Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Socialinė pedagogika (anglų k. - Social Pedagogy)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Studijų krypties šaka

Socialinė pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Edukologija

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų bakalauras
Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6115

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

240
Ištęstinė, 6, Metais
Nuolatinė, 4, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121MX033

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450111

Finansinės grupės kodas

1.2

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2015-01-20
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Įgyti bazinių pedagogikos mokslo žinių, išmanyti socialinio ugdymo teorijas ir principus, individo socializacijos, socialinės aprėpties ir atskirties, delinkvencijos, resocializacijos procesus, gebėti diagnozuoti, interpretuoti ir vertinti socioedukacines problemas bei projektuoti jų sprendimo pedagoginius kelius ir pokyčius, įvaldyti socialinio pedagogo darbo metodus, suprasti socialinio pedagogo vaidmenį švietimo ir kitose organizacijose, gebėti bendradarbiauti su kitais šių organizacijų darbuotojais, o taip pat išoriniais partneriais.
Studijų rezultatai:
Žinios, jų taikymas:
* žino ir supranta edukologijos (pedagogikos) mokslo teorijas, koncepcijas, modelius ir taiko asmenybės socializacijos ir ugdymo procesuose,
* žino ir geba įgyvendinti inovatyvias socialinių edukacinių problemų prevencijos programas bei pagalbos strategijas, siekiant asmens bei visuomenės gerovės,
* žino ir supranta socialinio suvokimo, tarpusavio sąveikos ir santykių dėsningumus žmogaus psichosocialinio ugdymo(si) procese,
* žino ir supranta efektyvios socioedukacinės veiklos ypatumus multikultūrinėse organizacijose, tinkluose, grupėse bei geba derinti skirtingus narių požiūrius,
* taiko filosofijos, sociologijos, psichologijos, teisės, vadybos, ekonomikos pagrindų žinias socialinių edukacinių reiškinių ir problemų identifikacijai bei analizei,
* žino socialinės atskirties, socialinės integracijos procesų visuomenėje dėsningumus ir taiko šias žinias įvairių socialinės rizikos grupių socialiniai aprėpčiai,
Gebėjimai atlikti tyrimus:
*. geba nuosekliai suplanuoti mokslo žiniomis grindžiamą edukologinį tyrimą,
* geba kompetentingai taikyti socialinių tyrimų metodologiją, kokybinio bei kiekybinio tyrimo analizės metodus,
* geba analizuoti, interpretuoti tyrimų rezultatus socialinių, edukacinių ir žmogaus raidos reiškinių kontekste bei teikti pagrįstus pasiūlymus;
Specialieji gebėjimai:
*geba holistiniu ir sisteminiu požiūriu analizuoti ir vertinti socialinių edukacinių reiškinių priežastis, vyksmą, galimas jų pasekmes trumpalaikėje ir ilgalaikėje perspektyvoje,
* geba parengti ir realizuoti novatoriškus socialinės pedagoginės veiklos modelius ir strategijas,
* geba vertinti ugdytinių (klientų) poreikius, įžvelgti ir spręsti kompleksines psichologines, socioedukacines problemas ir konfliktus, rengti ir priimti efektyvius sprendimus, vadovaujantis socialinės atsakomybės principais,
* Geba taikyti analitinius, vertinimo ir kūrybiškumo gebėjimus bendriniuose ir specifiniuose socioedukaciniuose kontekstuose, formuojant praktinės veiklos strategijas,
Socialiniai gebėjimai:
* geba profesiniu lygmeniu bendrauti gimtąja ir užsienio kalba,
* geba dirbti tarptautinėje aplinkoje, komunikuoti su skirtingų kultūrų žmonėmis, supranta jų mentalitetą, gerbia tradicijas.
* geba bendradarbiauti su asmeniu, komandoje, mokymosi partnerystės tinkluose,
* geba planuoti ir organizuoti asmeninę ir organizacijų veiklą,
* geba inicijuoti, rengti ir įgyvendinti įvairius socialinius-edukacinius projektus, bendradarbiaujant su nacionaliniais ar tarptautiniais partneriais,
Asmeniniai gebėjimai:
* geba kūrybiškai, sistemiškai, kritiškai mąstyti ir taikyti novatoriškus socioedukacinės veiklos sprendimus,
* geba reflektuoti įgyjamas žinias bei patirtį lyginant su savo vertybių sistema ir ją plėtojant,
* supranta mokymosi visą gyvenimą svarbą ir geba planuoti asmeninį profesinį tobulėjimą

