Informacinių technologijų naudojimo mokytojas
Susijusios profesijos
Profesijos aprašymas
Profesijos tikslas(-ai): | mokyti ir ugdyti įvairaus amžiaus žmonių kompiuterių ir kitų informacinių technologijų naudojimo praktinius įgūdžius remiantis naujausiomis mokslo žiniomis. |
Svarbiausios (ne daugiau kaip 10) profesijos veiklos sritys: | - įvairaus amžiaus asmenų informacinių technologijų naudojimo teorinių bei praktinių gebėjimų testavimas, nustatymas siekiant sudaryti individualias ar grupines jų mokymo programas;
- pasirengimas informacinių technologijų naudojimo pamokoms pritaikant užduotis pagal iš anksto suplanuotas temas, parenkant vadovėlius, vaizdines priemones, kitas modernias ir šiuolaikines dalyko mokymo priemones, apgalvojant pamokos eigą bei metodus;
- objektyvios ir motyvuojančios neformaliojo žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos taikymas vertinant besimokančiųjų įgytas informacinių technologijų naudojimo kompetencijas;
- besimokančiųjų pasiekimų ir poreikių analizavimas, vertinimas, reikiamų dokumentų parengimas;
- bendravimas ir bendradarbiavimas su kitomis švietimo institucijomis, organizacijomis.
|
Potencialūs darbdaviai | Formalios ir neformalios švietimo institucijos, gali dirbti individualiai. |
Darbo priemonės | Informacinių technologijų vadovėliai, dalykinė literatūra, modernios informacinės ir komunikacinės technologijos, interneto prieiga, garso ir vaizdo metodinės priemonės. |
Profesinės perspektyvos | Informacinių technologijų naudojimo mokytojas turėtų baigti studijas pagal kolegijų ar universitetų studijų programas, kuriose rengiami informatikai, informacinių technologijų mokytojai ir pan., ir įgyti informatikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį. Papildomai galima įgyti mokytojo kvalifikaciją, kurią turėdami asmenys gali dirbti su pradinio, pagrindinio, vidurinio, profesinio lygmens mokiniais mokymo įstaigose, neformaliojo ugdymo institucijoje. Studijas galima tęsti magistrantūros programose, atitinkančiose bakalauro programos sritį. |
Profesijai reikalingos asmeninės savybės (interesai, vertybės, gebėjimai): | lankstumas, gebėjimas dirbti komandoje, gebėjimas konstruktyviai bendrauti, gebėjimas spręsti problemas, atsakingumas, savarankiškumas, gebėjimas planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, nuolatinis profesinis tobulėjimas. |
Profesijai reikalingas išsilavinimas (jeigu reglamentuotas): | aukštasis (universitetinis ar koleginis). |
Vaizdinė medžiaga
Nėra duomenų