Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Edukacinės technologijos (anglų k. - Educational technologies)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Edukologija

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Edukologija

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7115

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Ištęstinė, 3, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-12

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX019

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470111

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2016-07-25
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti plačios erudicijos, kūrybingus edukologijos magistrus, kurie turės ugdymo mokslo ir edukacinių technologijų taikymo sandūroje esančių šiuolaikinių ir aktualių žinių bei gebės jas savarankiškai ir atsakingai taikyti naujose situacijose; taip pat gebės: taikyti informacines ir komunikacines technologijas mokymo ir mokymosi procesuose, aktualia informacija ir duomenimis grįsti priimamus švietimo ir ugdymo sprendimus, tyrinėti edukacinius reiškinius ir tuo pagrindu plėtoti savo žinias, planuoti asmeninę karjerą ugdymo, mokymosi bei technologijų srityse, būti kompetentingu partneriu bendruose projektuose su kitų mokslo ir veiklos sričių ekspertais/specialistais. Jie gebės plėtoti perkeliamuosius gebėjimus ir taikyti juos priklausomai nuo konteksto, prisiimdamas etinę ir socialinę atsakomybę.
Studijų rezultatai:
Žinios, jų taikymas:
A1 Žino ir supranta visuomenės pokyčių įtaką ugdymo teorijų ir sistemų bei edukacinių technologijų raidai, klasikinių ir modernių ugdymo teorijų ir mokymąsi visą gyvenimą grindžiančių edukacinių paradigmų esmę.
A2 Žino ir supranta edukacinių technologijų diegimą pokyčių ir inovacijų realizavimo švietime strategijų kontekste.
A3 Žino edukacinių technologijų diegimo ir taikymo švietime tyrimo metodologiją.
A4 Žino ir supranta edukacinių technologijų taikymo ugdymui principus, metodus, būdus, galimybes ir geba edukacines technologijas naudoti elektroniniais ištekliais grįstam mokymui/ mokymuisi.
A5 Žino ir supranta žinių valdymo koncepcijas, procesus, modelius, žinių valdymo principus ir geba taikyti švietimo praktikoje.
A6 Žino ir supranta švietimo valdymo informacines sistemas ir jų diegimo strategijas.
Gebėjimai atlikti tyrimus:
B1 Geba atlikti edukacinių technologijų ugdyme kiekybinius, kokybinius ir mišrius tyrimus, parengiant ir/ ar modifikuojant validžius bei reliabilius tyrimo instrumentus.
B2 Geba surinkti, išanalizuoti ir susisteminti informaciją, įsisavinti jos analizės metodus bei technikas, leidžiančias sukurti patikimą bazę sprendimams.
B3 Geba apdoroti, apibendrinti, interpretuoti platesniame socialiniame kontekste edukacinių reiškinių tyrimo rezultatus.
Specialieji gebėjimai:
C1 Geba planuoti, parengti, organizuoti, įvertinti edukacinių technologijų plėtrą ir vystymą švietimo organizacijoje.
C2 Geba realizuoti edukacinius procesus, pasirinkta edukacine paradigma grįsti savo argumentus, pasirinkdamas ugdymo sistemas ir edukacines technologijas.
C3 Geba diskutuoti ir vertinti švietimo valdymo informacines sistemas ir jų diegimą švietimo praktikoje.
C4 Geba kurti taikomuosius edukacinius multimedijos produktus ir įvertinti techninių mokymo priemonių tinkamumą edukaciniams tikslams pasiekti ir efektyviai naudoti.
C5 Geba taikyti žinių valdymo koncepcijas, procesus, modelius, žinių valdymo principus, kurti informacija grindžiamą sprendimų priėmimo kultūrą švietimo praktikoje diegiant ir taikant edukacinias technologijas.
C6 Geba generuoti idėjas, priimti sprendimus ir spręsti problemas edukacinių ir informacinių – komunikacinių technologijų sanglaudos kontekste.
