Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Geografinės informacinės (GIS) ir modeliavimo sistemų taikymas mokantis tyrinėjant

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

32

Programos savarankiško ugdymo trumė

8

Programos įregistravimo data

2017-09-04

Programos išregistravimo data

2020-11-27

Programos išregistravimo priežastis

Programos teikėjo prašymu

Programos teikėjas

Nacionalinė švietimo agentūra
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Kompetencija(-os): Pagrindinis skaitmeninės kompetencijos lygmuo
Praktinės veiklos patirtis: Mokymosi tyrinėjant metodo naudojimas ugdyme

Programos aprašymas

Skaitmeninės technologijos atveria naujas galimybes pažinti supantį pasaulį. Skaitmeninės priemonės – planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai, jutikliai, valdikliai – geba kaupti, apdoroti, išsaugoti daugybę duomenų apie supančią aplinką. Programinė įranga teikia įvairias galimybes šių duomenų vaizdavimui, tyrinėjimui ir išvadų gavimui. Mokykloje svarbu ugdyti erdvinį mąstymą, remiantis naujomis technologijomis ir bendradarbiavimą, problemų sprendimą, kritinį mąstymą skatinančiais ugdymo metodais. Atvirieji švietimo ištekliai – skaitmeninės GIS ir modeliavimo Sketch Up sistemos, skirtos tyrinėti aplinką vykdant įvairius dalykus siejančius projektus. Šias priemones gali sėkmingai naudoti įvairių dalykų mokytojai, siekdami ugdymo tikslų įgyvendinimo.
Įvairių dalykų mokytojams skirtą programą sudarys teorinė ir praktinė dalys. Teorinėje dalyje bus nagrinėjamos skaitmeninės priemonės, jomis atlikti darbai ir įvairių užduočių pavyzdžiai. Praktinėje dalyje mokytojai, naudodami skaitmeninę programinę įrangą, atliks užduotis, kūrybinius darbus, kurs savarankiškus projektus, mokinių veiklų scenarijus, nagrinės kolegų atliktas užduotis ir sukurtus projektus.
Programa susideda iš 40 akademinių valandų: 12 valandų yra skiriamos teorijai: erdvinio mąstymo elementams, programinės įrangos ir sukurtų pavyzdžių nagrinėjimui; 20 valandų – praktinei veiklai ir 8 valandos – savarankiškam darbui.
Pagrindinės temos:
1. Mokinių erdvinio mąstymo ugdymas.
2. Geografinės informacijos sistemos naudojimas kuriant skaitmeninį turinį.
3. Skaitmeninių duomenų rinkimas, tyrinėjimas ir naudojimas kuriant žemėlapį.
4. Žemėlapiais paremto pasakojimo kūrimas.
5. Erdvinių duomenų rinkimas lauke, jų sinchronizacija ir žemėlapio atnaujinimas.
6. Trimatės modeliavimo programos ir jų naudojimas ugdyme.
7. Trimačių skaitmeninių objektų kūrimas ir spausdinimas.
Mokytojai susikurs paskyras, išnagrinės ir naudos atvirą programinę įrangą, skirtą aplinkos tyrinėjimui ir modeliavimui, interaktyviam pasakojimui kurti; gebės naudoti skaitmenines priemones ugdant mokinių mokymosi tyrinėjant gebėjimus.