Socialinių technologijų valdymas (anglų k. - Social technology management)
Institucijos, teikiančios šią programą
Programos panašiais pavadinimais
Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas
Aprašymo santrauka
Studijų programos tikslas(-ai): parengti aukštos kvalifikacijos verslo ir vadybos specialistus, suformuojant žinias ir gebėjimus apie žinių visuomenės vykstančius naujus ir savitus socialinius-ekonominius-technologinius procesus, naujų ir besivystančių technologijų įtaką socialiniams procesams, bei formuoti praktinius vadybinius gebėjimus, reikalingus sėkmingai taikyti naujų ir besivystančių technologijų galimybes kuriant, formuojant ir valdant organizacijas.
Studijų rezultatai:
1.1. Demonstruoja socialinių technologijų įtakos kūrybingos žinių visuomenės plėtrai žinias, konceptualiai ir metodologiškai supranta kaip socialinės technologijos veikia visapuses ekonominių veiklų transformacijas, jų didėjančios poveikio ir skvarbos prielaidas, koncepcijas, veiksnius ir poreikius bei ypatumus.
1.2. Vysto originalias idėjas, kaip socialinės technologijos formuoja šiuolaikinę verslo ir socialinio verslumo erdvę, sandarą ir vertės kūrimo grandines, kaip formuojamos socialinių technologijų verslinės prielaidos, veiksniai ir poreikiai globalizacijos iššūkių aplinkoje.
2.1 Sugeba moksliškai analizuoti technologijų kūrybinio taikymo atvejus ir vertinti plėtros galimybes, pagrįsti ir formuoti inovatyvias medijų industrijos idėjas ir kūrybinius jų įgyvendinimo sprendimus, vykdyti medijų technologijų kūrybinius projektus, integruojant įgytas žinias naujose ir nepažįstamose aplinkose bei daugiakultūriuose globalizuotuose kontekstuose.
2.2. Geba formuoti kompetencijas, kurios suteikia visapusį supratimą ir žinias apie socialines technologijas bei jų metodologijas nepažįstamose, kompleksinėse ir besikeičiančiose socialinėse aplinkose, kurios formuoja inovatyvias socialinių technologijų idėjas ir didina socioekonominį jų verslinio taikymo efektyvumą.
3.1. Geba suprasti ir taikytis darniojo vystymosi principus socialinės raidos tvarumui technologinėse aplinkose palaikyti, naudojant naująsias medijas ir kitas šiuolaikines komunikacijos formas, įgalinančias jungti įvairius socialinio valdymo ir socialinės atsakomybės aspektus į naujas ir veiksmingas daugialygio verslo organizavimo struktūras.
3.2. Geba vertinti bei vadybiškai organizuoti socialinių technologijų žinias bei veiksmingo jų praktinio įgyvendinimo modelius sudėtingose probleminėse situacijose.
4.1. Geba integruoti šiuolaikiškus socialinių technologijų, medijų technologijų ir informacijos komunikacijos technologijų kūrybiško taikymo metodus ir jų konkretaus panaudojimo derinius bei išraiškas.
4.2. Sudėtingus, kompleksinius sprendimus geba perteikti specialistų ir ne specialistų auditorijoms.
5.1. Geba kryptingai ir savarankiškai domėtis verslo socialinėmis technologijomis ir šiuolaikiniais technologijų komunikacijos vadybos požiūriais, plėtoti socialinių technologijų koncepciją ir atskleisti jos perspektyvą , didinant visuomenės konkurencingumą globalizacijos sąlygomis..
Mokymo ir mokymosi veiklos: paskaitos, seminarai, savarankiškas darbas individualiai ir grupėmis, į praktinius įgūdžius orientuotas mokymasis, taip pat į studentus orientuotas mokymas, akcentuojantis dėstytojo vadovavimą, savarankiškas studentų darbas, pagrįstas problemų sprendimu, mokymas pagrįstas moksliniais tyrimais ir mokymas naudojant laboratorinę praktiką. Taikomi įvairūs patirtinio mokymosi metodai.
Studijų rezultatų vertinimo būdai: programos studijų rezultatai vertinami atsižvelgiant į studentų darbą semestro metu ir į baigiamojo egzamino rezultatus. Semestro eigoje vertinama aktyvumas, individualių ir grupinių darbų pristatymas, projektai, atvejų analizės ir kito tipo užduotys. Taikomas probleminis mokymas ir refleksija.
Specializacijos:
nenumatyta
Studento pasirinkimai:
Galimybė pasirinkti dalykus už 12 kreditų
Studijų programos skiriamieji bruožai: „Dvigubas diplomas“