Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Verslo vadyba (anglų k. - Business Management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Verslas

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7107

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-1

Akreditavimo vertinimo išvados

VGTU Verslo krypties išvados SV4-86_2022.pdf

Valstybinis kodas

6211LX058

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470413

Finansinės grupės kodas

1.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2019-04-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos verslo magistrus, gebančius kompleksiškai taikyti ekonomikos ir vadybos mokslo žinias, siekiant efektyvių verslo valdymo sprendimų, grįstų moksline argumentacija neapibrėžties sąlygomis, išmanančius šiuolaikinio verslo organizacijų projektavimo, organizavimo, koordinavimo ir įgyvendinimo veiklų standartus, gebančius atlikti organizacijos būsenos ir plėtros galimybių vertinimą modeliuojant verslo valdymo scenarijus, priimant sisteminiu ir kritiniu mąstymu pagrįstus plėtotei tinkamų strategijų sprendimus ir projektuojamų veiklų ekonominio, socialinio efektyvumo, inovacijų bei technologijų pažangos srityse, bei būti pasirengusiems savarankiškai tobulėti mokantis visą gyvenimą.
Studijų rezultatai:
Žinios
Žinos verslo projektavimo, organizavimo ir valdymo technologijas, būdus, metodus, strategijų formavimo principus ir alternatyvius vertinimo būdus, bei su tuo susijusias mokslinių tyrimų metodologijas ir metodikas ekonomikos ir vadybos srityse. Įgis žinių, reikalingų vykdant mokslinius tyrimus, sprendžiant organizacijų vadybos, informacinės veiklos, marketingo, socialinio verslo vadybos, tarptautinio verslo bei verslo finansų valdymo problemas ir uždavinius dinamiškoje aplinkoje.
Elektroninių medijų vadyba
- Žinos naujausias elektroninių medijų valdymo mokslinių tyrimų tendencijas, aktualijas ir rezultatus bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant informacinio verslo valdymo problemas ir uždavinius bei vykdant mokslinius tyrimus.
Marketingo valdymas
- Žinos naujausius vadybos, ekonomikos ir marketingo fundamentinių bei taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatus bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant marketingo valdymo uždavinius ir problemas, dirbant savarankišką intelektinę bei marketingo veiklą įvairiuose verslo bei viešuosiuose sektoriuose, vykdant mokslinius tyrimus ir vadovaujant įmonės marketingo veiklai.
Organizacijų vadyba
- Žinos organizacijų veiklos valdymo mokslinių tyrimų rezultatus ir aktualijas bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant kritinių situacijų identifikavimo ir įveikimo uždavinius, organizacijų veiklos ir derybinio potencialo formavimo problemas, vykdant mokslinius tyrimus.
Socialinio verslo vadyba
- Žinos naujausius socialinės ekonomikos ir vadybos fundamentinių bei taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatus bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant socialinio verslo valdymo ir plėtros problemas, vykdant mokslinius tyrimus.
Tarptautinis verslas
- Žinos ekonomikos ir tarptautinės vadybos fundamentinių bei taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatus bei šias žinias gebės taikyti dirbant tiek mokslinį, tiek ir savarankišką praktinį vadovo darbą tarptautinėse įmonėse ar tarptautinio verslo ryšius plėtojančiose organizacijose.
Verslo finansų valdymas
- Žinos fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatus bei jais grindžiamas verslo finansų valdymo teorijas ir praktikas, kurias gebės taikyti vykdant tikslinių finansų valdymo sprendimų paiešką, rengiant verslo plėtros finansavimo ir investavimo strategijas, sprendžiant verslo subjektų plėtros ir projektinio valdymo problemas.
Gebėjimai tirti
