Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Kūno kultūros ir sporto edukologija (anglų k. - Physical and Sport Education)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Edukologija

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo su dalyko specializacija rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7114

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-38

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX034

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470114

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2023-04-26
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Programos tikslas – rengti edukologijos magistrus, gebančius suvokti ir kritiškai vertinti pasaulines bei nacionalines fizinio ugdymo ir sporto raidos tendencijas, atsižvelgiant į jas organizuoti savo bei sau pavaldžių darbuotojų pedagoginę veiklą; pasitelkiant tarpdisciplinines žinias ir šiuolaikinius tyrimo metodus, kūrybiškai valdyti skirtingo amžiaus bei meistriškumo ugdytinių fizinį ugdymą(si).
Studijų rezultatai:
Bendrosios kompetencijos:
Formuojamos šios bendrosios kompetencijos: mokėjimo mokytis: studentas tampa savarankišku už savo mokymąsi atsakingu žmogumi, gebančiu kelti ir pasiekti mokymosi tikslus, suvokiančiu mokymosi visą gyvenimą svarbą; komunikavimo: studentas moka bendrauti verbaliniu ir neverbaliniu būdu; gauti, suprasti, perteikti informaciją; pažinimo: perprasdamas naujus dalykus studentas patiria pažinimo džiaugsmą; socialinė: tampama sąmoningesniu, atsakingesniu, aktyvesniu, gerbiančiu kitus asmenis žmogumi; iniciatyvumo ir kūrybingumo: įgyjamos žinios, patirtis įgalina pasitikėjimą savo kūrybinėmis galiomis; asmeninė: studentas tampa oriu, savimi pasitikinčiu, sąžiningu, atsakingu, nebijančiu susidurti su sunkumais, mokančiu įveikti sunkumus, objektyviai vertinančiu save ir savo poelgius žmogumi.
Dalykinės kompetencijos:
Ugdomos šios dalykinės kompetencijos: efektyvių fizinio ugdymo edukacinių technologijų pasirinkimo, kūrimo ir taikymo; fizinio ugdymo ir sporto organizacijų vadybos priemonių pasirinkimo, kūrimo ir taikymo; fizinio ugdymo ir sporto organizacijos veiklos strategijų kūrimo ir realizavimo; sportinio rengimo technologijų įvairaus meistriškumo ugdytiniams parinkimo, kūrimo ir taikymo; fizinio ugdymo bei sveikatos ugdymo strategijų parinkimo, kūrimo ir taikymo.
Numatomi studijų rezultatai:
Studijų programos Kūno kultūros ir sporto edukologija tikslas – parengti specialistą, gebantį suvokti ir kritiškai vertinti pasaulines bei nacionalines fizinio ugdymo ir sporto raidos tendencijas, atsižvelgiant į jas organizuoti savo bei sau pavaldžių darbuotojų pedagoginę veiklą; pasitelkiant tarpdisciplinines žinias ir šiuolaikinius tyrimo metodus, kūrybiškai valdyti skirtingo amžiaus bei meistriškumo ugdytinių fizinį ugdymą(si). Baigęs programą absolventas geba modeliuoti fizinio ugdymo turinį, taikyti efektyvius judesių mokymo metodus ir tinkamus judesių įsisavinimo kokybės nustatymo ir vertinimo būdus, valdyti jaunųjų sportininkų rengimą atsižvelgiant į vidinius ir išorinius veiksnius, geba taikyti sporto organizacijų valdymo principus, valdyti jaunųjų sportininkų rengimą.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Probleminis mokymas, grupinis darbas, diskusijos, mokslinių publikacijų bei švietimo dokumentų analizė, tradicinės paskaitos.