Socialiniai gebėjimai:
D1 Geba bendrauti ir bendradarbiauti su asmeniu, komandoje, mokymosi partnerystės tinkle, argumentuotai perteikiant edukologijos žinias ir idėjas.
D2 Geba veikti komandoje, organizuojant edukacinių technologijų plėtros projektus ir jų vystymą, diegiant informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįstas edukacines inovacijas.
D3 Vadovaudamasis profesine etika ir pilietiškumu geba imtis atsakomybės už savo ir pavaldžių darbuotojų veiklos kokybę ir jos vertinimą, savo ir pavaldžių darbuotojų veiklos tobulinimą.
Asmeniniai gebėjimai:
E1 Geba savarankiškai planuoti ir vystyti asmeninę karjerą, suprantant mokymosi visą gyvenimą svarbą.
E2 Geba pagrįsti formaliais, neformaliais ir informaliais būdais įgytą` kompetenciją ir ją prezentuoti kompetencijos portfelyje.
E3 Geba strategiškai, kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, reflektuoti įgytą patirtį ir priimti novatoriškus veiklos sprendimus.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Visų studijų modulių medžiaga įsisavinama studento auditorinio ir savarankiško darbo metu. Auditorinis darbas apima paskaitas, laboratorinius darbus ir pratybas. Studento savarankiškas darbas – tai teorinės medžiagos įsisavinimas, pasirengimas paskaitoms, laboratoriniams darbams ir pratyboms, tarpiniams atsiskaitymams už semestro užduotis ir egzaminui, namų darbų bei semestro projektų rengimas ir kita žinioms, gebėjimams ir įgūdžiams įgyti skirta veikla.
Studijų programa baigiama magistro baigiamuoju darbu.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studento žinios, gebėjimai ir įgūdžiai, įgyti studijuojant modulį semestro metu įvertinami ir duomenų bazėse registruojami du kartus: kai atsiskaitoma už semestro savarankiško darbo užduotis (teigiamas arba neigiamas įvertinimas) ir per egzaminą sesijos metu (pažymys pagal dešimtbalę skalę).
Magistro baigiamasis darbas ginamas viešame rektoriaus įsakymu sudarytos studijų krypties kvalifikacijos komisijos posėdyje.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Būsimieji edukologijos magistrai studijuoja: mokymąsi žinių ir informacinėje visuomenėje, mokymo ir mokymosi psichologiją, šiuolaikinės edukacines sistemas ir technologijas, mokymo kompiuteriais didaktiką ir virtualųjį mokymą, edukacinių inovacijų valdymą, žinių valdymą, edukacinių technologijų taikymo specifines problemas, mokyklos vadybos informacines sistemas ir kitus dalykus. Iš viso studijuojama 16 dalykų.
Studijų programoje praktika nenumatyta.
Specializacijos:

Studento pasirinkimai:
Galima pasirinkti alternatyvius dalykus (modulius) 12 kreditų.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventas turi ugdymo ir edukacinių technologijų taikymo sandūroje esančių aktualių žinių bei geba jas savarankiškai taikyti naujose edukacinėse situacijose švietimo institucijos ir ugdymo proceso lygmenyje, taip pat geba: taikyti informacines komunikacines technologijas mokymo ir mokymosi procesuose, aktualia informacija ir duomenimis grįsti priimamus švietimo ir ugdymo sprendimus, tyrinėti edukacinius reiškinius ir tuo pagrindu plėtoti savo žinias, planuoti asmeninę karjerą ugdymo, mokymosi bei technologijų srityse ir jos siekti, būti kompetentingu partneriu bendruose projektuose su kitų mokslo ir veiklos sričių ekspertais, specialistais.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti tiriamąjį, pedagoginį-konsultacinį, koordinacinį darbą, susijusį su informacinių komunikacinių technologijų diegimu ugdymo/mokymosi procesuose, mokyklose bei kitose švietimo institucijose.
Tolesnių studijų galimybės:
Baigus Edukacinių technologijų studijų programą, studijas galima tęsti edukologijos mokslų srities (krypties) doktorantūros studijų programose.