Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Gabių ir talentingų vaikų išskirtinumo atpažinimas ir ugdymas

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

8

Programos savarankiško ugdymo trumė

10

Programos įregistravimo data

2017-06-19

Programos išregistravimo data

2021-12-29

Programos išregistravimo priežastis

Nevykdant daugiau kaip dvejus metus

Programos teikėjas

VšĮ "PSICHOLOGINIO KONSULTAVIMO GRUPĖ"
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Gebėjimas dirbti grupėse, pasidalinimo savo patirtimi kompetencija, gebėjimas dirbti savarankiškai, gebėjimas kelti tikslus ir siekti jų.

Programos aprašymas

Programos tikslas – plėtoti pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų profesines kompetencijas reikalingas organizuojant gabiųjų ugdymą mokykloje.
Gabių vaikų atpažinimas ir ugdymas - viena iš aktualiausių pedagoginių ir psichologinių problemų, šiuo metu kelianti didelį susidomėjimą visame pasaulyje. Europos Tarybos Generalinė Asamblėja patvirtino gabių vaikų ugdymo rekomendacijas, kuriose akcentuojama, kad ugdymas kiek įmanoma labiau turi atitikti kiekvieno individo galimybes. Kad gabūs mokiniai galėtų realizuoti savo intelektinį potencialą, turi būti sudarytos atitinkamos sąlygos švietimo sistemoje.
Ilgą laiką Lietuvoje didesnis dėmesys buvo skiriamas specialių poreikių vaikams ir tik pastaraisiais metais tiek pačioje visuomenėje, tiek ir švietimo sistemoje vis daugiau dėmesio imta skirti gabiems vaikams, jų atpažinimui, įvertinimui bei ugdymui. Moksliniai tyrimai (Monks et al., 2000; Feldhusen, J. F. ir Jarvan, F.A., 2000; Halahan ir Kaufman, 2003; Freeman, 2005 ir kt.) rodo, kad gabūs mokiniai turi specialių ugdymo(si) poreikių. Todėl šiems vaikams reikalingas ,,specialus‘‘, jų gebėjimus ir įgūdžius atitinkantis ugdymas (Bakanovienė, 2008). Ar mokinys realizuos savo gebėjimus ir mokymosi potencialą priklauso nuo daugelio veiksnių. Vienas svarbiausių gabių vaikų mokymosi pasiekimų veiksnių yra mokytojas, turintis specialių žinių ir kompetencijų, suprantantis individualius gabaus mokinio ugdymo(si) poreikius, jų ugdymo galimybes šiandienos mokykloje.
Programos uždaviniai:
1. Supažindinti dalyvius su pagrindiniais gabių vaikų raidos ir mokymosi ypatumais bei pagrindiniais gabių vaikų atrankos, atpažinimo ir ugdymo principais bei metodais.
2. Ugdyti dalyvių gebėjimus atpažinti, įvertinti mokykloje besimokančių mokinių gabumus, pasiekimus, jų pasiekimų veiksnius.
3. Ugdyti dalyvių gebėjimus parinkti ir organizuoti gabių vaikų ugdymą, atsižvelgiant į individualius gabaus vaiko, mokyklos ir šeimos poreikius.