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Programos didaktinė sistema grindžiama tradicinių ir aktyvaus mokymo (si) metodų taikymo ugdymo procese integracija.
Visų studijų modulių medžiaga įsisavinama studento auditorinio ir savarankiško darbo metu. Auditorinis darbas apima paskaitas, laboratorinius darbus ir pratybas. Studento savarankiškas darbas – tai teorinės medžiagos įsisavinimas, pasirengimas paskaitoms, laboratoriniams darbams ir pratyboms, tarpiniams atsiskaitymams už semestro užduotis ir egzaminui, namų darbų bei semestro projektų rengimas ir kita žinioms, gebėjimams ir įgūdžiams įgyti skirta veikla.
Studijų programa baigiama baigiamuoju bakalauro darbu.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studento žinios, gebėjimai ir įgūdžiai, įgyti studijuojant modulį semestro metu įvertinami ir duomenų bazėse registruojami du kartus: kai atsiskaitoma už semestro savarankiško darbo užduotis (teigiamas arba neigiamas įvertinimas) ir per egzaminą sesijos metu (pažymys pagal dešimtbalę skalę).
Bakalauro baigiamasis darbas ginamas viešame rektoriaus įsakymu sudarytos studijų krypties kvalifikacijos komisijos posėdyje.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Būsimieji socialinės pedagogikos bakalaurai, pedagogai studijuoja bendruosius universitetinių studijų dalykus: ugdymo filosofijos ir teorijos pagrindus, komunikavimo pagrindus ir profesines užsienio kalbas; pagrindinės studijų krypties dalykus: bendrąją pedagogiką, raidos ir pedagoginę psichologiją, socialinės pedagogikos ir šeimos pedagogikos pagrindus, socialinio ugdymo metodiką, ir kitus dalykus. Iš viso studijuojami 36 dalykai.
Studijų metu atliekama praktika (30 kreditų.). Pedagoginės praktikos (stebėtojo, asistento) ugdymo institucijose metu studentai analizuoja ugdymo procesą, pedagogų patirtį, vysto bendravimo, bendradarbiavimo su pedagogais ir mokiniais kompetencijas, identifikuoja pedagogo profesines, bendrąsias ir specialiąsias kompetencijas, reflektuoja praktinę veiklą. Įgytas žinias, gebėjimus bei praktinę patirtį taiko rengdami baigiamąjį pedagoginį darbą. Praktikos valstybinėse ar nevyriausybinio sektoriaus organizacijose, neformalaus ugdymo įstaigose metu susipažįstama su šių institucijų veiklos ypatumais, sprendžiant praktines socioedukacines problemas, planuojamos ir vykdomos įvairios socialinio pedagogo veiklos, studijuojama ir perimama atskirų organizacijų ir jų specialistų patirtis, atliekami kiti praktikos programoje bei individualioje užduotyje nurodyti darbai, įtvirtinami ir tobulinami mokslinio darbo įgūdžiai.
Specializacijos:
Socioedukacinio darbo vadyba; Socioedukacinis darbas bendruomenėje; Šeimos ir vaiko teisių apsauga.
Studento pasirinkimai:
12 kreditų studijų programos apimties yra skirti laisvai pasirenkamiems studijų dalykams. Galima gilintis pagrindinėje studijų kryptyje ir pasirinkti specializaciją (30 kreditų) arba gilintis gretutinėje studijų kryptyje Psichologija.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Yra galimybė įgyti dvigubą kvalifikacinį laipsnį.