Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Skaitmeninio raštingumo tobulinimas: įrankiai organizuojant ir administruojant skaitmeninį mokymo(si) procesą

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Mokyklų bendruomenės, komandos

Programos kontaktinė trukmė

24

Programos savarankiško ugdymo trumė

16

Programos įregistravimo data

2022-06-23

Programos teikėjas

Viešoji įstaiga Lazdijų švietimo centras
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Nėra

Programos aprašymas

Šiandien IKT kompetencijų tobulinimas yra neatskiriama mokymosi visą gyvenimą, apie kurį plačiai kalba prof. P.Jucevičienė, dalis. Gebėjimas pasirinkti tinkamus IKT sinchroninio, asinchroninio, hibridinio mokymo įrankius, juos taikant organizjuojant ir administruojant skaitmeninį ugdymo/-si procesą yra iššūkis, su kuriuo susiduriame mes, mokytojai, ir su kuriuo susiduria mūsų mokiniai. IKT įrankių pasirinkimas įgalina mokytojo veiklą, nukreiptą į išprususios, holistinį požiūrį formuojančios, kritiškai mąstančios ir socialiai atsakingos bei kūrybiškos asmenybės ugdymą. IKT įrankiai tarnauja, kaip tiltas kuriant bendradarbiavimą tarp mūsų - mokytojų, ugdytinių ir tėvų.
Programos metu įgytos integruotos, tarpdisciplininės žinios (edukologijos, užsienio kalbų, IKT technologijų) bei praktiniai įgūdžiai prisidės prie mokytojo IKT kompetencijos tobulinimo. Dalyviai ugdysis mokymosi visą gyvenimą, tarpkultūrinę ir nuotolinio mokymo (taikant sinchroninį, asinchroninį, hibridinį mokymą) gebėjimus