Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Turizmo ir sporto vadyba (anglų k. - Tourism and sports management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7105

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 3, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-2

Akreditavimo vertinimo išvados

LSU_Vadyba_2023.pdf
LSU_Vadyba_2023_išvadų išrašo vertimas.pdf

Valstybinis kodas

6211LX003

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470413

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Remiantis tarptautinio lygio fundamentalaus ir taikomojo tarpdisciplininio mokslo ir technologijų pasiekimais parengti verslo ir vadybos magistrą, visapusiškai išsilavinusią, etiškai atsakingą, kūrybingą ir verslią asmenybę, gebančią vertinti ir prognozuoti šalies ir tarptautinę verslo erdvę, kūrybingai plėtoti laisvalaikio sektoriaus organizacijų veiklą ir verslą, vykdyti taikomuosius tyrimus turizmo ir sporto sektoriuose, o jų rezultatus taikyti kasdieninėje organizacijos veikloje ir strateginių sprendimų priėmime.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas gebės:
1. Tiriamojoje ir praktinėje veikloje kūrybingai plėtoti naujas idėjas, paremtas sukaupto mokslinio pažinimo refleksija.
2. Analitiškai, sistemiškai ir kritiškai mąstyti ir numatyti įvairaus sudėtingumo problemų sprendimus nepažįstamose ir naujose situacijose.
3. Dalykiškai komunikuoti vidiniais ir išoriniais tinklais, naudojantis organizacine etika bei procedūriniais jos instrumentais.
4. Integruotis į skirtingų kultūrų ir vertybių grupes palaikant socialinius santykius, siekiant bendradarbiavimo ir pagal galimybes vengiant arba valdant kylančius konfliktus.
5. Įvairių interesų grupių auditorijose diskutuoti ir apginti savo mokslinę poziciją, pagrindžiant ją turimomis žiniomis bei naujausiais moksliniais tyrimais.
6. Vadovauti remiantis lyderyste, motyvuoti kitus veikti, kvalifikuotai deleguoti užduotis, paverčiant vykdytojus vadovais - pokyčių agentais.
7. Įtakoti pavaldinių elgseną siekiant jų įsipareigojimo ir kuriant palankias aukštai motyvacijai sąlygas.
8. Demonstruoti autonominio, savidirektyvaus mokymosi gebėjimus, nuostatas ir elgsenas reikalingus tolimesniam mokymuisi ir saviugdai.
9. Identifikuoti asmeninius, profesinius, komandos ir organizacijos mokymosi poreikius ir organizuoti savitikslį mokymosi procesą, atitinkantį darbo rinkos ir profesinės veiklos pokyčius.
10. Įkvėpti savo bendradarbius domėtis šiuolaikiniais fundamentaliojo ir taikomojo mokslo pasiekimais ir dirbant komandoje raginti kurti naujas technologijas ir jas taikyti praktikoje.
11. Analizuoti ekonomikos procesus ir vertinti bei modeliuoti sporto/turizmo sektorių plėtrą.
12. Taikyti vadybines ir ekonomikos teorijas sporto ar turizmo sektorių bei susijusių ūkio subjektų veiklos analizei, jų raidos ir plėtros prognozavimui, planavimui ir valdymui.
13. Vertinti rinkos ir įmonės situaciją pagal verslo specifiką ir įmonės padėtį rinkoje, parengti ir įgyvendinti tinkamiausias strategijas.
14. Formuoti efektyvią organizacijos kultūrą ir jos vystymą bei kūrybingą jos įgyvendinimą.
15. Kurti organizacijos viziją ir jos įgyvendinimo planavimą per pokyčius.
16. Analitiškai mąstyti ir vertinti argumentus, pateikiamus analizuojant organizacijos ekonominės ir finansinės veiklos problemas ir priimant strateginius sprendimus;
17. Kurti ir valdyti inovatyvų verslą, sprendžiant įvairias vadybos problemas konkurencinėje ekonominėje erdvėje.
18. Kūrybiškai ir efektyviai išnaudojant besikeičiančių ekonominių, socialinių, vadybinių ir kitų dimensijų pokyčius parengti bei įgyvendinant tinkamiausias marketingo strategijas.
19. Taikyti naujausias vadybos ir ekonomikos mokslo krypties ir tarpdalykines kontekstines žinias atliekant savarankiškus tyrimus bei pateikiant konkrečias išvadas.
20. Atsižvelgiant į apibendrintus mokslinių tyrimų duomenis teikti rekomendacijas ir pasiūlymus, susijusius su laisvalaikio sektoriumi įvairaus lygio specialistams.
21. Planuoti ir pagrįsti pasirengimą ekspertinei-konsultacinei veiklai laisvalaikio sektoriuje.
22. Kritiškai įvertinti ekspertuojamą objektą, apginti savo nuomonę ir konsultuoti verslo ir kitus subjektus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Probleminis dėstymas paskaitoje, diskusijos, įtraukiamosios paskaitos, empiriniai ir analitiniai tyrimai, projektai, komandinis darbas, grupiniai ir individualūs darbai ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Tiriamasis darbas, atvejo analizė, aplanko metodas, sąvokų žemėlapiai, projektinė veikla (individuali ir grupinė), pristatymas, pranešimas, apklausa raštu, kolokviumas, egzaminas, magistrinis darbas ir kt.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
-
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programa, rengianti specialistus laisvalaikio industrijai yra vienintelė Lietuvoje.