Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Muzikos pedagogika (anglų k. - Music Pedagogy)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo su dalyko specializacija rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų bakalauras
Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Bakalauro diplomas, 6114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

240
Ištęstinė, 5,5, Metais
Nuolatinė, 4, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6121MX041

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6450114

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2023-05-24
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas: Studijų programos tikslas (-ai): Studijų programa skirta parengti aukštos kvalifikacijos muzikos pedagogus, turinčius profesinių (muzikinių, edukologinių) ir tarpdisciplininių žinių sistemą, suvokiančius šiuolaikinio švietimo kaitos procesus, gebančius veiksmingai organizuoti, koordinuoti ir tobulinti muzikinio ugdymo procesus įvairiuose švietimo sistemos lygmenyse ir sektoriuose, efektyviai plėtoti ugdytinių meninę saviraišką, dalyvauti įgyvendinant šalies švietimo ir kultūros politiką. Studijų rezultatai: Bendrosios kompetencijos: Gebėjimas kritiškai, konstruktyviai ir kūrybiškai mąstyti, dirbti komandoje, bendrauti ir bendradarbiauti. Planuoti, analizuoti ir reflektuoti savo mokymąsi ir pedagoginę veiklą bei asmeninio ir profesinio tobulėjimo perspektyvas, naudotis informacinėmis technologijomis ir vykdyti mokslinius tyrimus. Dalykinės kompetencijos: Gebėjimas kryptingai planuoti ir organizuoti muzikinio ugdymo/si procesą: atpažinti, įvertinti individualius ugdytinių poreikius, gebėjimus ir pažangą. Modeliuoti į besimokantįjį orientuotą ugdymo turinį, parinkti tinkamą medžiagą, metodus, naudoti naujausias skaitmenines muzikines technologijas. Numatomi studijų rezultatai: Baigęs programą absolventas geba efektyviai modeliuoti ir kokybiškai organizuoti muzikinio ugdymo procesą įvairiuose švietimo sistemos lygmenyse ir sektoriuose; kryptingai formuoti bei lavinti moksleivių meninę saviraišką ir muzikinę kultūrą; identifikuoti ir spręsti kylančias profesinės veiklos problemas; vykdyti mokslinius tyrimus, inicijuoti bendravimą ir bendradarbiavimą įgyvendinant šalies švietimo ir kultūros politiką. Mokymo ir mokymosi veiklos: Studijų metu siekiama individualizuoti, reflektuoti studijų procesą. Teorinių dalykų studijose taikomi aiškinamasis, pokalbio, demonstravimo metodai, akcentuojant į studentus orientuotą, problemų sprendimu pagrįstą mokymą; laboratorinių darbų metu taikomi kūrybiniai diskusijų, eksperimentinio tyrimo ir probleminio mokymo metodai; pratybose lavinami praktiniai įgūdžiai, taikomi praktinių užduočių, pratybų metodai, atliekama atvejų analizė, taikant individualias ir grupines tyrimo užduotis, akcentuojant studento savarankišką darbą; taikomas projektų rengimo metodas; individualios ir grupinės konsultacijos. Studijų rezultatų vertinimo būdai: Taikoma dešimtbalė kriterinė skalė ir kaupiamoji vertinimo schema. Taikant kaupiamąjį vertinimą, studijų rezultatai vertinami tarpiniais atsiskaitymais (kolokviumai, rašto darbai). Semestro savarankiško darbo užduotys, kurių

vertinimo kriterijai pateikiami pirmojo susitikimo su studentais metu, vertinamos pažymiu, egzaminų sesijos metu nustatomas galutinis pažymys, atskirus pažymius padauginant iš svertinio koeficiento ir sandaugas susumuojant. Visos užduotys turi būti įvertintos teigiamu balu (5 ir daugiau). Siekiant dalyke ne žemesnio kaip tipinio pasiekimų lygmens (7-8), studentams sudaroma galimybė, savarankiškai studijuojant literatūrą, pasikonsultavus su dėstytoju, pagerinti egzamino įvertinimą, atsiskaitant nustatytu laiku. Egzaminai raštu ir žodžiu, atvejų analizė, meniniai ir moksliniai projektai, ataskaitos, tiriamasis darbas, savęs ir kolegų darbų vertinimas. Baigiamųjų rašto darbų gynime taikoma dešimtbalė kriterinė skalė. Sandara: Studijų dalykai (moduliai), praktika: Programos apimtis – 240 kreditų. Pedagogines pagrindinės krypties studijas sudaro pedagoginės studijos ir mokomojo dalyko (muzikos) modulis. Pedagoginės studijos apima 70 kreditų: 40 kreditų skirta teoriniams dalykams (bendroji pedagogika, bendroji psichologija, raidos ir pedagoginė psichologija ir įtraukusis ir personalizuotas ugdymas; ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinių, vidurinių, vyresnių klasių ir neformalaus muzikinio ugdymo metodikos ir baigiamasis pedagoginių studijų darbas) ir 30 kreditų skirta pedagoginei praktikai (ji organizuojama trimis etapais – stebimoji praktika, pažintinė-ištisinė praktika, mokomoji-tęstinė praktika – ir vyksta visų lygių ugdymo įstaigose). Mokomojo dalyko (muzikos) modulį sudaro 110 kreditų: muzikos kalba, muzikos istorija, liaudies dainos, muzikavimas liaudies instrumentais, instrumentinis muzikavimas (fortepijonas, dirigavimas, mokykliniai muzikos instrumentai) bei meno kolektyvų studija ir vokalinis ugdymas ir kt. Muzikinės kompiuterio programos ir techninė įranga, garso medijų kūrybinė laboratorija, vadovavimas vaikų chorui bei meninės lyderystės ir verslumo ugdymas ir 30 kreditų numatyta individualių studijų dalykams. Likę kreditai skirti kitų sričių dalykams. Specializacijos: Studento pasirinkimai: 30 kreditų skiriama pasirenkamiems individualiųjų studijų dalykams. Studijų programos skiriamieji bruožai: Muzikos pedagogikos studijų programa Šiaurės Lietuvos regione yra vienintelė ir labai svarbi tenkinant muzikinio (formalaus ir neformalaus) ugdymo/si poreikius. Dalis studijų programos (20 kreditų) skirta dalykams, susijusiems su skaitmeninėmis garso technologijomis ir renginių vadyba. Individualioms studijoms skirti dalykai taip pat orientuoti į šias dvi sritis. Todėl kryptingai renkantis dalykus galima įgyti žinių bei gebėjimų skaitmeninio garso režisavimo ir renginių vadybos srityse. Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės: Profesinės veiklos galimybės: Įgyta kvalifikacija suteikia teisę dirbti muzikos pedagogais įvairaus tipo (valstybinio bei privataus) ir lygmens (ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio) formaliojo ir neformaliojo ugdymo įstaigose, muzikinių kolektyvų vadovais švietimo ir kultūros institucijose, organizuoti popamokinę muzikinę veiklą pagal neformaliojo vaikų švietimo programas.

Tolesnių studijų galimybės: Turi teisę stoti į antrosios pakopos studijas aukštosios mokyklos nustatyta tvarka. Programos aprašymo santraukos parengimo ir atnaujinimo datos: 2023-05-15