Turizmo vadyba (anglų k. - Tourism Management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslai:
Parengti šiuolaikinės darbo rinkos poreikius atitinkantį turizmo specialistą darbui turizmo industrijoje, išmanantį turizmo verslo specifiką, gebantį savarankiškai spręsti problemas ir prisitaikyti nuolat kintančioje verslo aplinkoje; suteikti verslo vadybos profesinio bakalauro laipsnio išsilavinimą, leidžiantį absolventams sėkmingai konkuruoti turizmo rinkoje.
Studijų rezultatai:
A1. Taikyti verslo valdymo principus bei naujausias vadybos teorijas praktinėje turizmo veikloje.
A2. Socialinių, humanitarinių ir kitų mokslų teorijų pagrindus darniai taikyti turizmo verslo kūrimo ir valdymo veikloje.
B1. Rinkti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti empirinių (kiekybinių ir kokybinių) tyrimų duomenis, nustatyti turizmo verslo valdymo problemas ir pasirinkti turizmo verslo valdymo problemų sprendimo būdus iškeltiems uždaviniams atlikti, integruojant šiuolaikines informacines technologijas.
C1. Savarankiškai (kūrybiškai ir kritiškai) taikyti mokslo ir profesinės veiklos žinias turizmo verslo valdyme.
C2. Taikyti šiuolaikines technologijas turizmo verslo procesams valdyti.
D1. Argumentuotai bendrauti žodžiu ir raštu turizmo verslo kūrimo, valdymo ir plėtros klausimais, vadovaujantis profesine etika ir pilietiškumu..
E1. Mokytis visą gyvenimą. Siekti augimo pagal asmeninį pasirinkimą bei tobulinti profesines kompetencijas.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Kūrybiškumą skatinanti metodika „Creative platform“, užduotys panaudojant ,,Amadeus“, ,,Fidelio“ turizmo ir svetingumo programas, situacijų analizė, diskusijos, paskaitos, seminarai, idėjų generavimo sesijos, situacijų modeliavimas, savarankiški darbai, individualios ir grupinės užduotys, projektai, literatūros studijos, lyginamoji analizė, ekskursijos, simuliacija, gerosios patirties analizė, refleksijos.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Kaupiamasis vertinimas: tarpiniai atsiskaitymai, savarankiški darbai, refleksijos, egzaminas arba projektas.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Turizmo verslas (turizmo ištekliai, TIŠ praktika, įvadas į turizmą, įvadas į turizmo verslą); Vadyba (vadyba turizmo sektoriuje, žmonių išteklių valdymas ir lyderystė) Verslo užsienio kalba I (anglų k.);
Ekonomika (ekonomikos teorija: makroekonomika, mikroekonomika, finansai, finansų apskaitos pagrindai);Verslo užsienio kalba II (vokiečių k.);
Turizmo produkto kūrimas ir pardavimas (turizmo produkto kūrimas, taikomosios turizmo programos, kūrybiškumas); Rinkodara ir pardavimas (rinkodara, elektroninė rinkodara ir DI įrankiai, pardavimas); Informacijos valdymas (tyrimo metodologija, ekonominė statistika, verslo informacijos valdymas, sociologija); Darnioji plėtra (socialiai atsakingas verslas, verslo etika ir etiketas, darbo ir civilinė sauga);
Komunikacija (viešasis kalbėjimas, specialybės kalba, tarpkultūrinė komunikacija ir tinklaveika);
Profesinė praktika, Baigiamoji praktika;
Baigiamasis darbas.
Specializacijos:
Sveikatos turizmas: Sveikatos turizmo pagrindai (įvadas į sveikatos turizmą, sveikatinimo turizmas, sveikatingumo turizmas); Antreprenerystė sveikatos turizme (verslo psichologija, verslo teisė, sveikatos turizmo verslo kūrimas).
Konferencijų ir renginių verslas: Konferencijų ir renginių verslo pagrindai (įvadas į konferencijų ir renginių verslą, technologijos konferencijų ir renginių versle, renginio organizavimas); Antreprenerystė konferencijų ir renginių versle (verslo psichologija, verslo teisė, konferencijų ir renginių verslo kūrimas).
Studento pasirinkimai:
Laisvai pasirenkamųjų dalykų modulis. Renkamasi iš VK siūlomų laisvai pasirenkamųjų dalykų sąrašo. Laisvai pasirenkamų dalykų kreditų suma - 10 kreditų.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Galimybė išvykti praktikai, studijoms į užsienį (Kipras, Ispanija, Graikija, Italija, Nyderlandai, Kroatija, Portugalija ir kt.);
24 praktikos realioje darbo aplinkoje savaitės;
Bendradarbiavimas su Lietuvos turizmo asociacijomis, didžiausiomis turizmo verslo įmonėmis;
Realių verslo ir viešojo sektoriaus problemų sprendimas;
Darbas su IT sistemomis: Amadeus, Fidelio, naudojama Danijos Olborgo universiteto mokslininkų sukurta „Kūrybinės aikštelės“ (Creative platform) metodika, siekianti skatinti studentų kūrybiškumą ir inovatyvumą.
Galimybė rinktis studijas lietuvių arba anglų kalbomis.
Pasirinkus nuolatines studijas pagal sesijinį tvarkaraštį, galima studijuoti ir nuotoliniu būdu.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai galės dirbti turizmo paslaugų teikimo įmonėse ir jų padaliniuose pardavimų ar produkto vadybininkais, sudaryti kelionių produktus bei juos pardavinėti, dirbti turizmo informacijos centruose klientų aptarnavimo vadybininkais. Vadovauti įmonių padalinių darbui, kurti savo verslą.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai studijas gali tęsti pagal universitetinių studijų bakalauro ar magistro programas Lietuvoje ar užsienyje.