Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Strateginis organizacijų valdymas (anglų k. - Corporate Strategic Management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7116

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Ištęstinė, 3, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-2

Akreditavimo vertinimo išvados

SV4-64_VDU_Corporate Strategic Management_M_2017.pdf

Valstybinis kodas

6211LX046

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470413

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Programos akreditavimo vertinimo išvados

Studijų programos tikslas(-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos plataus profilio verslo ir vadybos specialistus, turinčius sisteminį požiūrį į organizacijų vadybą besikeičiančioje Lietuvos ir globalaus verslo aplinkoje bei gebančius valdyti sudėtingus ekonominius procesus, kūrybiškai pritaikydami teorines naujoves ir praktinius pasiekimus profesinėje veikloje, dirbdami skirtingo dydžio moderniose Lietuvos ir tarptautinėse organizacijose.
Studijų rezultatai:
- taikyti tinkamus valdymo metodus pagrindinėse valdymo srityse, įvertinant kintančią verslo aplinką;
- kūrybiškai pritaikyti modernias vadybos teorijas firmų organizavime ir valdyme;
- parinkti tinkamas lyderiavimo, motyvacijos bei komunikacijos formas organizacijos darbuotojų atžvilgiu;
- sukurti verslo strategiją, projektus ir procesus verslo vystymui;
- parengti organizacinį projektą, ištyrus verslo aplinką.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Dėstymo metodai: aprūpinimas informacija, naudojant vizualines priemones; atvejo analize pagrįsta paskaita; video, praktinių pavyzdžių ir klausimų nagrinėjimas; praktinių užduočių formulavimas ir paaiškinimas; diskusijų moderavimas; individualaus darbo konsultavimas.
Studijavimo metodai: informacijos paieška ir analizė, literatūros, periodiniuose ir kt. šaltiniuose; atvejo analizės parengimas ir praktinių užduočių atlikimas; diskutavimas; konsultavimasis; grupinis seminaro užduočių aptarimas; komandinis studentų darbas, rengiant grupinį pristatymą; žodinė savirefleksija.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Apklausa raštu (kolokviumo ir egzamino metu); seminaro
užduočių pristatymo žodžiu vertinimas; savarankiško darbo ruošimo pažangos ir galutinio pristatymo žodžiu ar raštu vertinimas.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai renkasi tris dalykus iš pasirenkamų dalykų:
Karjeros valdymas;
Tarpasmeninės ir tarpkultūrinės komunikacijos;
Apskaitos harmonizavimas ES;
Finansų rinkos ir institucijos ES;
Elektroninis verslas ir marketingas;
Verslo profesinė etika;
Strateginis marketingas;
Strateginis finansų valdymas;
Viešųjų pirkimų procesai;
Globali ekonomika ir Europos integracija;
Tarptautinė komercinė teisė;
Tarptautinis marketingas;
Taip pat galima rinktis svarbius karjerai dalykus iš kitų studijų programų, pvz., teisės, psichologijos ir kt.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Dalis studijų programos gali būti vykdoma užsienio
kalba (anglų).