Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Skaitymo gebėjimų ugdymas per įvairių dalykų pamokas

Programos tipas pagal amžių

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos

Programos tipas pagal profesiją

Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos

Tikslinė grupė

Nėra duomenų

Programos kontaktinė trukmė

18

Programos savarankiško ugdymo trumė

Nėra duomenų

Programos įregistravimo data

2017-01-17

Programos išregistravimo data

2021-12-28

Programos išregistravimo priežastis

Nevykdant daugiau kaip dvejus metus

Programos teikėjas

Anykščių švietimo pagalbos tarnyba
Daugiau apie programą

Programos panašiais pavadinimais

Renginiai

Nėra duomenų

Programos reikalavimai

Programa skirta, dalykų mokytojams, siekiant įgalinti mokytojus pritaikyti dalyko užduotis įvairių gebėjimų mokiniams, projektuojant asmeninę mokinio pažangą skaitymo kompetencijos ugdymo srityje.

Programos aprašymas

Tyrimų duomenys rodo, jog mokinių įvairių dalykų pasiekimai priklauso nuo mokinių gebėjimo skaityti ir suvokti dalyko tekstus. Šis gebėjimas apima ne tik parašytų tekstų, užduočių supratimą, bet ir mąstymą, kurio metu teksto sąvokos susiejamos su prote saugoma vaizdinių visuma. Elementarūs skaitymo įgūdžiai savaime neišsivysto į sudėtingesnius, kurie leidžia susidoroti su specializuotais, sudėtingesniais dalyko tekstais. Čia svarbų vaidmenį vaidina ir mokinio įvaldytas dalyko žodynas, gebėjimas analizuoti tekste esančią informaciją įvairiuose mąstymo lygiuose. Visi šie gebėjimai pasireiškia skaitymo metu taikant skaitymo technikas (strategijas) ir tik mokant konkretaus dalyko jos gali sudaryti prasmingą sistemą.
Seminaro dalyviai susipažins su šiuolaikine skaitymo kompetencijos samprata, įsigilins į reikalavimus, kuriuos turėtų atliepti įvairių gebėjimų mokiniams pritaikytos skaitymo užduotys, susipažins su tyrimo rezultatais, gautais analizuojant mokinių skaitymo gebėjimų ugdymo dalyko pamokose patirtis (pristatymas ir diskusija); vyks tinkamų integruotų dalyko tekstų/užduočių parinkimo/ kūrimo/ vertinimo/ išbandymo pratybos (taikomi mokymosi bendradarbiaujant metodai). Taip pat mokytojai nagrinės savo mokyklos, mokinių ST profilius, projektuos mokinių asmeninę pažangą (darbas grupėse).