Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Interjero dizainas (anglų k. - Interior Design)

Studijų krypties grupė

Menai

Studijų kryptis

Dizainas

Studijų krypties šaka

Interjero dizainas

Švietimo sritis

Menai

Švietimo posritis

Dizainas

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Menų profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Jungtinis kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6630

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Nuolatinė, 3, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-28

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6581PX001

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550212

Finansinės grupės kodas

2.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2018-03-02
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Studijų programos tikslas - išugdyti
aukštos kvalifikacijos interjero
dizainerius, kurie: išmanys interjero ir
baldų projektavimui reikalingus
estetinius, technologinius, istorinius,
psichologinius, socialinius principus bei
gebės juos kūrybiškai taikys
projektuodami įvairios paskirties erdves
ir baldus; gebės atlikti meninį bei
socialinį tyrimus, pagrindžiančius
projekto vertę ir tikslingumą; išmanys ir
įvaldys interjero ir baldų projektų
rengimo etapus bei jų specifiką; gebės
bendrauti ir bendradarbiauti su
užsakovais, kitų sričių dailės
specialistais diegdami kūrybines
interjero ir baldų dizaino inovacijas.
Studijų rezultatai:
A 1. Išmano konkrečiam interjero
projektui reikalingus vizualinės raiškos
principus, konstravimo metodikas ir
technologijas.
A 2. Geba tikslingai ir kūrybiškai
taikyti interjero ir baldų projektavimo,
istorinės interjero raidos, psichologinių,
sociologinių erdvės teorijų išmanymo
žinias projektuodamas, dekoruodamas ir
įrengdamas įvairios paskirties
estetiškas ir funkcionalias interjero
erdves įvairiomis aplinkybėmis.
B 1. Geba rinkti ir analizuoti taikomojo
pobūdžio kiekybiniam ir kokybiniam
socialiniam tyrimui reikalingus
duomenis pagrįsdamas profesinės
veiklos sprendimus, diegiant kūrybines
inovacijas.
B 2. Geba rinkti ir analizuoti
kūrybiniam projektui reikalingą meninę,
kultūrinio paveldo, socialinės panaudos
informaciją, atlikdamas meninį tyrimą
reikalingą įvairios paskirties interjero
erdvės projektui.
C 1. Išmano pagrindinius komponavimo
elementus ir komponavimo būdus bei
spalvotyros principus.
C 2. Įvaldo dvimatės ir trimatės
kompozicinės grafikos ir vizualizavimo
programas.
C 3. Įvaldo ir geba tikslingai bei
kūrybiškai naudotis profesinėje veikloje
akademinio bei architektūrinio piešimo
ir eskizavimo įgūdžiais.
C 4. Išmano projekto rengimo ir
įgyvendinimo etapus, interjerų erdvių ir
daiktinės aplinkos funkcinius ir
estetinius principus.
C 5.Geba tikslingai taikyti interjero ir
daiktinės aplinkos projektavimui
reikalingas apdailos medžiagas
remdamasis tvaraus dizaino, bei
ergonomikos principais ir statybos
technikos reglamentu.
D 1. Geba bendrauti su meno ir kitų
sričių specialistais multikultūriniame
kontekste, sprendžiant interjero ir baldų
projektavimo uždavinius,
vadovaudamasis profesine etika ir
atsakomybe, suvokdamas interjerą ir jo
daiktinę aplinką kaip visuminės kultūros
dalį.
D 2. Geba argumentuotai perteikti
projektavimo žinias besimokantiems,
viešai pristatyti savo sukurtus projektus.
E 1. Įgytų žinių ir gebėjimų,
reflektavimo įgūdžių pagrindu, geba
toliau savarankiškai mokytis, plėsdamas
savyje kūrybinės idėjos
konceptualizavimo ir interpretavimo bei
galimybių ribas, siedamas jas su
ugdomais verslumo įgūdžiais,
atsižvelgdamas į ekonomikos,
visuomenės ir kultūros poreikius bei
