Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Reklamos vadyba (anglų k. - Advertising management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Rinkodara

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6602

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Ištęstinė, 4, Metais
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados 2021 - Vilniaus kolegija.pdf

Valstybinis kodas

6531LX043

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550414

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2025-04-09
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslai:
Parengti reklamos vadybos specialistus, turinčius žinių, gebėjimų ir įgūdžių, reikalingų dirbti verslo įmonių rinkodaros skyriuose, reklamos ir viešųjų ryšių agentūrose, žiniasklaidos ir reklamos gamybos įmonėse; savarankiškai analizuoti ir tirti rinką; kurti, planuoti ir organizuoti veiklą reklamos verslo aplinkoje; vertinti ir kontroliuoti reklamos įmonės veiklos rezultatus; bendrauti ir bendradarbiauti nacionalinėje ir tarptautinėje aplinkoje; taikyti įgūdžius, įgytus atsižvelgiant į asmeninius interesus ir poreikius.

Studijų rezultatai:
A1. Taikyti teorines rinkodaros, ekonomikos, vadybos žinias profesinėje veikloje.
B1. Tirti ir analizuoti reklamos verslo aplinką.
C1. Pateikti darnius kūrybinius rinkodaros veiksmų planavimo sprendimus.
C2. Rengti ir pristatyti reklamos kampaniją.
C3. Atlikti rinkodaros procesų vykdymo funkcijas didinant naudą organizacijai.
D1. Argumentuotai bendrauti žodžiu ir raštu su įvairių sričių specialistais ir suinteresuotųjų grupių atstovais valstybine ir užsienio kalbomis bei profesionaliai dirbti individualiai ir komandoje, sklandžiai prisitaikyti daugiakultūrėje darbo aplinkoje.
E1. Mokytis visą gyvenimą. Siekti augimo pagal asmeninį pasirinkimą bei tobulinti profesines kompetencijas.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Kūrybiškumą skatinanti metodika, situacijų analizė, diskusijos, interaktyvios paskaitos, seminarai, situacijų modeliavimas, projektai, savarankiški darbai, individualios ir grupinės užduotys, literatūros studijos, lyginamoji analizė, simuliacija, pažangios patirties analizė, refleksijos.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Kaupiamasis vertinimas: tarpiniai atsiskaitymai (apklausos raštu ir žodžiu), savarankiški darbai, projektas arba egzaminas.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Vadyba (Vadyba, Įvadas į integruotosios rinkodaros komunikaciją, Pokyčių vadyba); Socialinė verslo aplinka (Verslo psichologija, Verslo teisė, Sociologija); Rinkodara 1 (Rinkodaros pagrindai, Skaitmeninė rinkodara, Rinkos tyrimai); Ekonomika (Rinkos ekonomika, Finansų apskaita, Ekonominė statistika); Komunikacija (Viešasis kalbėjimas, Specialybės kalba, Tarpkultūrinė komunikacija ir tinklaveika); Reklama (Reklamos vadyba, Reklamos istorija, Prekės ženklų vadyba ir pozicionavimas); Darnioji plėtra (Socialiai atsakingas verslas, Verslo etika ir etiketas, Darbo ir civilinė sauga); Profesinė praktika; Projektų valdymas (Projektų valdymas, Individualus ir organizacinis kūrybiškumas, Ryšiai su visuomene); Informacinės ir komunikacinės reklamos sistemos (Vizualioji komunikacija, Socialiniai tinklai, Informacinės rinkodaros valdymo sistemos); Verslo užsienio kalba; Reklamos valdymas ir žiniasklaidos planavimas (Žiniasklaidos planavimas, Reklamos technologijos, Reklamos biudžetas versle); Rinkodara 2 (Rinkodaros strategija, Vartotojų elgsena, Pardavimas); Laisvai pasirenkamasis modulis; Baigiamoji praktika; Baigiamasis darbas.

Studento pasirinkimai:
Laisvai pasirenkamasis modulis. Renkamasi iš Vilniaus kolegijos siūlomų laisvai pasirenkamųjų dalykų sąrašo. Laisvai pasirenkamų dalykų kreditų suma – 10.

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Realių verslo ir viešojo sektoriaus problemų sprendimas; bendradarbiavimas su Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), siekiant užtikrinti studijų kokybę, atnaujinti studijų modulius pagal rinkoje vykstančius pokyčius; kūrybiškumo problemų sprendimų paieškai taikoma Danijos mokslininkų „Kūrybinės aikštelės“ („Creative Platform“) metodika; mokomosios išvykos į verslo ir viešąsias organizacijas; kviestiniai verslo pasaulio ir užsienio lektoriai; komandinis darbas; projektų rengimas ir įgyvendinimas; tiriamieji darbai; darbas su verslo imitavimo programa SimVenture, įgyjant realius įgūdžius pritaikomus versle; darbas reklamos laboratorijoje su naujausia įranga, pritaikytoje kūrybiniams darbams atlikti; 24 praktikos realioje darbo aplinkoje savaitės, Erasmus+ studijos ir praktika užsienyje.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Įgytos žinios ir gebėjimai suteikia galimybę dirbti reklamos, ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo agentūrose, įstaigų, įmonių bei organizacijų rinkodaros skyriuose, kurti savo verslą.

Tolesnių studijų galimybės:
Reklamos vadybos studijų programos absolventai studijas gali tęsti pagal universitetinių bakalauro ir magistro studijų programas Lietuvoje ir užsienyje.