Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Verslo sociologija (anglų k. - Business Sociology)

Studijų krypties grupė

Nėra duomenų

Studijų kryptis

Sociologija

Švietimo sritis

Socialiniai mokslai

Švietimo posritis

Sociologija ir kultūros studijos

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Taikomosios sociologijos bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6124

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

210
Ištęstinė, -, -
Nuolatinė, -, -
Nuolatinė, 3,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-19

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

612L31001

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450314

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos šiuolaikinės Lietuvos verslo sociologus, suvokiančius verslios, kūrybingos, globalios žinių ekonomikos vertybes ir dėsnius, prisidedančius prie inovacinės žinių ekonomikos kūrimo ir plėtros, turinčius platų, daugiadalykinį, integralų kritinį mokslinį ir praktinį mąstymą, leidžiantį įžvelgti naujas galimybes įvairiose ekonominio ir socialinio gyvenimo srityse, atlikti naujus pridėtinę vertę teikiančius sociologinius verslo tyrimus, veikti multikultūrinėse aplinkose, įmonėse bei organizacijose, veikiančiose neapibrėžtomis, sunkiai prognozuojamomis globalios ekonomikos sąlygomis.
Studijų rezultatai:
Studentai turi:
1. žinos pamatines teorines, istorines ir taikomąsias sociologijos, ekonomikos ir verslo vadybos koncepcijas bei metodologijas.
2. žinos ir supras naujausias šiuolaikinės visuomenės raidos teorijas, moderniuosius socialinių tyrimų požiūrius, veikiančius verslo ir ekonomikos pokyčius globalizacijos sąlygomis.
3. supras socialinių, ekonominių technologinių, kultūrinių veiksnių integraciją ir socialinio būvio pasikeitimus bei jų įtaką verslo plėtrai ir konkurencingumui didinti.
4. gebės taikyti šiandienius socialinius požiūrius ir metodus, plėtojant naujus verslo santykius, kryptis ir rinkas kintančiuose daugiapakopėse (lokaliose, nacionalinėse, europinėse ir globaliose) aplinkose.
5. gebės taikyti moderniuosius tarpdalykinius socialinių tyrimų metodus ir technologijas analizuojant ir tobulinant verslo organizacines struktūras, plėtojant naujas rinkas, formuojant veiksmingus verslo santykius ir visuomenės verslumo įgūdžius.
6. galės priimti į visuomenės reikmes orientuotus socialiai atsakingus ir etiškus verslo sprendimus besikeičiančių globalių ir lokalių socialinių tendencijų kontekstuose.
7. galės prognozuoti socialinės raidos strategines kryptis ir jų įtaką verslo plėtrai, socialinių medijų, kūrybinių, pilietinių, technologinių komunikacijų poveikį šiuolaikinės ekonomikos pokyčiams.
8 gebės priimti kompleksinius socialinius, politinius ir administracinius sprendimus tobulinant verslo santykius žinių, kūrybos ir inovacijų ekonomikos srityse.
9. gebės profesionaliai ir efektyviai bendrauti raštu ir žodžiu tarptautinės verslinės kultūros kontekste.
10. valdys sociologinę informaciją ir jos pridėtinę vertę naudodami šiuolaikines informacines komunikacines technologijas ir turės derybinius gebėjimus bei komandinio darbo įgūdžius.
11. gebės komunikuoti socialiniuose tinkluose, suvokdami naujus socialinius visuomenių santykius, telkdami ir veiksmingai naudodami socialinį bei kūrybinį kapitalą, kuriant pridėtinę vertę.
12. savarankiškai tobulės panaudodami studijų metu įgytas žinias ir taikydami jas praktinėje veikloje bei sistemindami naują aktualią informaciją ir lavindami naujus įgūdžius.
13. gebės adaptuotis prie kintančios lokalios ir globalios socialiai atsakingo verslo aplinkos savarankiškai tobulindami savo įgūdžius.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, kurie atitinka skirtingus studentų mokymosi stilius ir poreikius. Daugelio kursų dėstyme, siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, apjungiami keletas metodų: teorinė, įtraukianti, interaktyvi, orientuota į probleminį mokymą paskaita; pratybos ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, sudaro koncepcijų žemėlapius, rengia atskirų temų prezentacijas, dalyvauja diskusijose, konsultuoja kolegas, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria šaltinius bei vaizdinę medžiagą ir pan.; mokydamiesi savarankiškai, analizuoja literatūrą, ieško informacijos, rašo rašto darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai turi 4 alternatyviai pasirenkamus dalykus:
1. Verslo komunikaciją arba Verslumo etiką,
2. Kūrybinės gyvensenos komunikaciją arba Konsultuojamąjį ugdymą,
3. Publikacijų tyrimus arba Žurnalistiką,
4. Organizacijų elgseną arba Strateginį valdymą.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programa labiausiai išsiskiria savo turiniu, kuris apima verslo ir sociologijos tarpusavio ryšius. Programos struktūra suformuota pagal Europos augimo strategijos „Europa 2020“ logiką. Išskirtinis programos pranašumas, kad nemaža programos dalis skirta didinti besimokančiųjų gebėjimus sociologiškai tirti ir sėkmingai plėtoti į visuomenės gerovę nukreiptus inovatyvius verslus, naujas kūrybos ekonomikos organizacijas, gebėti konkuruoti europiniu ir pasauliniu mastu, suformuoti žinias, leidžiančias ne tik įsidarbinti jau veikiančiose organizacijose, bet sukurti naujas inovatyvias darbo vietas, kuriant naujus inovatyvių sektorių verslus.