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma dešimtbalė kriterinė skalė ir kaupiamoji vertinimo sistema. Mokslinio straipsnio analizė, kolegų įvertinimas, individualūs ir grupiniai namų darbai, egzaminai žodžiu ir raštu, literatūros analizė, projektinė veikla, atvejo analizė.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų dalykai sudaro tris grupes: I. Studijų krypties privalomųjų, II. Studijų krypties specializacijų (Kūno kultūros ir sporto edukologijos, Sportinio ugdymo vadybos) dalykų, III. Magistro baigiamojo darbo. Studijų krypties privalomieji dalykai skirti plėsti tarpdisciplinines žinias ir gebėjimus, kritiškai vertinti ir atrinkti žinias, pagrindžiant jų funkcinį ryšį priimant sprendimus sudėtingose edukacinėse situacijose. Siekiama, kad šią dalykų grupę sudarantys dalykai atspindėtų nagrinėjamų temų problematiškumą, ir leistų suvokti mokslinių tyrimų svarbą pagrindžiant faktus, tendencijas ir t.t. Tikėtina, kad tokiu būdu įgytos žinios ir gebėjimai leis edukologijos magistrui efektyviai veikti nuolat kintančioje aplinkoje. Studijų specializacijų paskirtis – įgyti gebėjimų išspręsti kūno kultūros edukologijos, sportinio ugdymo vadybos problemas. Šios specializacijos skirtos suvokti fizinio ugdymo edukologijos, sportinio ugdymo vadybos metodologiją (įgyti žinias, suvokimus, būtinus edukologijos tyrėjo kompetencijoms). Tiriamasis darbas skirtas įgytų teorinių, praktinių žinių taikymui rengiant baigiamąjį magistro darbą. Pasirenkama konkreti edukologijos mokslo ir praktikos problema ir realizuojamos tyrėjo – analitiko, kritinio mąstymo bei veiklos kompetencijos.
Specializacijos:
Magistrantai gali rinktis vieną iš studijų specializacijų: kūno kultūros edukologiją arba sportinio ugdymo vadybą. Kūno kultūros edukologijos specializacijos studijose modeliuojamas fizinio ugdymo turinys, analizuojamas judesių mokymo metodų efektyvumas ir judesių įsisavinimo kokybės nustatymo ir vertinimo būdų tinkamumas, interpretuojamos fizinio ugdymo saviugdos technologijos. Sportinio ugdymo vadybos specializacijos studijose analizuojami sporto organizacijų valdymo ypatumai; akcentuojamas jaunųjų sportininkų rengimo valdymas, atsižvelgiant į vidinius ir išorinius veiksnius; didelis dėmesys skiriamas žmogiškųjų išteklių valdymui.
Studento pasirinkimai:
Galima gilinti žinias studijų kryptyje, pasirenkant specializuotus studijų krypties dalykus.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programa orientuota ne tik į specialistų, galinčių dirbti bendrojo ugdymo mokyklose ar sporto mokyklose rengimą – siekiama ugdyti kompetencijas, leidžiančias programos absolventams sėkmingai integruotis darbo rinkoje - rasti savo nišą fizinio ugdymo ir sporto sektoriuje, gebėti sukurti darbo vietas sau ir kitiems. Rengiami specialistai gali sėkmingai dirbti ir su aukštų sportinių rezultatų siekiančiais ugdytiniais, ir su įvairaus žmonėmis, kurių pagrindinis tikslas – rekreacinė laisvalaikio kūno kultūra sveikatai ir gyvenimo kokybei palaikyti bei gerinti.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Absolventai gali dirbti edukacinį ir administracinį darbą fizinio ugdymo ir sporto institucijose, bendrojo ugdymo ir sporto mokyklose, privačiose ir valstybinėse sveikatos ir sporto institucijose, valstybinėse ir nevyriausybinėse organizacijose, administruoti, rengti ir vykdyti projektus, programas.
Tolesnių studijų galimybės:
Studijas galima tęsti edukologijos krypties doktorantūroje.
Programos aprašymo santraukos parengimo ir atnaujinimo datos: 2023-04-04