai: Geba kurti naujus turizmo produktus, atsižvelgdamas į skirtingas rinkas, regioninius ypatumus,
darnaus turizmo principus ir inovacijas. Geba analizuoti turizmo ir svetingumo rinkas, įvertinti jų plėtros tendencijas ir taikyti tvarios plėtros principus skirtinguose kontekstuose.
Geba inicijuoti bei valdyti turizmo ir svetingumo sektoriaus startuolius (projektus), ieškoti finansavimo šaltinių ir pritaikyti verslo plėtros strategijas. Geba analizuoti, apdoroti bei vertinti turizmo verslo procesus, darbo praktikoje taikyti inovacijas.
Socialiniai gebėjimai: Geba aiškiai ir argumentuotai komunikuoti su įvairių kultūrų klientais ir partneriais, naudodamas žodines, rašytines ir skaitmenines komunikacijos priemones. Geba dirbti daugiakultūrėje komandoje, spręsti konfliktines situacijas ir taikyti lyderystės principus turizmo ir svetingumo sektoriuje.
Geba diskutuoti aktualiais profesiniais klausimais, vadovaujantis profesine etika, profesinę veiklą grindžia socialinio teisingumo, darnios plėtros principais, nuolat tobulina savo kaip turizmo specialisto profesinius įgūdžius.
Asmeniniai gebėjimai:
Geba kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, nuolat tobulindami profesinius įgūdžius geba prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų.Turi praktinės patirties dirbant realiose turizmo ir svetingumo organizacijose, geba savarankiškai atlikti užduotis, planuoti ir organizuoti veiklą. Supranta profesinės etikos, socialinės atsakomybės ir tvarios plėtros principus, geba juos taikyti priimant sprendimus versle. Geba efektyviai organizuoti savo darbą ir mokymąsi, prisiimti atsakomybę už profesinį tobulėjimą ir taikyti nuolatinio mokymosi principus.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijos vykdomos 3 metus (6 semestrus). Studijų dalykai kiekviename semestre išdėstyti tolygiai (po 6-7 dalykus kiekviename semestre). Egzaminai išdėstyti tolygiai visuose semestruose. VI semestre pateikiamas ir ginamas baigiamasis darbas. Programoje numatytos 3 praktikos ir 3 laisvai pasirenkami dalykai. Svetingumo vadybos studijų programoje numatyta taikyti įvairias užsiėmimų formas (paskaitas, pratybas, seminarus, individualų dėstytojo darbą su studentu, savarankišką studento darbą) ir metodus (diskusijas, darbą grupėse, projektinius darbus, atvejų studijas, testus ir kt.), kurie sudarys sąlygas studentams pasiekti studijų rezultatų.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studentų pasiekimai vertinami dešimties balų sistemoje pagal patvirtintą Studijų pasiekimų vertinimo tvarką. Studentų atsiskaitymams taikomas suminio (kaupiamojo) vertinimo sistema.

Studijų rezultatai vertinami:
SP + KP + EP, kur SP = savarankiško darbo pažymys (20 proc. galutinio pažymio); KP = kontrolinių užduočių pažymių vidurkis (20 proc. galutinio pažymio); EP – egzamino pažymys (60 proc. galutinio pažymio).

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Teisės pagrindai, Verslo lyderystė, Svetingumo verslo etika ir etiketas, Efektyvi komunikacija, Aplinka ir žmogaus sauga, Ekonomikos pagrindai, Apskaita ir finansai, Turizmo paslaugos ir infrastruktūra, Turizmo informacinės ir rezervavimo sistemos, Maitinimo paslaugos, Poilsio paslaugos

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Svetingumo vadybos studijų programoje laisvai pasirenkamiems dalykams skirti 9 kreditai iš Kolegijos ar kitos aukštosios mokyklos laisvai pasirenkamų dalykų sąrašo.

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Tarpdalykiškumas ir įvairiapusiškumas: Svetingumo vadybos studijos apima ne tik turizmo ir poilsio aspektus, bet ir verslo, vadybos, ekonomikos, sociologijos, psichologijos, geografijos,
istorijos ir kitų mokslų žinias, siekiant išsamiai suprasti ir valdyti svetingumo industrijos procesus.

Praktinis orientavimas:
Studijų metu didelis dėmesys skiriamas praktiniams užsiėmimams, įskaitant praktiką svetingumo įmonėse, dalyvavimą realiuose renginiuose ir projektuose, siekiant
užtikrinti studentų pasirengimą realioms darbo situacijoms.
Gebėjimas analizuoti ir vertinti: Studentai mokomi rinkti, sisteminti ir analizuoti duomenis, vertinti turizmo subjektų veiklą, atlikti taikomuosius verslo vadybos tyrimus, taikyti vadybos mokslų teorijas ir tyrimų metodus.Socialiniai ir asmeniniai gebėjimai: Programoje ugdomi studentų gebėjimai bendrauti ir bendradarbiauti su susijusių sričių specialistais bei vartotojais vietinėje ir tarptautinėje aplinkoje, dirbti komandoje, prisiimti atsakomybę už savo ar pavaldžių darbuotojų veiklos kokybę, laikytis profesinės etikos ir pilietiškumo principų.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai gali dirbti įvairiose svetingumo sektoriaus įmonėse, tokiose kaip viešbučiai, restoranai,
kelionių agentūros, renginių organizavimo įmonės, turizmo informacijos centrai ir kitos su turizmu bei svetingumu susijusios organizacijos. Jie gali užimti vadovaujančias ar administracines pareigas, atsakingas už paslaugų kokybės užtikrinimą, klientų aptarnavimą, renginių organizavimą ir panašias funkcijas.

Tolesnių studijų galimybės:
Baigę Svetingumo vadybos programą, absolventai gali tęsti studijas magistrantūroje, pasirinkdami turizmo, viešbučių vadybos, renginių organizavimo ar kitas susijusias studijų kryptis tiek Lietuvoje, tiek užsienyje