Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Marketingas ir medijų menas (anglų k. - Marketing and Media Art)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Rinkodara

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Verslas ir administravimas (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Koleginės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Pirmosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos profesinis bakalauras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Jungtinis kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Profesinio bakalauro diplomas, 6617

Būtinas minimalus išsilavinimas

Vidurinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

180
Nuolatinė, -, -
Nuolatinė, 3, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-28

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6581LX001

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

6550410

Finansinės grupės kodas

2.3

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Jungtinės studijų programos Marketingas ir medijų menas tikslas – ugdyti dinamiškos ir globalios darbo rinkos poreikius atitinkančius kūrybiškus ir inovatyvius medijų ir marketingo specialistus, gebančius praktiškai realizuoti medijų ir verslo projektus dirbant tiek individualiai, tiek ir komandoje. Studijų programos tikslas susijęs su jos paskirtimi – suteikti koleginį išsilavinimą, žinių, gebėjimų ir įgūdžių, įgalinančių profesionaliai kurti, valdyti medijų produktus, įgyvendinti medijų verslo projektus ir jiems vadovauti, gebėti dirbti komandoje. Tikslas ir paskirtis aiškiai ir išsamiai apibūdina absolventų profesinę veiklą medijų ir rinkodaros srityje.
Studijų rezultatai:
Marketingas ir medijų menas jungtinėje studijų programoje siekiamais studijų rezultatais formuojamos kompetencijos, skirtos sudėtingai medijų ir marketingo specialisto veiklai, pasižyminčiai uždavinių ir jų turinio įvairove. Kadangi sprendžiant uždavinius įvairiose profesinės veiklos srityse, naudojamos įvairios priemonės ir metodai, veiklos atlikimas reikalauja taikyti plačias komunikacijos mokslų, naujųjų medijų, marketingo komplekso teorines žinias, pagrįstas naujų ir taikomųjų tyrimų rezultatais ir būtinas įvairioms naujovėms įdiegti.
Marketingas ir medijų menas jungtinės studijų programos studijų rezultatai apima gebėjimus planuoti veiklą atsižvelgiant į numatytus tikslus, analizuoti ir fiksuoti savo veiklos rezultatus ir teikti ataskaitas veiklą koordinuojantiems asmenims, koreguoti veiklą atsižvelgiant į veiklos rezultatų analizę ir specialistų rekomendacijas bei vykdyti įvairią projektinę veiklą, prisitaikyti prie nuolatinių ir paprastai nenuspėjamų pokyčių, kuriuos sąlygoja žinių ir technologijų pažanga.
Baigę Marketingas ir medijų menas jungtinę studijų programą absolventai:
suvoks verslą kaip naujovių, pasižyminčių socialine ekonomine verte, kūrimo ir veiksmingo diegimo gamyboje ir/ar komercijoje procesą; išmanys rinkodaros sąvoką ir rinkodaros svarbą versle; išmanyti medijas kaip komunikacijos priemonę informacijai perduoti;
taikys tinkamus rinkodaros tyrimų metodus ir instrumentus, analizuos, sistemins ir apibendrins tyrimų duomenis; tirs ir vertins rinkodaros komplekso elementus – „prekė“, „kaina“, „paskirstymas“, „rėmimas“ – gautus rezultatus taikyti praktikoje; tirs ir vertins vartotojų elgseną, analizuos ir vertins skirtingas medijų rūšis, pasirenkant tinkamiausią rinkodaros tikslams pasiekti; gebės segmentuoti rinką pagal pasirinktus vertinimo kriterijus, analizuoti ir vertinti rinkodaros komplekso elementų sąveiką; kurs medijos kūrinio koncepciją, planuos ir organizuos multimedijos projektą; praktiškai įgyvendins medijų kūrinio idėją panaudojant visus teksto, vaizdo, garso elementus, tikslingai taikant techniką, technologijas ir saugos standartus medijų industrijoje;