- Geba savarankiškai atlikti mokslinius tyrimus verslo valdymo ir plėtros sprendimams priimti ir moksliškai juos pagrįsti, atsižvelgiant į verslo plėtros neapibrėžtis, tuo paverčiant verslo plėtrą patikimu Lietuvos technologinės pažangos bei ekologinės ir socialinės harmonijos garantu.
- Geba kompleksiškai analizuoti, sintetinti ir vertinti egzistuojančio ir projektuojamo verslo vertės kūrimui bei valdymui reikalingus tyrimų duomenis, integruojant tarptautinio verslo, socialinio verslo vadybos, informacinės veiklos, marketingo, verslo finansų valdymo žinias sudėtingų situacijų valdymui, įvertinant alternatyvius globalaus verslo sprendimo variantus bei galimą poveikį aplinkai.
Specialieji gebėjimai
- Geba pritaikyti organizacijų, inovacijų, informacinių technologijų, rizikos valdymo žinias, grįstas kiekybinių ir ekspertinių vertinimo metodų principais, reikalingas globalaus verslo veiklos vykdymo užtikrinimui, inovacijų kūrimui ir diegimui bei metodinių priemonių rengimui, reikalingų mokslinių tyrimų vykdymui.
Elektroninių medijų vadyba
- Geba pritaikyti specializacijos studijų dalykų žinias mokslinių tyrimų elektroninių medijų valdymo problematikoje atlikimui, rengiant naujas metodines, informacines ir vadybines priemones, būtinas informacinio verslo veiklos vykdymo užtikrinimui.
Marketingo valdymas
- Geba pritaikyti turimas teorines ir praktines marketingo veiklos vadybos žinias, jomis remiantis kurti, skleisti ir pritaikyti inovatyvias marketingo priemones bei vykdyti marketingo tyrimus ir eksperimentinės plėtros darbus skirtingose rinkose ir regionuose, įvairiuose verslo bei viešuosiuose sektoriuose, kuriais remiantis geba rengti naujas metodines, informacines ir vadybines priemones, būtinas marketingo veiklos vykdymo užtikrinimui.
Organizacijų vadyba
- Geba pritaikyti antikriziniam organizacijų ir pokyčių valdymui, derybinio potencialo ugdymui reikalingas žinias vykdant mokslinius tyrimus, rengiant naujas metodines ir vadybines priemones, būtinas organizacijų veiklos vykdymo užtikrinimui.
Socialinio verslo vadyba
- Geba pritaikyti turimas žinias socialinės ekonomikos ir darnios verslo plėtros mokslinių tyrimų socialinio verslo problematikoje atlikimui, rengti naujas vadybines priemones, būtinas socialinio verslo veiklos vykdymo užtikrinimui bei darniai plėtrai.
Tarptautinis verslas
- Geba pritaikyti turimas teorines ir praktines tarptautinio verslo vadybos žinias, kuriomis remiantis geba formuoti inovatyvius verslo plėtros tarptautinėse rinkose konkurencingumo didinimo modelius, taip pat vadovauti ir organizuoti verslo internacionalizavimui skirtą veiklą, įgyvendinti tarptautiniam verslui plėtoti tinkamus sprendimus.
Verslo finansų valdymas
- Geba pritaikyti verslo finansų, investicinių projektų valdymo žinias ir jomis remiantis vykdyti mokslinius tyrimus bei studijas verslo finansų valdymo srityje, rengti finansinių sprendimų priėmimo metodologiją ir koncepcijas, siekiant užtikrinti verslo vertės kūrimą rizikos ir neapibrėžtumo sąlygomis.
Socialiniai gebėjimai
- Geba argumentuotai perteikti moksliškai grįstas žinias verslo specialistams, vadovaujantis profesine etika bei moralės principais, kompleksiškai ir kritiškai vertinti savo mokslinių tyrimų rezultatus bei atitinkamos verslo veiklos kokybę, ir susistemintai perteikti vertinimo rezultatus, grindžiamus analitiniu, sisteminiu ir kritiniu mąstymu, geba aiškiai formuluoti ir pateikti socialiai atsakingus pasiūlymus.
Asmeniniai gebėjimai
