Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Integruota komunikacija (anglų k. - Integrated Communication)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Socialinė gerovė

Švietimo posritis

Socialinė gerovė (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7124

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, -, -
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211JX065

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470920

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-01
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijų programos tikslas(-ai):
Rengti aukštos kvalifikacijos integruotos kūrybos komunikacijos specialistus, sugebančius integraliai suprasti kūrybos visuomenės procesus, juos realizuoti, modeliuoti ir vykdyti integruotos kūrybos komunikacijos tyrimus, taip pat metodologiškai tirti, kompleksiškai planuoti, analizuoti ir efektyviai spręsti šiuolaikinės komunikacijos uždavinius, susijusius su naujausių kūrybinių ir kultūrinių industrijų plėtra bei jų transformacija į remiančias industrijas.
Studijų rezultatai:
Studentai turi:
1. Naudotis teoriniais integruotos kūrybos komunikacijos požiūriais ir žinių bei inovacijų ekonomikos koncepcijomis.
2. Žinoti ir suprasti komunikacines vertės kūrimo grandines ir konkurencingumo modelius.
3. Demonstruoti naujų (kūrybos) veiksnių įtaką pokyčiams, kuriant integruotos kūrybos komunikacijos sąveikas.
4. Ugdyti tyrimų ir projektinių gebėjimų įgūdžius, inicijuoti ir plėtoti kompleksinius kūrybinius projektus, grįsti juos naujais komunikacijos modeliais.
5. Integruoti skirtingus komunikacinius kontekstus ir interpretuoti duomenis bei rodiklius, formuluoti komunikacinių sprendimų alternatyvas.
6. Įprasminti sprendimus besikeičiančiose aplinkose, atsižvelgiant į tvarios plėtros principus.
7. Susieti skirtingus integruotos kūrybos komunikacijos pažinimo ir panaudojimo būdus priimant inovatyvius sprendimus.
8. Moksliškai pagrįsti sprendimus, reikalingus diegti integruotos kūrybos komunikacijos naujoves, plėtoti kūrybos visuomenė ir kūrybos ekonomiką.
9. Formuoti kūrybines ir inovacines pridėtinės vertės kūrimo ir komunikacijos aplinkas.
10. Perteikti integruotos kūrybos komunikacijos metodus kitoms komunikacinėms veiklos sritims.
11. Perduoti integruotos kūrybos komunikacijos strateginius sprendimus suinteresuotoms šalims ir auditorijoms.
12. Testuoti integruotos kūrybos komunikacijos teorijų keliamas hipotezes tiriant santykius tarp įvairių kintamųjų; mokslinius tyrimų metodus nustatyti įvairių rodiklių ryšius ir juos įvertinti; prognozuoti įvairių rodiklių pokyčius; gautų rezultatų analizės pagrindu priimti komunikacijos sprendimus.
13. Gebėti pagrįsti savarankiško tobulėjimo kryptis, vertinti pokyčius bei naujus kontekstus, visuomenines ir etines integruotos kūrybos komunikacijos plėtros pasekmes.
Mokymo metodai:
Studijų procese taikomi įvairūs mokymo ir mokymosi metodai, kurie atitinka skirtingus studentų mokymosi stilius ir poreikius. Daugelio kursų dėstyme, siekiant efektyvesnio žinių įsisavinimo, apjungiami keletas metodų: teorinė, įtraukianti, interaktyvi, orientuota į probleminį mokymą paskaita; pratybos ir seminarai, kurių metu studentai atlieka praktines užduotis, analizuoja atvejus ir situacijas, sudaro koncepcijų žemėlapius, rengia atskirų temų prezentacijas, dalyvauja diskusijose, konsultuoja kolegas, rengia individualius ir komandinius projektus, aptaria šaltinius bei vaizdinę medžiagą ir pan; mokydamiesi savarankiškai, analizuoja literatūrą, ieško informacijos, rašo rašto darbus.
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikomas kaupiamasis vertinimas, susidedantis iš tarpinių atsiskaitymų (koliokviumų, kontrolinių, praktinių darbų, individualių ir komandinių užduočių rezultatų ir jų pristatymo, rašto darbų ir kt.) ir egzaminų raštu arba raštu ir žodžiu vertinimo.

Specializacijos:
-
Studento pasirinkimai:
Studentai turi 2 alternatyviai pasirenkamus dalykus:
1. Kūrybos visuomenė arba Kūrybinės inovacijos;
2. Integruota komunikacija arba Kūrybinės komunikacijos.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Integruotos kūrybos komunikacijos magistro studijų programos išskirtinumas – komunikacijos problematikos perteikimo logika, konceptualumas, kokybinis šuolis nuo tradicinio požiūrio į komunikaciją, į postmodernųjį šiuolaikines valstybes, visuomenes, organizacijas nagrinėjantį aspektą ir atitinkantį nūdienos kūrybinio verslo problematiką.