suvoks ir puoselės savo tapatybę, efektyviai bendraujant ir bendradarbiaujant daugiakultūrėje profesinėje aplinkoje; inovatyviai ir kūrybiškai spręs problemas, vystant darnią ir etišką veiklą; inicijuos naujas veiklas ir atsakingai išnaudos galimybes, įvertinant ir valdant pokyčius ir rizikas, suvokti savęs ugdymo poreikį, gebės analizuoti, vertinti ir ugdyti save kintančioje aplinkoje, savarankiškai ir atsakingai priims sprendimus, juos pagrįs, vadovausis visuotinai pripažintais principais bei profesinėmis ir etikos normomis.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Mokymo ir mokymosi veiklos Marketingas ir medijų menas jungtinėje studijų programoje, kurių reikia, kad būtų pasiekti numatomi studijų rezultatai apima auditorines valandas (t. y. laiką, kurį studentas praleidžia vadovaujamas akademinio personalo), savarankiško darbo valandas (t. y. laiką, praleistą dirbant savarankiškai, atliekant privalomą praktiką, skirtą pasirengti vertinimui ir laiką, kurio reikia pačiam vertinimui).
Marketingas ir medijų menas jungtinės studijų programos studijų rezultatų siekiama įvairiomis mokymo ir mokymosi veiklomis: teorinio pobūdžio studijų rezultatams pasiekti taikomi teikiamieji informaciniai studijų metodai: aiškinimas, demonstravimas (šiuo atveju labai svarbus yra dėstytojo darbas, teikiamos žinios yra pagrįstos moksliniais tyrimais ir įžvalgomis); praktinio pobūdžio studijų rezultatams pasiekti taikomi tokie studijų metodai kaip diskusijos, darbas grupėse, savarankiškas darbas, atvejo analizė, probleminis mokymas, uždavinių sprendimas, eksperimentas, pranešimų rengimas ir skaitymas, realių problemų sprendimas studentų projektuose (mokymas(is) vyksta naudojant laboratorinę praktiką, mokymąsi darbo vietoje ir yra pagrįstas studento savarankišku darbu, problemų sprendimu, užduotimis, grupiniu darbu); vertybinio nuostatų studijų rezultatams pasiekti taikomi savianalizės ir vaidybiniai pratimai, panaudojama studentų asmeninė patirtis ir pan.
Marketingas ir medijų menas jungtinėje studijų programoje studentas yra aktyvus, sprendžiantis ir atsakingas studijų proceso dalyvis – programos studijos orientuotos į studentus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Atsižvelgiant į vertinimo kriterijus, nustatytus Marketingas ir medijų menas jungtinei studijų programai ir paskiriems jos elementams, pagal kuriuos sprendžiama, ar studento pasiekti rezultatai atitinka nustatytus studijų rezultatus taikomi tokie vertinimo metodai: vertinimo žodžiu metodai; apklausos metodai (frontalinė žodinė apklausa, individuali žodinė apklausa); pristatymų metodai (pristatymas (viešas pasisakymas, pateikimas)); vertinimo raštu metodai (referatas, apžvalgos, bibliografijos sąrašo sudarymas); grafiniai ir vizualiniai vertinimo metodai (minčių ir sąvokų žemėlapiai; darbų demonstravimas); kaupiamojo ir integruoto vertinimo metodai (aplanko ar portfelio metodas, atskiro atvejo analizė, projektai).
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Marketingas ir medijų menas jungtinės programa sudaryta iš:
Bendrųjų koleginių studijų dalykų, kuriems iš viso skirta 15 kreditai, 3 iš jų – laisvai pasirenkami.
Studijų krypties dalykų, kuriems iš viso skirta 156 kreditai, iš jų – 3 laisvai pasirenkami. 6 kreditai skirti profesinės veiklos praktikai, o 24 kreditai – baigiamajai profesinės veiklos praktikai.
Baigiamajam darbui rengti ir ginti skirta 9 kreditai.
Marketingas ir medijų menas jungtinėje programoje numatytos dvi praktikos: 6 kreditų apimties profesinės veiklos praktika, kurią studentai atlieka ketvirtame studijų semestre; 24 kreditų apimties baigiamoji profesinės veiklos praktika, kurią studentai atlieka šeštame studijų semestre.
Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Marketingas ir medijų menas jungtinėje studijų programoje laisvai pasirenkamiems dalykams iš viso skirta 6 kreditai: galima pasirinkti papildomus tos pačios ir/ar kitos krypties studijų dalykus (3 kreditai), taip pat galima laisvai pasirinkti papildomus bendruosius dalykus (3 kreditai).
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Jungtinė studijų programa, vykdoma anglų kalba.