Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Ateities įžvalgos ir strateginis valdymas (anglų k. - Future Foresight and Strategic Governance)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Viešasis administravimas

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Vadyba ir administravimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Viešojo administravimo magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7124

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-28

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211LX089

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470413

Finansinės grupės kodas

1.1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2017-06-29
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Rengti aukščiausios kvalifikacijos viešojo administravimo krypties specialistus, gebančius integraliai suprasti kompleksinius valdymo ryšius daugiapakopėse ir kintančiose globalaus pasaulio aplinkose, taikyti ateities įžvalgų metodologijas, formuojant viešojo valdymo politikas ir ūkinę veiklą, vykdyti strateginį planavimą ir programinį valdymą, taip pat rengti ir įgyvendinti viešojo valdymo pokyčius, kompleksiškai spręsti uždavinius įtinklintose socialinėse, ekonominėse ir kultūrinėse daugiapakopio valdymo aplinkose, strategiškai planuoti technologinę pažangą, susijusią su šiuolaikinėmis informacijos ir komunikacijos technologijomis įvairiuose viešosios veiklos lygiuose bei srityse, taip pat gebėti įgyvendinti darniojo vystymosi principus viešajame valdyme, priimti inovacinius sprendimus, kuriant veiksmingas ir konkurencingas valdymo strategijas.
Studijų rezultatai:
1. Žinos šiuolaikines socialinės raidos koncepcijas ir įgyvendinimo didžiąsias kryptis (megatrendus)
2. Supras globalizacijos procesus, raidos dėsningumus, racionalumo principus ir logiką
3. Žinos naujausias viešojo valdymo koncepcijas ir jų strateginio planavimo ypatumus
4. Turės teorinių žinių apie visuomenės ateities tendencijas, žinos naujus metodologinius požiūrius į visuomenės raidą ir jos prognozavimo paradigmas, taip pat socialinės, ekonominės, politinės, technologinės ir kultūrinės pažangos teorijas
5. Gebės naudoti kokybinius, kiekybinius ir pusiau kiekybinius (Delfų, žemėlapiavimo ir kitus) metodus, jų kompleksus ir kombinacijas pagal konkrečias užduotis ir heterogeniškus kontekstus, atlikti ir organizuoti analitinius darbus
6. Mokės taikyti sisteminio mąstymo, planavimo ir prognozavimo metodus, ateities scenarijų vystymo metodologijas, taip pat naujas strateginio mąstymo ir valdymo metodologijas
7. Gebės vykdyti Europos Sąjungos strateginius uždavinius, programas bei projektus, derindami skirtingus ateities įžvalgų instrumentus
8. Mokės taikyti ateities į įžvalgų metodų kompleksus ekonomikos ir verslo poreikiams, mokslo ir technologijų pažangai vertinti, visuomenės raidos ir politinių procesų prognozavimui.
9. Gebės kurti ateities vizijas, susieti jas su politinio valdymo mechanizmais, visuomeniškai ir teisiškai įprasminti ateities įžvalgų rezultatus ir sprendimus pokyčių aplinkose
10. Gebės įvesti inovatyvius strateginio planavimo sprendimus į viešųjų politikų formavimo ciklą, formuoti stebėsenos ir vertinimo kriterijus pokyčių aplinkose bei daugiakultūriniuose kontekstuose.
11. Gebės įdiegti strateginio planavimo ir valdymo mechanizmus į sumaniojo viešojo valdymo ir administravimo sistemas, integruoti regionų strategavimo, planavimo ir valdymo struktūras
12. Gebės formuoti ir naudoti naujas socialinio mąstymo, elgesio ir veiklos paradigmas bei modelius
13. Gebės komunikuoti strateginius, inovacinius ir prognostinius požiūrius, kūrybiškai konstruoti jų projektinio įgyvendinimo, perteikimo bei sklaidos modelius.
14. Gebės konceptualiai išreikšti idėjas ir interpretuoti mintis, faktus, naudojant įvairias komunikacijos priemones raštu ir žodžiu gimtąja ir užsienio kalbomis, savo žinias derinti su kitų žmonių idėjomis, dalyvauti derybose, siekti susitarimo, pristatyti idėjas plačiai auditorijai skirtingose socialinio gyvenimo situacijose, profesinėje veikloje, visuomeninėje veikloje ir pan.
15. Gebės socialiai atsakingai taikyti ateities prognozavimo, strateginio planavimo ir valdymo žinias, vertinti tiriamosios srities pasekmes, imtis atsakomybės už strateginius sprendimus ir jų etinį jautrumą bei tvarumą globalių pokyčių aplinkose
16. Gebės savarankiškai mokytis ir planuoti profesinį tobulėjimą, formuoti inovacinės ir kūrybinės veiklos aplinkas, rinkti, apdoroti ir įsisavinti naujausią informaciją bei mokslo naujoves , vertinti ir tobulinti savo asmenines kompetencijas ir jų panaudojimo profesinei veiklai perspektyvas
17. Gebės plėtoti lyderystės įgūdžius, tobulinti organizacinę kultūrą, veiksmingai tvarkyti informacijos, žinių ir dokumentacijos sistemas
18. Gebės naudotis informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis, efektyviai taikyti jas visuose darbo ir asmeninio tobulėjimo procesuose ir srityse;
19. Gebės dirbti mokslinį darbą, publikuoti ir komunikuoti mokslinio tyrimo rezultatus.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, kurie atitinka skirtingus studentų mokymosi stilius ir poreikius. Daugelio kursų dėstyme, siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, apjungiami keletas metodų: teorinė, įtraukianti, interaktyvi, orientuota į probleminį mokymą paskaita; pratybos ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, rengia atskirų temų prezentacijas, dalyvauja diskusijose, konsultuoja kolegas, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria šaltinius bei vaizdinę medžiagą ir pan; mokydamiesi savarankiškai, analizuoja literatūrą, ieško informacijos, rašo rašto darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Pagrindinės studijų krypties apimtis kreditais – 90.
Studentai studijuoja pagrindinės krypties dalykus: Ateities įžvalgų moksliniai tyrimai; Elektroninės valdžios strategijos;
Globalieji pokyčiai ir darniosios plėtros strategijos; Sisteminis mąstymas; Daugiapakopis valdymas; Ateities įžvalgų metodologija; Europos Sąjungos ateities scenarijai; Žemėlapiavimo metodai ir technologijos; Strateginių scenarijų vystymas; baigiamajam darbui skiriama 30 kreditų.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai turi šiuos alternatyviai pasirenkamus dalykus: Politikos ateities studijos arba Technologinių inovacijų strategijos
Studijų programos skiriamieji bruožai:
-
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Ateities įžvalgų ir strateginio valdymo magistrantūros programos absolventai galės dirbti politinio valdymo, viešojo administravimo, verslo strateginės vadybos srityse, eurointegracinėse struktūrose, įgyvendinti pilietinius projektus, vykdyti tarpkultūrines programas, vystyti naujas ekonomikos ir inovacijų sritis, taip pat dirbti užsienio politikos ir tarptautinių santykių srityse ir ekspertinėse bei konsultacinėse veiklose ir kt.
Tolesnių studijų galimybės:
Baigus Ateities įžvalgų ir strateginio valdymo magistrantūros studijų programą, studijas galima tęsti socialinių mokslų srities trečiosios pakopos studijose.