Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Muzikos edukologija (anglų k. - Music Education)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Edukologija

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo su dalyko specializacija rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras
Pedagogas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7106

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Nuolatinė, 1,5, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX003

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470114

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2016-05-25
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Parengti aukštos kvalifikacijos, kompetentingus bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo įstaigų muzikos pedagogikos specialistus bei edukologijos tyrinėtojus, gebančius savarankiškai atlikti mokslo tiriamąją veiklą.
Studijų rezultatai:
• Žinos šiuolaikines ugdymo koncepcijas ir tendencijas, edukologinius ir technologinius pasiekimus, reikalingus profesinei veiklai vykdyti ir tyrimui atlikti.
• Bus sukaupęs išsamių žinių apie savo profesiją, giliai suvoks teorinių ir praktinių studijų sąryšius ir gebės šias žinias panaudoti savo kaip tyrėjo raidai.
• Gebės integruoti žinias, fiksuoti kylančias problemas ir organizuotai spręsti užsibrėžtus uždavinius, kurie gali būti sudėtingi, nauji ir/ar pagrįsti ribota informacija, gebės dirbti ir tobulėti savarankiškai vykdydamas ir aprašydamas edukologinį tyrimą.
• Gebės efektyviai dirbti įvairios sudėties grupėse ir/ar joms vadovauti, prisiimti atsakomybę už savo ir/ar pavaldžių asmenų veiklos rezultatus.
• Gebės nuolat atnaujinti žinias, ugdyti kritinį mąstymą, tobulinti savo profesinį pasirengimą tolimesniems kūrybingiems problemų sprendimams.
• Gebės suprasti ir vertinti muzikos mokymo procesą, atsižvelgiant į švietimo ir ugdymo sistemos lygius, tipus ir švietimo politikos kontekstus.
• Gebės analizuoti ir kritiškai vertinti savo profesijos srities veiklos problemas ir situacijas platesniuose švietimo sistemos kontekstuose, taip pat vykdant tyrimus ar diegiant ugdymo naujoves.
• Gebės kritiškai vertinti, kūrybiškai kurti ir/ar tobulinti ugdymo programas, remiantis inovatyvaus ugdymo filosofija ir metodologija, informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis.
• Remdamiesi savarankiškai atliktų tyrimų rezultatais, gebės teikti siūlymus ir rengti rekomendacijas besimokančiųjų poreikių klausimais švietimo politikos atstovams, siekiant inicijuoti pokyčius švietimo ir ugdymo praktikoje.
• Gebės sutelkti ir motyvuoti suinteresuotas šalis/asmenis novatoriškų švietimo ir ugdymo procesų poreikio ir paklausos analizės atlikimui, identifikuotų poreikių realizavimui.
• Gebės tinkamai pasirinkti tyrimo metodus ir šaltinius, analizuoti ir sisteminti informaciją, apibendrinti ir formuluoti išvadas, aprašydamas vykdytą edukologinį ir/ar kelias sritis apimantį tyrimą.
• Remdamasis analizuotų edukologinių tyrimų rezultatais, išvadomis ir naujausiomis edukologinių tyrimų strategijomis, gebės atlikti savarankišką tyrimą, viešai pristatyti gautus rezultatus specialistų ir ne specialistų auditorijai, tyrimo rezultatų pagrindu parengti ir publikuoti mokslinį straipsnį.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Individualios konsultacijos su darbo vadovu, savarankiškos mokslinės literatūros studijos, baigiamojo magistro darbo rengimas raštu, mokslinė diskusija, literatūros ir kt. šaltinių studijos ir refleksija; video filmų peržiūros; apklausa raštu; kūrybinių užduočių atlikimas; diskusijos; savarankiškas darbas, teorinės paskaitos, mokslo publikacijų analizė, praktinis darbas grupėse, praktinių užduočių raštu atlikimas, konsultacijos, patyriminis mokymasis, savirefleksija, aplanko metodas, pristatymų rengimas, pamokos plano rengimas, individualus ir grupinis darbas seminaruose ir pratybų metu, pedagoginės veiklos tyrimo rengimas bei atlikimas, mokslinio pranešimo pristatymas (dalyvavimas studentų konferencijoje), mokslo publikacijos parengimas raštu, mokslo publikacijos recenzavimas, seminarai, problemų sprendimas, kolokviumai, referato rengimas, teorinės medžiagos virtualioje erdvėje nagrinėjimas; papildomų studijų šaltinių interneto erdvėje nagrinėjimas; diskusijos virtualioje erdvėje; savikontrolės klausimai su atsakymais; savikontrolės testai su atsakymais.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Projekto (darbo įvado, teorinės darbo dalies) pristatymas, magistro darbo pristatymas ir gynimas, apklausa raštu, kūrybinių užduočių atlikimas ir pristatymas, virtualios diskusijos, praktinės užduotys raštu, pristatymo metodai, mokslinio pranešimo pristatymas, mokslo publikacijos pristatymas, mokslo publikacijos recenzijos pristatymas, referato pristatymas, kontroliniai testai, mokymosi pasiekimų aplankas.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Studijų krypties dalykai (60 kreditų), baigiamasis darbas (30 kreditų)
Specializacijos:
Nėra
Studento pasirinkimai:
Studentai privalo pasirinkti vieną iš alternatyvių studijų krypties dalykų (apimtis kreditais – 5)
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Muzikos pedagogikos studijų programa grindžiama inovatyvių šiuolaikinio meninio ugdymo strategijų, būdų, metodų studijomis, jas derinant su praktine mokslo tiriamąja veikla.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Baigę antrosios pakopos studijų programą Muzikos pedagogika absolventai gali dirbti viduriniosios grandies lavinimo įstaigose – muzikos mokyklose, konservatorijose, bendrojo lavinimo mokyklose, taip pat kultūros ir švietimo įstaigose, savarankiškai kurti įvairias muzikos mokymo įstaigas.
Tolesnių studijų galimybės:
Sėkmingai baigę antrosios pakopos studijų programos Muzikos pedagogika studijas ir įgiję meno pedagogikos magistro kvalifikacinį laipsnį, absolventai toliau gali tęsti studijas edukologijos mokslo krypties doktorantūroje.