Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Socialinių technologijų valdymas (anglų k. - Social technology management)

Studijų krypties grupė

Verslo ir viešoji vadyba

Studijų kryptis

Vadyba

Švietimo sritis

Verslas ir administravimas

Švietimo posritis

Verslas ir administravimas (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Verslo vadybos magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Jungtinis kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7104J

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

120
Nuolatinė, 1,5, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-38

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6281LX003

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470410

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai): parengti aukštos kvalifikacijos verslo ir vadybos specialistus, suformuojant žinias ir gebėjimus apie žinių visuomenės vykstančius naujus ir savitus socialinius-ekonominius-technologinius procesus, naujų ir besivystančių technologijų įtaką socialiniams procesams, bei formuoti praktinius vadybinius gebėjimus, reikalingus sėkmingai taikyti naujų ir besivystančių technologijų galimybes kuriant, formuojant ir valdant organizacijas.

Studijų rezultatai:
1.1. Demonstruoja socialinių technologijų įtakos kūrybingos žinių visuomenės plėtrai žinias, konceptualiai ir metodologiškai supranta kaip socialinės technologijos veikia visapuses ekonominių veiklų transformacijas, jų didėjančios poveikio ir skvarbos prielaidas, koncepcijas, veiksnius ir poreikius bei ypatumus.
1.2. Vysto originalias idėjas, kaip socialinės technologijos formuoja šiuolaikinę verslo ir socialinio verslumo erdvę, sandarą ir vertės kūrimo grandines, kaip formuojamos socialinių technologijų verslinės prielaidos, veiksniai ir poreikiai globalizacijos iššūkių aplinkoje.
2.1 Sugeba moksliškai analizuoti technologijų kūrybinio taikymo atvejus ir vertinti plėtros galimybes, pagrįsti ir formuoti inovatyvias medijų industrijos idėjas ir kūrybinius jų įgyvendinimo sprendimus, vykdyti medijų technologijų kūrybinius projektus, integruojant įgytas žinias naujose ir nepažįstamose aplinkose bei daugiakultūriuose globalizuotuose kontekstuose.
2.2. Geba formuoti kompetencijas, kurios suteikia visapusį supratimą ir žinias apie socialines technologijas bei jų metodologijas nepažįstamose, kompleksinėse ir besikeičiančiose socialinėse aplinkose, kurios formuoja inovatyvias socialinių technologijų idėjas ir didina socioekonominį jų verslinio taikymo efektyvumą.
3.1. Geba suprasti ir taikytis darniojo vystymosi principus socialinės raidos tvarumui technologinėse aplinkose palaikyti, naudojant naująsias medijas ir kitas šiuolaikines komunikacijos formas, įgalinančias jungti įvairius socialinio valdymo ir socialinės atsakomybės aspektus į naujas ir veiksmingas daugialygio verslo organizavimo struktūras.
3.2. Geba vertinti bei vadybiškai organizuoti socialinių technologijų žinias bei veiksmingo jų praktinio įgyvendinimo modelius sudėtingose probleminėse situacijose.
4.1. Geba integruoti šiuolaikiškus socialinių technologijų, medijų technologijų ir informacijos komunikacijos technologijų kūrybiško taikymo metodus ir jų konkretaus panaudojimo derinius bei išraiškas.
4.2. Sudėtingus, kompleksinius sprendimus geba perteikti specialistų ir ne specialistų auditorijoms.
5.1. Geba kryptingai ir savarankiškai domėtis verslo socialinėmis technologijomis ir šiuolaikiniais technologijų komunikacijos vadybos požiūriais, plėtoti socialinių technologijų koncepciją ir atskleisti jos perspektyvą , didinant visuomenės konkurencingumą globalizacijos sąlygomis..

Mokymo ir mokymosi veiklos: paskaitos, seminarai, savarankiškas darbas individualiai ir grupėmis, į praktinius įgūdžius orientuotas mokymasis, taip pat į studentus orientuotas mokymas, akcentuojantis dėstytojo vadovavimą, savarankiškas studentų darbas, pagrįstas problemų sprendimu, mokymas pagrįstas moksliniais tyrimais ir mokymas naudojant laboratorinę praktiką. Taikomi įvairūs patirtinio mokymosi metodai.

Studijų rezultatų vertinimo būdai: programos studijų rezultatai vertinami atsižvelgiant į studentų darbą semestro metu ir į baigiamojo egzamino rezultatus. Semestro eigoje vertinama aktyvumas, individualių ir grupinių darbų pristatymas, projektai, atvejų analizės ir kito tipo užduotys. Taikomas probleminis mokymas ir refleksija.

Specializacijos:
nenumatyta

Studento pasirinkimai:
Galimybė pasirinkti dalykus už 12 kreditų

Studijų programos skiriamieji bruožai: „Dvigubas diplomas“