Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Šeimos edukologija ir vaiko teisių apsauga (anglų k. - Family education and protection of the rights of the child)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Edukologija

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo ikimokykliniam ugdymui rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7108

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, -, -

Vertinimą atlikusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX043

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470112

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Programos akreditavimo vertinimo išvados

Studijų programos tikslas(-ai): plėtoti studijuojančiųjų bendrąsias ir dalykines kompetencijas, laiduojančias gebėjimą modeliuoti, projektuoti, valdyti ankstyvojo, ikimokyklinio, priešmokyklinio, mokyklinio amžiaus vaikų ugdymą(si), šeimos švietimą, savo veiklą grindžiant vaiko teisių pripažinimu, jų apsaugos reikalavimais. Ji suteikia studijas baigusiam asmeniui pakankamą pasirengimą mokslinei tiriamajai veiklai ir nepriklausomai ugdytojo praktikai, apimančiai šeimos ir vaiko teisių sritis.
Studijų rezultatai:
Programos absolventas gebės:
1. Taikyti filosofines idėjas profesinio augimo plėtojimui, kritiškai vertinti paradigmas, tobulinti ugdymą kaip socialinį reiškinį.
2. Analizuoti socialinės pedagoginės stratifikacijos dimensijas ir savarankiškai pagrįsti jų raišką švietimo sistemoje.
3. Apibūdinti šiuolaikines inovatyvias edukacines technologijas ir metodus, gebės veiksmingai juos taikyti šeimos švietimo bei vaikų socializacijos procese.
4. Apibūdinti mokslinių ir praktinių tyrimų metodologijos ir tyrimo vykdymo etapus.
5. Projektuoti pedagoginį tyrimą, naudotis įvairiomis duomenų bazėmis, rinkti reikiamą empirinę medžiagą ir ją analizuoti.
6. Aiškiai ir argumentuotai pristatyti mokslinį tyrimą ir/ar praktinio pedagoginio tyrimo ataskaitą.
7. Apibūdinti šeimos teorinius modelius, jais remtis, analizuojant konkrečias šeimos problemas.
8. Užmegzti kontaktą su šeima, identifikuoti šeimos ir vaiko socializacijos poreikius, probleminę šeimą ir jos psichopedagoginių sunkumų pobūdį.
9. Parinkti problemą atitinkančius pagalbos šeimai metodus ir adekvačiai bei etiškai juos taikyti.
10. Konstruktyviai bendrauti ir bendradarbiauti su valstybinėmis, visuomeninėmis, nevyriausybinėmis institucijomis, įgyvendinant šeimos ir vaiko teisių apsaugą.
11. Apibūdinti ir praktiškai taikyti pagrindinius LR įstatymus, kitus teisės aktus, susijusius su vaiko teisių apsaugos teisiniu reguliavimu.
12. Analizuoti teorines ir praktines problemas vaiko teisių apsaugos srityje.
13. Rasti ir taikyti konstruktyvias pagalbos formas bei metodus vaiko teisių apsaugos problemoms spręsti.
14. Projektuoti teisinio, pedagoginio švietimo paslaugas ikimokyklinio, priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų ugdymo bei šeimos švietimo srityje.
15. Apibūdinti šeimos ir vaiko pedagoginio konsultavimo teorines kryptis, tikslus, metodus, konsultavimo proceso ypatumus ir etinių konsultavimo principus.
16. Suprasti specifines šeimos ir vaikų pedagoginio konsultavimo problemas, apibūdinti kontakto ypatumus.
17. Taikyti individualaus ir grupinio konsultavimo metodus, padedant šeimoms, ugdymo institucijoms, patiriančioms sunkumus ugdant vaikus (neįgalius, probleminio elgesio ir t.t.).
18. Pasirinkti skirtingus konsultavimo modelius, teikiant pagalbą šeimoms ir vaikams, atsižvelgiant į šeimos charakteristikas ir problemas.
19. Kurti individualius ir grupinius pedagoginės pagalbos šeimai ir vaikui projektus ir juos įgyvendinti.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Paskaitos, tyrimo projektų rengimas ir pristatymas, savarankiškos literatūros studijos, diskusijos, darbas grupėse, recenzavimas, interaktyvus dialogas, užduočių prezentacijos, refleksijos, konsultacijos, savarankiškas rašto darbų rengimas, pranešimai, darbas su moksliniais šaltiniais, mokslinis esė, seminarai, probleminių užduočių sprendimas ir formulavimas, kolegų darbų recenzavimas, atvejo analizė ir kt.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Studijų rezultatai vertinami semestro metu (individualus namų darbas, pratybų atsiskaitymas, projektas, referatas, grupinis namų darbas, kursinis projektas, testas, savarankiško darbo pristatymas, refleksija, atvejo analizė, tyrimo ataskaita, praktinės veiklos ataskaita ir kt.) ir baigiamojo egzamino metu.
Kai kurie studijų dalykai gali būti įvertinti įskaita. Vertinant pasiekimus taikoma dešimtbalė kriterinė skalė ir kaupiamoji vertinimo schema.
Studentų žinios per egzaminus vertinamos nuo 1 (labai blogai) iki 10 (puikiai) balų, o per įskaitas – „įskaityta“ arba „neįskaityta“. Egzamino vertinimai nuo 1 iki 4 yra nepatenkinami.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Galima pasirinkti pasirenkamus studijų krypties dalykus (4 kreditai).
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Studentai turi galimybę pasirinkti studijas įprastu arba nuotoliniu būdu. Parengta tarptautinė studijų programa užsienio studentams.