Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Kompozicija (anglų k. - Composition)

Studijų krypties grupė

Menai

Studijų kryptis

Muzika

Švietimo sritis

Menai

Švietimo posritis

Muzika ir atlikimo menas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Menų magistras
Kompozitorius

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7106

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-31

Akreditavimo vertinimo išvados

LMTA_Isvados_muzikos kryptis_2021.pdf

Valstybinis kodas

6211PX001

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470215

Finansinės grupės kodas

1.7

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2021-03-05
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos akademinės kūrybos ar skaitmeninių technologijų (elektroninės muzikos) kompozitorių, išmanantį kompozicijos teoriją ir praktiką, meninio tyrimo pagrindus, turintį labai gerus instrumentuotės, elektroninės ir kompiuterinės muzikos kūrimo įgūdžius, gebantį profesionaliai įgyvendinti su instrumentine ir (arba) elektronine muzika susijusius kūrybinius projektus, nuolat tobulėti ir mokytis savarankiškai.

Studijų rezultatai:

Žinos muzikos kūrybos stilius, žanrus, komponavimo būdus, technikas ir technologijas ir gebės šiomis žiniomis pagrįsti originalios kūrybinės veiklos sprendimus.
Išmanys kompozitoriaus veiklos ypatumus, suvoks muzikos teorijos ir interpretacijos tradicijų sąsajas su įvairiais meninės ir kultūrinės veiklos kontekstais, gebės pasirinkti ir taikyti žinių šaltinius, pažangius (tinkamus ir (arba) reikiamus) meno tyrimų būdus, įgyvendindamas individualius kūrybinius projektus.
Gebės lyginti, analizuoti ir kritiškai vertinti sudėtingas muzikines struktūras, komponavimo principus ir kūrybinius procesus, taikydamas įgytas žinias ir gebėjimus kūrybinėje praktikoje ir atliekant meninį tyrimą.
Gebės atlikti su magistro meno projektu (-ais) susijusius meno tyrimus ir juos aprašyti tiriamajame rašto darbe, laikydamasis profesinės ir akademinės etikos principų ir pademonstruodamas gebėjimus numatyti tyrimo tikslus, parengti ir įgyvendinti tyrimo planą, naudotis tinkamomis tyrimo metodologijomis, apibendrinti tyrimo rezultatus ir juos apginti.
Gebės įvairiuose kontekstuose kurti bei realizuoti originalias kompozicijas, kompleksinį meno projektą, parodantį aukštą profesinį lygį, pasižymintį kūrybiškumu ir individualiais sprendimais, integraliomis instrumentuotės ir (ar) elektroninės ir kompiuterinės muzikos žiniomis, įgūdžiais ir patirtimi.
Gebės inicijuoti ir vykdyti inovatyvius kūrybinius (meno) projektus, pagrįsti jų aktualumą ir svarbą kultūros ir meno sričiai, vystyti jų sklaidą, didinti prieinamumą, viešinti rezultatus, atsakyti už veiklos kokybę, jos vertinimą ir tobulinimą.
Gebės burti kūrėjų ir vykdytojų komandas, efektyviai bendradarbiauti su kūrybinės grupės nariais ir organizuoti savo ir jų darbą, vadovaudamasis profesine etika, motyvuoti, kartu siekti bendro tikslo.
Gebės aiškiai, argumentuotai raštu ir žodžiu įvairių sričių specialistams pristatyti apibendriną informaciją, savo ir kitų kūrybinį darbą, jo rezultatus, įvertindamas skirtingų vartotojų poreikius ir pasirinkdamas efektyviausius komunikacijos būdus ir formas.
Gebės mokytis ir dirbti savarankiškai, plėtoti kūrybines idėjas, efektyviai ir atsakingai panaudoti savo profesinės praktikos refleksijas ir įgūdžius nuolatiniam asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui.
Gebės imti iniciatyvos integruotai spręsdamas kylančias problemas, suvokdamas atsakomybę už sprendimų poveikį sociokultūrinei aplinkai.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Pagrindiniai mokymo ir mokymosi metodai: dėstymas (aiškinimas, pasakojimas, iliustravimas, demonstravimas), literatūros, garso, vaizdo ir kitų informacijos šaltinių studijos (duomenų rinkimas, fiksavimas, analizė, interpretacija ir apibendrinimas), aktyvus klausymasis, studentų asmeninės patirties panaudojimas, probleminis dėstymas, atvejo analizė, projektų rengimas, savirefleksija, projektinė veikla, darbas grupėse, grupės diskusija, praktinių užduočių atlikimas, kūrybinės pratybos (minčių lietus, idėjų žemėlapis), rašto darbų (pranešimų) rengimas ir pristatymas, rašto darbų (pvz. recenzijų, pranešimų) rengimas ir pristatymas, asmeninės patirties pristatymas ir reflektavimas, grįžtamojo ryšio teikimas;
Baigiamojo darbo (kūrybinio projekto ir tiriamojo rašto darbo) rengimas ir gynimas.
Pagrindinės kontaktinio darbo formos: individualūs ir grupiniai teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, konsultacijos, repeticijos, savarankiškas darbas.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studijų vertinimas yra sudėtinė mokomojo proceso dalis, todėl atliekamas nuolatos: vertinamas studentų savarankiškas darbas, pristatymai, individualios ir grupinės užduotys.
Studentų pasiekimų vertinimui taikoma kaupiamojo balo sistema, kurioje galutinis pažymys integruoja tarpinių atsiskaitymų ir egzamino pažymius.
Studijų rezultatų vertinimo būdai: formuojamasis (darbas grupinių ir individualių užsiėmimų metu), kaupiamasis (sumuojamasis) vertinimas: tarpinis atsiskaitymas, testavimas, apklausa žodžiu ir raštu, projektų, pranešimų pristatymas; baigiamojo darbo pristatymas ir gynimas.
Egzaminai ir baigiamųjų darbų gynimai vertinami 10 balų sistema. Įskaita vertinama išlaikyta arba neišlaikyta.

Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų krypties dalykai (moduliai), dalykai, skirti doktorantūros studijoms pasirengti, magistrantūros baigiamasis darbas (kūrybinis / meno projektas, tiriamasis rašto darbas).

Specializacijos:
Akademinė kūryba
Skaitmeninės technologijos

Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijuojantieji turi galimybę rinktis specializaciją – Akademinė kūryba arba Skaitmeninės technologijos.

Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai gali dirbti kūrybinį ir meno tiriamąjį darbą kultūros, muzikinio švietimo, mokslo, koncertinėse ir kitose su menine veikla susijusiose įstaigose, kultūros ir muzikos industrijos sferose (reklamos, garso įrašų ir pan. srityse), kūrybinėse organizacijose, dalyvauti meno projektuose, atlikti kitą aukštos kompozitoriaus kompetencijos reikalaujantį darbą.

Tolesnių studijų galimybės:
Sėkmingai baigę antrosios pakopos studijų programos Kompozicija studijas ir įgiję menų magistro kvalifikacinį laipsnį, absolventai toliau gali tęsti studijas meno doktorantūroje.