Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Sveikatos priežiūros teisė ir politika (anglų k. - Healthcare Law and Policy)

Studijų krypties grupė

Teisė

Studijų kryptis

Teisė

Švietimo sritis

Teisė

Švietimo posritis

Teisė

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Teisės magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Jungtinis kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7104J

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6281KX003

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470421

Finansinės grupės kodas

1

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2016-03-21
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
- parengti aukštos kvalifikacijos teisės specialistus, gerai išmanančius tarptautinius, ES bei nacionalinius sveikatos priežiūros sektoriaus reguliavimo instrumentus bei jam taikomus standartus ir sveikatos priežiūros sektoriaus politiką; gebančius analizuoti ir paaiškinti naujausius sveikatos teisėje kylančius klausimus ir politikos tendencijas; galinčius laiku ir efektyviai spręsti sveikatos priežiūros sektoriuje kylančias teisines problemas, atlikti mokslinius tyrimus ir pateikti logiškus, pagrįstus ir veiksmingus kylančių problemų sprendimus.
Studijų rezultatai:
1. Demonstruoja gerai išlavintus savarankiško mokymosi ir darbo organizavimo įgūdžius, kurie leidžia kryptingai ir savarankiškai tęsti studijas; geba parengti mokslinių tyrimų sveikatos priežiūros ir politikos srityje instrumentarijų, savarankiškai atlikti analizę tarpdisciplininėje plotmėje, formuluoti tyrimų pagrindu gautas išvadas, orientuotas į sveikatos priežiūros tobulinimą ir į žmogaus teisėmis paremtą sveikatos priežiūros politiką.
2. Turi pagilintas žinias aktualiais privatinės ir viešosios teisės klausimais, žino sveikatos priežiūros sektoriaus reguliavimo instrumentus, jame taikomus standartus bei sveikatos priežiūros politiką ir geba tai analizuoti; vertina tarptautinį, ES ir nacionalinį sveikatos priežiūros sektoriaus reglamentavimą bei politiką, turėdamas omenyje nuolatos besikeičiančią biomedicinos mokslo pasiekimų taikymo aplinką.
3. Geba parinkti ir naudoti tinkamas valdymo formas bei metodus ir formuoti politiką, kuria siekiama skatinti žmogaus teisių apsaugą sveikatos priežiūros sektoriuje; geba taikyti sveikatos priežiūros reguliavimo ir politikos žinias siūlydami logiškas, motyvuotas ir veiksmingas priemones nacionalinio sveikatos priežiūros reguliavimo tobulinimui.
4. Integruodami teorines žinias (privačios, viešosios, tarptautinės, ES teisės ir kt.), tarptautinių ir nacionalinių teismų praktikos išmanymą, geba profesionaliai atstovauti ir konsultuoti klausimais, kylančiais įvairiose sveikatos priežiūros srityse bei pasiūlyti teisiniu ir etiniu požiūriu priimtinus, socialiai atsakingus situacijų sprendimo būdus, net kai situacija yra „pilkojoje“ teisinio reguliavimo zonoje.

Mokymo ir mokymosi veiklos:
Į studentus orientuotas akademinis mokymas, probleminis mokymas, sąvokų kartografavimas; kritiškas literatūros skaitymas; įvadiniai klausimai, pagrįsti problemų sprendimu; diskusijos, pagrįstos užduotimis; „už“ ir „prieš“ argumentai, pagrįsti grupiniu darbu; debatai, pagrįsti problemų sprendimu; bylų analizės; grafinės vizualizacijos priemonės, studentų savarankiškas darbas.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Žodiniai klausimynai
Individualūs interviu.
Kolokviumai.
Atvejų analizė.
Pristatymai.
Esė.
Rašto darbai.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų dalykai: 120 ECTS
Bendra studijų trukmė – dveji metai, keturi semestrai.
Privalomi dalykai (72 ECTS)
Intelektinė nuosavybė
Profesinė ir korporatyvinė etika
Viešosios teisės aktualijos
Procesinės teisės aktualijos
Privatinės teisės aktualijos
Žmogaus teisės sveikatos priežiūroje
Sveikatos priežiūros administravimo teisinis reguliavimas
Tarptautinis sveikatos priežiūros reguliavimas
ES sveikatos teisė
Bioetika ir biopolitika
Teisinė asmens duomenų apsauga sveikatos priežiūroje
Atsakomybė sveikatos priežiūroje

Magistro baigiamojo darbo praktika: 12 ECTS
Magistro baigiamasis darbas – 30 ECTS
Valstybinis egzaminas – 6 ECTS

Specializacijos:
--
Studento pasirinkimai:
--
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Tokios plačios ir su tarptautine orientacija sveikatos priežiūros reguliavimo ir politikos studijų programos nėra nei Baltijos valstybių, nei Ukrainos universitetuose. Studijų programa taip pat yra pirmoji jungtinė studijų programa Lietuvoje, siūlanti sveikatos priežiūros reguliavimo ir politikos studijas. Programą vykdys dvi aukštosios mokyklos: Mykolo Romerio universitetas (Lietuva) ir Kijevo nacionalinis Taraso Ševčenkos universitetas (Ukraina). Šioje programoje numatyti dalykai yra dėstomi anglų kalba. Sėkmingai programą pabaigę studentai įgyja dviejų aukštųjų mokyklų teisės magistro laipsnį.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Studentai, sėkmingai pabaigę jungtinę magistrantūros studijų programą „Sveikatos priežiūros reguliavimas ir politika“ ir įgiję teisės studijų krypties magistro laipsnį, turės geras karjeros galimybes tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Magistrai galėtų dirbti tiek viešajame sektoriuje (pavyzdžiui, Europos Sąjungos institucijose, decentralizuotose Europos Sąjungos agentūrose, tarptautinėse institucijose, nacionaliniuose parlamentuose, vyriausybėse, teismuose, kvazisteismuose, ombudsmenų institucijose, reguliavimo institucijose, kitose valstybinio ir savivaldybės administravimo institucijose, susijusiose su sveikatos priežiūros reguliavimu ir politikos formavimu, tarptautinėse, nacionalinėse nevyriausybinėse organizacijose, veikiančiose pacientų teisių apsaugos srityje), tiek privačiame sektoriuje (farmacijos produktus ar medicinos prietaisus gaminančiose įmonėse, sutartinėse mokslinių tyrimų organizacijose, privačiose sveikatos priežiūros įstaigose ar pan.), taip pat akademinėse įstaigose.
Puikias magistrų karjeros bei įsidarbinimo galimybes pagrindžia tai, kad jungtinė magistrantūros programa yra administruojama dviejų skirtingų šalių universitetų. Tai suteiks studentams galimybę įgyti įvairesnę patirtį, daugiau žinių, patobulinti užsienio kalbos žinias, vystyti gebėjimą dirbti daugiakultūrinėje aplinkoje.
Tolesnių studijų galimybės:
Sėkmingai baigę jungtinę studijų programą asmenys galės toliau studijas tęsti doktorantūroje.