Turizmo ir sporto vadyba (anglų k. - Tourism and sports management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai):
Remiantis tarptautinio lygio fundamentalaus ir taikomojo tarpdisciplininio mokslo ir technologijų pasiekimais parengti verslo ir vadybos magistrą, visapusiškai išsilavinusią, etiškai atsakingą, kūrybingą ir verslią asmenybę, gebančią vertinti ir prognozuoti šalies ir tarptautinę verslo erdvę, kūrybingai plėtoti laisvalaikio sektoriaus organizacijų veiklą ir verslą, vykdyti taikomuosius tyrimus turizmo ir sporto sektoriuose, o jų rezultatus taikyti kasdieninėje organizacijos veikloje ir strateginių sprendimų priėmime.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas gebės:
1. Tiriamojoje ir praktinėje veikloje kūrybingai plėtoti naujas idėjas, paremtas sukaupto mokslinio pažinimo refleksija.
2. Analitiškai, sistemiškai ir kritiškai mąstyti ir numatyti įvairaus sudėtingumo problemų sprendimus nepažįstamose ir naujose situacijose.
3. Dalykiškai komunikuoti vidiniais ir išoriniais tinklais, naudojantis organizacine etika bei procedūriniais jos instrumentais.
4. Integruotis į skirtingų kultūrų ir vertybių grupes palaikant socialinius santykius, siekiant bendradarbiavimo ir pagal galimybes vengiant arba valdant kylančius konfliktus.
5. Įvairių interesų grupių auditorijose diskutuoti ir apginti savo mokslinę poziciją, pagrindžiant ją turimomis žiniomis bei naujausiais moksliniais tyrimais.
6. Vadovauti remiantis lyderyste, motyvuoti kitus veikti, kvalifikuotai deleguoti užduotis, paverčiant vykdytojus vadovais - pokyčių agentais.
7. Įtakoti pavaldinių elgseną siekiant jų įsipareigojimo ir kuriant palankias aukštai motyvacijai sąlygas.
8. Demonstruoti autonominio, savidirektyvaus mokymosi gebėjimus, nuostatas ir elgsenas reikalingus tolimesniam mokymuisi ir saviugdai.
9. Identifikuoti asmeninius, profesinius, komandos ir organizacijos mokymosi poreikius ir organizuoti savitikslį mokymosi procesą, atitinkantį darbo rinkos ir profesinės veiklos pokyčius.
10. Įkvėpti savo bendradarbius domėtis šiuolaikiniais fundamentaliojo ir taikomojo mokslo pasiekimais ir dirbant komandoje raginti kurti naujas technologijas ir jas taikyti praktikoje.
11. Analizuoti ekonomikos procesus ir vertinti bei modeliuoti sporto/turizmo sektorių plėtrą.
12. Taikyti vadybines ir ekonomikos teorijas sporto ar turizmo sektorių bei susijusių ūkio subjektų veiklos analizei, jų raidos ir plėtros prognozavimui, planavimui ir valdymui.
13. Vertinti rinkos ir įmonės situaciją pagal verslo specifiką ir įmonės padėtį rinkoje, parengti ir įgyvendinti tinkamiausias strategijas.
14. Formuoti efektyvią organizacijos kultūrą ir jos vystymą bei kūrybingą jos įgyvendinimą.
15. Kurti organizacijos viziją ir jos įgyvendinimo planavimą per pokyčius.
16. Analitiškai mąstyti ir vertinti argumentus, pateikiamus analizuojant organizacijos ekonominės ir finansinės veiklos problemas ir priimant strateginius sprendimus;
17. Kurti ir valdyti inovatyvų verslą, sprendžiant įvairias vadybos problemas konkurencinėje ekonominėje erdvėje.
18. Kūrybiškai ir efektyviai išnaudojant besikeičiančių ekonominių, socialinių, vadybinių ir kitų dimensijų pokyčius parengti bei įgyvendinant tinkamiausias marketingo strategijas.
19. Taikyti naujausias vadybos ir ekonomikos mokslo krypties ir tarpdalykines kontekstines žinias atliekant savarankiškus tyrimus bei pateikiant konkrečias išvadas.
20. Atsižvelgiant į apibendrintus mokslinių tyrimų duomenis teikti rekomendacijas ir pasiūlymus, susijusius su laisvalaikio sektoriumi įvairaus lygio specialistams.
21. Planuoti ir pagrįsti pasirengimą ekspertinei-konsultacinei veiklai laisvalaikio sektoriuje.
22. Kritiškai įvertinti ekspertuojamą objektą, apginti savo nuomonę ir konsultuoti verslo ir kitus subjektus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Probleminis dėstymas paskaitoje, diskusijos, įtraukiamosios paskaitos, empiriniai ir analitiniai tyrimai, projektai, komandinis darbas, grupiniai ir individualūs darbai ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Tiriamasis darbas, atvejo analizė, aplanko metodas, sąvokų žemėlapiai, projektinė veikla (individuali ir grupinė), pristatymas, pranešimas, apklausa raštu, kolokviumas, egzaminas, magistrinis darbas ir kt.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
-
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programa, rengianti specialistus laisvalaikio industrijai yra vienintelė Lietuvoje.