Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Mokyklinė psichologija (anglų k. - School Psychology)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Psichologija

Švietimo sritis

Socialiniai mokslai

Švietimo posritis

Psichologija

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Ištęstinė, 2, Metais
Ištęstinė, 2,5, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-8

Akreditavimo vertinimo išvados

Mokyklin _psichologija VDU(M)_2018.pdf

Valstybinis kodas

6211JX052

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470313

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Programos akreditavimo vertinimo išvados

Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti kvalifikuotus mokyklinės psichologijos magistrus, kurie laikydamiesi etinių ir teisinių normų vykdys vertinamuosius ir mokslinius tyrimus, teiks ugdymo proceso dalyviams psichologinę pagalbą, bus pasirengę tęsti studijas socialinių mokslų krypties doktorantūroje.
Studijos orientuotos į studentus, tad studijų programos tikslai studentams: a) įgyti žinių ir specifinių mokėjimų susijusių su psichologo ugdymo įstaigose veiklų kryptimis, įvertinant įvairiapusę informaciją apie ugdymo proceso dalyvių psichologines problemas, galimas intervencijas, reflektuojant pasekmes; b) gilinti ugdymo proceso dalyvių psichosocialinio funkcionavimo dėsningumų mokslinį tyrinėjimą, tyrimo rezultatų interpretavimą, pateikimą ir realizavimą praktikoje; c) plėtoti profesinį tobulėjimą ir mokymąsi visą gyvenimą, ugdant kritinį mąstymą, bendradarbiavimą bei etinę ir teisinę atsakomybę už žinių taikymą bei priimamus sprendimus.
Studijų rezultatai:

Mokyklinės psichologijos magistrantas mokės:
a) Atlikti mokslinį tiriamąjį darbą, nustatant ugdymo proceso dalyvių psichosocialinio funkcionavimo dėsningumus, taikant gautus duomenis praktinės ir teorinės veiklos plėtotei.
b) Kritiškai vertinti psichologo darbo ugdymo įstaigoje modelius, plėtojant profesionalumą ir planuojant veiklą individualiai bei komandoje.
c) Sisteminti naujausią informaciją ir tyrimų duomenis apie ugdytinių asmenybės, kognityvinę raidą, šeimos sistemos įtaką asmenybės raidai, priklausomybių, psichopatologijos požymius, planuojant psichologinio poveikio būdus.
d) Naudoti psichologinio įvertinimo duomenis analizuojant alternatyvius sprendimo variantus dėl psichologinės korekcijos asmens, grupės, sistemos lygmenyse, atsižvelgiant į etines ir socialines pasekmes.
e) Pagrįsti ugdymo proceso dalyvių konsultavimo individualiai ir grupėje strategijas dėl ugdymo procese iškylančių psichologinių problemų, įvertinant poveikio veiksmingumą.
f) Pritaikyti prevencijos bei korekcijos programas, nukreiptas į ugdytinių mokymosi mokėjimų plėtotę, psichologinės gerovės ir psichikos sveikatos gerinimą, laikantis etinių ir teisinių normų.
g) Įvertinti ugdytinių individualius skirtumus, specialiuosius ugdymosi poreikius ir bendradarbiauti su tėvais ir ugdytojais, rengiant rekomendacijas psichologinėms ugdymo/si problemoms spręsti,.
h) Numatyti psichologinio švietimo būdus ugdymo proceso dalyviams, atsižvelgiant į kintančius ugdymo įstaigos poreikius bei įvertinant šviečiamosios veiklos efektyvumą.

Mokymo ir mokymosi veiklos:

Į studentus orientuotos, pagrįstos studentų savarankišku darbu, problemų sprendimu bei įžvalgomis: paskaitos, seminarai, pratybos, komandinis ir grupinis darbas, mokslinės literatūros analizė, atvejų analizė, vaidmenų žaidimai, patyriminė veikla darbo vietoje, refleksijos, diskusijos.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas. Galutinį pažymį sudaro dalykų programose nustatytos kaupiamojo vertinimo sudedamosios dalys: kolokviumas ir egzaminas raštu, individualaus darbo pristatymas raštu ir/ar žodžiu, projektinės veiklos pristatymas, atvejo analizė, refleksija apie atliktą savarankišką veiklą. Sudedamųjų dalių procentinė išraiška nustatoma studijų dalykų programose.

Specializacijos:-

-
Studento pasirinkimai:

Galima pasirinkti papildomus tos pačios krypties ar kitos krypties dalykus (18 kreditų);
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Dalis studijų dalykų vykdoma anglų kalba.