Reklama (anglų k. - Advertisement)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Būsimieji reklamos vadybininkai studijuoja personalo vadybą, reklamos gamybos technologijas, prekių ženklų valdymą ir kūrimą, komunikacijos teoriją, tarpkultūrinę komunikaciją, reklamą internete, kompiuterinę grafiką, reklaminės kampanijos organizavimą ir valdymą, įmonės stiliaus kūrimą, viešuosius ryšius ir kitus dalykus.
Praktinės studijos vyksta dviem etapais: reklamos vadybos ir baigiamoji praktika. Praktinių studijų trukmė – 20 savaičių. Jų metu įtvirtinami ir tobulinami verslo korespondencijos analizės, rinkos tyrimų, reklamos kūrimo, kompiuterinio dizaino programų naudojimo ir kiti gebėjimai.