- Geba savarankiškai naudotis ekonomikos ir vadybos žiniomis moksliniam tiriamajam darbui atlikti, siekiant savarankiškai kurti ir plėtoti verslą, taikant sisteminio mąstymo ir kūrybiškumo įgūdžius, suvokiant moralinę atsakomybę už savo veiklos ir jos rezultatų poveikį visuomenės gerovei ir aplinkai, kūrybiškai plėtojant mokslinę veiklą, įvertinant tos veiklos inovatyvumo aspektus bei poveikį aplinkai ir įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Veiklos yra skirstomos pagal siekiamus rezultatus, atitinkamai parenkami į studentus orientuoti, skatinantys individualų darbą (mokomosios literatūros analizė, sisteminimas, bibliografijos sąrašo sudarymas, mokslinio straipsnio analizė, darbas su duomenų bazėmis, duomenų apskaičiavimas ir analizė, individualūs projektai) ar grupinę veiklą (bendradarbiavimo metodas, minčių žemėlapiai, sąvokų žemėlapiai, debatai, stendinių pranešimų rengimas, recenzijų rašymas ir/ar pristatymas, komandiniai projektai), akcentuojantys dėstytojo darbą (paskaita, refleksijos, interaktyvios paskaitos) ir vadovavimą (mišrusis mokymasis, probleminis mokymas, prototipų kūrimas), praktinių įgūdžių formavimą (pažintinės išvykos, svečio paskaita, simuliacinė veikla, atvejo analizė, praktinių problemų sprendimas) mokymo bei mokymosi metodai.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Kontroliniai darbai (pateikiant uždarojo ir (arba) atvirojo tipo užduotis); testai, kompiuterizuotos vertinimo užduotys, minčių žemėlapiai, referatas, kolokviumas (atviri teoriniai klausimai), tyrimo ataskaitos pristatymas raštu (ar žodžiu), referatas, laboratorinio darbo ataskaita, kursinio darbo gynimas, baigiamasis darbas (projektas) ir jo gynimas, rašto darbas (mokslinės literatūros analizė), stendinio pranešimo pristatymas, grupės ataskaitos pateikimas, kolegialus vertinimas, projekto pristatymas, mokslinių straipsnių analizė, tyrimų pristatymas, egzaminas (atvirojo ir uždarojo tipo užduotys).
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų krypties ir specializacijos dalykai sudaro 60 kreditų (Kiekybiniai ir ekspertiniai sprendimo metodai, Mokslinių tyrimų metodologija, E-medijų valdymas (su kursiniu projektu), Globalios skaitmenizacijos sprendimai (su kursiniu projektu), Mokslinės veiklos praktika, Organizacijų teorija, E-medijos žinių vadyboje (su kursiniu projektu), Marketingo teorija (su kursiniu projektu), Išmaniosios marketingo technologijos (su kursiniu darbu), Strateginis marketingas (su kursiniu projektu), Pokyčių organizacijose valdymas (su kursiniu projektu), Antikrizinis organizacijų valdymas (su kursiniu darbu), Organizacijų derybinio potencialo ugdymas (su kursiniu darbu), Socialinių inovacijų vadyba (su kursiniu projektu), Darnioji verslo plėtra (su kursiniu projektu), Socialinė ekonomika (su kursiniu projektu), Tarptautinio verslo teorija (su kursiniu projektu), Tarptautinė vadyba (su kursiniu projektu), Tarptautinis marketingas ir komunikacija (su kursiniu projektu), Verslo finansai vadovams (su kursiniu projektu), Finansų sistemos (su kursiniu projektu), Investicinių projektų valdymas (su kursiniu projektu). Baigiamojo darbo rengimas, apiforminimas ir gynimas sudaro 30 kreditų (Magistro baigiamasis darbas 1, Magistro baigiamasis darbas 2, Magistro baigiamasis darbas).
Specializacijos:
Elektroninių medijų vadyba
Marketingo valdymas
Organizacijų vadyba
Socialinio verslo vadyba
Tarptautinis verslas
Verslo finansų valdymas
Studento pasirinkimai:
Galima pasirinkti pagrindinius studijų krypties dalykus (Rizikos inžinerija, Mokėjimų industrija, Inovacijų teorija), (Informacinių technologijų saugos valdymas, Pažangiosios ekonomikos, Valdymo informacinės technologijos, Prekės ženklo valdymas).
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Absolventai įgyja kompleksinio ekonomikos ir vadybos mokslo žinių bei jų taikymo įgūdžių, siekiant efektyvių verslo valdymo sprendimų, grįstų tvirta moksline argumentacija.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Baigę verslo vadybos magistrantūros studijų programą magistrai galės dirbti tarptautinėse ir nacionalinėse organizacijose įvairaus profilio verslo valdymo ir plėtros specialistais, gebės savarankiškai atlikti mokslinius ir taikomuosius tyrimus, formuoti ir priimti pagrįstus sprendimus elektroninių medijų, marketingo, verslo finansų, organizacijų vadybos, socialinio ir tarptautinio verslo srityse.
Tolesnių studijų galimybės:
Tęsti studijas doktorantūroje.