menininkui keliamus uždavinius.
E 2. Geba savarankiškai mąstyti, viešai,
atsakingai vertinti savo profesinės
veiklos rezultatų poveikį aplinkai,
suvokdamas pozityvią kultūros ir meno
funkciją dabarties visuomenės poreikių
tenkinimo kontekste.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų rezultatais grindžiamos Interjero
dizaino studijų programos mokymo ir
mokymosi veiklos ir yra orientuotos į
studento saviraišką, savarankišką
mokymą ir mokymąsi visą gyvenimą.
Studijų procese diegiami inovatyvūs
studijų organizavimo ir veiklos metodai.
Studijų procesas realizuojamas derinant
įvairias mokymo ir mokymosi formas
(paskaitos, seminarai, praktiniai
užsiėmimai, projektinis darbas,
demonstravimas, diskusijos, darbas
maketavimo dirbtuvėse, kūrybinėse
dirbtuvėse, komandinis darbas,
individualus darbas, savarankiškas
darbas, euristinis pokalbis, pristatomasis
pokalbis, situacijos analizė, dokumentų,
analogų, literatūros šaltinių analizė,
refleksija). Studijos yra orientuojamos į
bendravimo ir bendradarbiavimo,
savarankiškos praktinės veiklos,
komandinio darbo, kritinio ir kūrybinio
mąstymo skatinimo diegimą.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Tikrinamieji testai, egzaminas,
diferencijuota įskaita, tarpinė peržiūra,
galutinė peržiūra ir pan.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Interjero dizaino istorija; Įvadas į
dizaino procesą; Papročių kultūra;
Socialinių tyrimų metodologija; Įvadas į
interjero dizainą; Piešimas;
Kompiuterinė grafika 2D;
Architektūrinė grafika; Maketavimas;
Interjero projektavimo pagrindai;
Kompiuterinis projektavimas;
Eskizavimas; Projektavimas I;
Apšvietimo dizainas; 3D modeliavimas
ir vizualizacijos; Projektavimas II;
Produkto interakcijos dizainas;
Vizualinis prekių pateikimas;
Taikomosios scenografijos dizainas;
Konversija ir rekonstrukcija;
Konstrukcinė architektūra; Gamybinė
praktika; Priešdiplominė praktika;
Baigiamasis darbas; Laisvai
pasirenkamas dalykas; Verslo vadybos
pagrindai/Kūrybinių projektų praktika;
Tarpkultūrinė komunikacija/Kultūrinio
identiteto ir gyvenimo būdo tendencijos;
Grafinis koncepcijos dizainas/Erdvinis
koncepcijos dizainas; Kultūros
paveldas/Dailės istorija; Mokomoji
kūrybinė praktika/Kūrybinės pratybos.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai gali pasirinkti
pasirenkamuosius ir laisvai
pasirenkamuosius studijų dalykus bei
praktikų vietas.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studijų programa vykdoma anglų kalba.
Studijos vykdomos kartu su Portugalijos
ESAD Matosinhos (Escola Superior De
Artes E Design) menų ir dizaino
aukštąja mokykla.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų
galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai baigę Interjero dizaino
studijų programą ir įgijęs menų
profesinio bakalauro laipsnį turi
gebėjimus taikyti įgytas žinias ir
įgūdžius savo individualioje kūrybinėjepraktinėje, projektinėje veikloje bei gali
teikti įvairias interjero, daiktinės
aplinkos projektavimo paslaugas
dizaino studijose, baldų ir aksesuarų
salonuose, architektų biuruose,
prekybos tinkluose ir gamybos įmonėse
bei kitose panašiose veiklos srityse.
Tolesnių studijų galimybės:
Absolventai baigę Interjero dizaino
studijų programą ir įgijęs menų
profesinio bakalauro laipsnį turi
galimybę siekti magistro laipsnio ESAD
Matosinhos menų ir dizaino aukštojoje
mokykloje Portugalijoje (Escola
Superior de Artes e Design) bei kituose
Lietuvos ir užsienio universitetuose.
Programos aprašymo santraukos
parengimo ir atnaujinimo
datos:parengta 2014 m. rugpjūčio 1 d.,
atnaujinta 2018 m. vasario 28 d.