Strateginis organizacijų valdymas (anglų k. - Corporate Strategic Management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Programos akreditavimo vertinimo išvados
Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos plataus profilio verslo ir vadybos specialistus, turinčius sisteminį požiūrį į organizacijų vadybą besikeičiančioje Lietuvos ir globalaus verslo aplinkoje bei gebančius valdyti sudėtingus ekonominius procesus, kūrybiškai pritaikydami teorines naujoves ir praktinius pasiekimus profesinėje veikloje, dirbdami skirtingo dydžio moderniose Lietuvos ir tarptautinėse organizacijose.
Studijų rezultatai:
- taikyti tinkamus valdymo metodus pagrindinėse valdymo srityse, įvertinant kintančią verslo aplinką;
- kūrybiškai pritaikyti modernias vadybos teorijas firmų organizavime ir valdyme;
- parinkti tinkamas lyderiavimo, motyvacijos bei komunikacijos formas organizacijos darbuotojų atžvilgiu;
- sukurti verslo strategiją, projektus ir procesus verslo vystymui;
- parengti organizacinį projektą, ištyrus verslo aplinką.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Dėstymo metodai: aprūpinimas informacija, naudojant vizualines priemones; atvejo analize pagrįsta paskaita; video, praktinių pavyzdžių ir klausimų nagrinėjimas; praktinių užduočių formulavimas ir paaiškinimas; diskusijų moderavimas; individualaus darbo konsultavimas.
Studijavimo metodai: informacijos paieška ir analizė, literatūros, periodiniuose ir kt. šaltiniuose; atvejo analizės parengimas ir praktinių užduočių atlikimas; diskutavimas; konsultavimasis; grupinis seminaro užduočių aptarimas; komandinis studentų darbas, rengiant grupinį pristatymą; žodinė savirefleksija.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Apklausa raštu (kolokviumo ir egzamino metu); seminaro
užduočių pristatymo žodžiu vertinimas; savarankiško darbo ruošimo pažangos ir galutinio pristatymo žodžiu ar raštu vertinimas.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai renkasi tris dalykus iš pasirenkamų dalykų:
Karjeros valdymas;
Tarpasmeninės ir tarpkultūrinės komunikacijos;
Apskaitos harmonizavimas ES;
Finansų rinkos ir institucijos ES;
Elektroninis verslas ir marketingas;
Verslo profesinė etika;
Strateginis marketingas;
Strateginis finansų valdymas;
Viešųjų pirkimų procesai;
Globali ekonomika ir Europos integracija;
Tarptautinė komercinė teisė;
Tarptautinis marketingas;
Taip pat galima rinktis svarbius karjerai dalykus iš kitų studijų programų, pvz., teisės, psichologijos ir kt.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Dalis studijų programos gali būti vykdoma užsienio
kalba (anglų).