Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Marketingas ir pardavimų vadyba (anglų k. - Marketing and Sales Management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Rinkodara

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-6

Akreditavimo vertinimo išvados

Rinkodaros krypties studijų vertinimo išvados 2021 - Vilniaus universitetas.pdf

Valstybinis kodas

6211LX023

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470414

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2020-04-06
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Programos tikslas – rengti rinkodaros ir prekybos vadybos specialistus, gebančius taikyti fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais grindžiamos rinkodaros (bei jos atskirų veiklos sričių) ir prekybos vadybos žinias; gebančius analitiškai ir kritiškai vertinti rinkos pokyčius, tirti išorinę ir vidinę organizacijos aplinką, kurti ir įgyvendinti inovatyvius projektus, efektyviai komunikuoti, organizuoti ir vykdyti į pardavimų augimą orientuotus procesus; gebančius naudotis šiuolaikinėmis internetinėmis rinkodaros technologijomis, priimti ir spręsti rinkodaros ir prekybos vadybos strateginius ir taktinius sprendimus; gebančius kurti pridėtinę vertę įmonei kintančioje tarpkultūrinėje aplinkoje.
Studijų rezultatai:
Absolventas žino ir taiko klasikines ir modernias rinkodaros ir prekybos vadybos teorijas ir koncepcijas, siekdamas kompleksiškai ir sisteminiu požiūriu analizuoti ir vertinti išorinę bei vidinę įmonės aplinką, priimdamas ir pagrįsdamas įmonės strateginius sprendimus. Taiko mokslinių tyrimų rezultatais grindžiamas rinkodaros ir prekybos vadybos žinias, analizuodamas, vertindamas ir priimdamas rinkodaros sprendimus įmonės ar produkto žinomumui ir išskirtinumui didinti bei siekdamas padidinti pardavimus ir rinkos dalį. Geba identifikuoti rinkodaros ir prekybos vadybos problemas, savarankiškai atlikti mokslinius tyrimus, moka interpretuoti tyrimų duomenis, daryti išvadas ir teikti sprendimus. Moka parengti prekės ženklo, reklamos, rinkodaros komunikacijos valdymo, logistikos, vartotojų elgsenos ir prekybos vadybos projektus, reikalingus įmonės pardavimo apimtims koordinuoti ir didinti bei inovatyvioms pardavimo veikloms pagrįsti ir vykdyti. Geba atpažinti kompleksines rinkodaros ir prekybos valdymo bei įmonės pridėtinės vertės kūrimo problemas, savarankiškai ir inovatyviai jas spręsti. Geba priimti pagrįstus rinkodaros ir prekybos vadybos sprendimus, taikydamas šiuolaikines informacines technologijas ir užtikrindamas informacijos patikimumą.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Marketingo ir prekybos vadybos magistrantūros programoje numatomos paskaitos, pratybos, seminarai, savarankiškos užduotys. Studijų rezultatų yra siekiama gnoseologiniais, veiklinamaisiais, tiriamojo pobūdžio ir savarankiškas studijas stimuliuojančiais metodais. Paskaitų metu taikomi gnoseologiniai studijų metodai: aiškinimas, demonstravimas, dėstytojai pateikia teorinę dalyko medžiagą įvairiomis formomis (žodžiu, raštu, skaitmeniniu formatu) ir veiklinamieji studijų metodai: probleminis dėstymas, refleksija, diskusija, interaktyvi paskaita, atvejo studijos, situacijos analizė, grupės diskusija, debatai, užduočių sprendimas, darbas su imitaciniais modeliais. Per praktinius užsiėmimus taikomi savarankiškas studijas stimuliuojantys metodai: situacijų imitacija, pratybų vedimas nukreiptas į problemų identifikavimą ir jų sprendimą diskusijų forma, naudojantis pateikta teorine medžiaga; studentai vykdo savo individualių ir/arba komandos darbų bei projektų pristatymus pranešimo forma pagal pasirinktas temas; vykdomi debatai, kritiškai analizuojant praktines situacijas verslo įmonėse, taikant teorines problemų analizės koncepcijas, priimant ekspertinius, komandinius strateginius sprendimus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Atvirojo ir uždarojo tipo klausimų testai, frontalinė ir individuali apklausa, atvejo analizė, grupinis darbas, projektinio darbo rezultatų pristatymas, individualūs pranešimai, seminarų metu atliktos užduotys, dalyvavimas diskusijoje, praktinės užduotys.

Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Privalomieji dalykai: Globalioji komunikacija ir derybos, Inovacijų vadyba, Reklamos teorija ir praktika, Vartotojų elgsena, Marketingo komunikacijų valdymas, Mokslo tiriamasis darbas, Rinkos tyrimo teorija ir metodai, Tarptautinis marketingas, Internetinis marketingas ir technologijos, Prekės ženklo valdymas, Strateginis marketingas ir pardavimų valdymas, Tarptautinis žmogiškųjų išteklių valdymas.
Pasirenkamieji dalykai: Intelektualios sistemos finansų rinkose, Transnacionalinių korporacijų socialinė atsakomybė, Verslo psichologija ir įvaizdžio vadyba, Globalioji strateginė vadyba, Tarpkultūrinė vadyba, Tarptautinė prekyba.
Magistro baigiamasis darbas (kryptis: rinkodara).
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programa orientuota, viena vertus, į tarpdalykiškumą, t.y. programos dalykai konceptualiai, tematiniu, probleminiu požiūriu yra keliaaspekčiai, kita vertus, programa yra tarpkryptinės pakraipos – rinkodaros studijos integruoja prekybos sektoriui, vadybinei veiklai aktualias žinių, tiriamųjų ir projektinės veiklos prieigų sistemas. Įsisavinę rinkodaros, prekybos ir vadybos naujausias teorijas ir metodus, studentai turi galimybę susiformuoti sisteminį požiūrį į organizacijos rinkodaros, prekybos ir vadybos veiklų koordinavimą ir valdymą, siekiant kurti organizacijai pridėtinę vertę, vykstant ekonominiams ir socialiniams pokyčiams.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventas gali dirbti rinkodaros, rinkotyros ir prekybos vadybos specialistu, konsultantu, projektų vadovu visų lygmenų nacionalinėse ar tarptautinėse organizacijose ir valstybinėse įstaigose.
Tolesnių studijų galimybės:
Marketingo ir prekybos vadybos magistrai gali tęsti studijas doktorantūroje.