Įtraukti palyginimui
Jūs neturite įtraukę lyginimui kitų neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų
| Kraunama… |
Ieškoti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų, pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų lyginimui:
Lyginti
Skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas siekiant profesinio tobulėjimo ir ugdymo kokybės gerinimo
Programos panašiais pavadinimais
Renginiai
| Kraunama… |
Programos reikalavimai
Programa skirta bendrojo ugdymo įstaigų mokytojams ir administracijai, institucijų, vykdančių priešmokyklinio ir ikimokyklinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, vadovams ir darbuotojams, švietimo skyrių, švietimo centrų komandoms.
Programos aprašymas
Skaitmeninė technologinė industrija nuolat kuria naujus vaidmenis. Esant tokiai technologijų evoliucijai mokyklos bendruomenėms tenka nemažas iššūkis – permąstyti savo skaitmeninio raštingumo įgūdžius, kurie tampa neatsiejami šiandieninėje tiek profesinėje, tiek asmeninėje sferose. Skaitmeniškai išprusęs žmogus turi gebėti ne tik ieškoti informacijos, ją rūšiuoti, vertinti, bet ir kurti skaitmeninį turinį, jį naudoti siekiant asmeninių ir profesinių tikslų. Mokyklų bendruomenės turi gebėti tobulinti ir pertvarkyti savo veiklą taip, kad galėtų sėkmingai įgyvendinti pagrindinę ugdymų įstaigos misiją – teikti kokybišką išsilavinimą esant besikeičiančioms gyvenimo situacijoms. Vienas iš skaitmeninių technologijų iššūkių – hibridinis mokymas. Jo tikslas – suderinti kontaktinį ir nuotolinį ugdymą, kai dalis mokinių mokosi klasėje, o dalis – jungiasi prie pamokos nuotoliniu būdu. Tam mokytojai turi tobulinti skaitmeninio komunikavimo, saugumo, informacijos valdymo, skaitmeninio turinio kūrimo, skaitmeninio ugdymo kompetencijas.
Šios programos tikslas – tobulinti bendrojo lavinimo institucijų (kitų įstaigų) darbuotojų kompetenciją skaitmeninio raštingumo problemų sprendimo srityje.
Programa plėtoja klausytojo skaitmenines-technologines ir profesines kompetencijas. Šios kvalifikacijos tobulinimo programos dalyviai, baigę programą, gebės vykdyti hibridinį ugdymą, valdyti informaciją, komunikuoti, saugoti savo ir kitų asmenų privatumą skaitmeninėje erdvėje, parengti įvairių formatų skaitmeninį turinį, spręsti skaitmeninio raštingumo problemas, naudotis Office 365 programų paketo programomis, bus pasirengę kokybiškai organizuoti profesinį darbą ir mokinių hibridinį ugdymą.