Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Komunikacija ir kūrybinės technologijos (anglų k. - Communication and creative technologies)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Socialinė gerovė

Švietimo posritis

Socialinė gerovė (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

anglų, lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Nėra duomenų

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-18

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211JX072

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470920

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-22
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Komunikacijos ir kūrybinių technologijų antros pakopos (magistrų) studijų programos svarbiausias tikslas –rengti aukštos kvalifikacijos naujųjų medijų komunikacijos specialistus, sugebančius integraliai suprasti, kurti ir valdyti šiuolaikines medijų tinkintoss aplinkas, jas technologiškai realizuoti ir įprasminti, taip pat kompleksiškai spręsti uždavinius, susijusius su šiuolaikinėmis komunikacijos technologijomis įvairiose veiklos srityse, taip pat jų organizaciniais, vadybiniais, teisiniais, vertybiniais aspektais bei jų inovacine be kūrybine universalizacija, leidžiančia įgyti strateginės komunikacijos įgūdžių kintančiuose socialiniuose, ekonominiuose ir kultūriniuose kontekstuose, kuriant medijų aplinkas, projektuojant komunikacijos sistemas bei priimant inovacinius sprendimus.
Išskirtinis programos pranašumas, kad nemaža programos dalis skirta didinti besimokančiųjų gebėjimus kurti ir sėkmingai vystyti visuomenės gerovės didinimui svarbias naujas organizacijas ir sukaupti žinių, reikalingų ne tik įsidarbinti jau veikiančiose organizacijose, bet ir save įdarbinti, kuriant naujas kūrybinių medijų technologijomis grįstas organizacijas.
Būsimieji socialinės komunikacijos specialistai studijuoja dalykus: Medijų technologijų moksliniai tyrimai, Kūrybinės industrijos, Įtinklintos sociokultūrinės technologijos, Edukacinių sistemų žaidybiniams, Kūrybiškumas medijų komunikacijoje, Socialinio modeliavimo filosofiniai pagrindai, Kūrybinga žinojimo visuomenė, Šiuolaikinės visuomenės komunikacijos teorijos, Technologinių inovacijų komunikacija, Pramogų technologijos, Politinių medijų technologijos, Daugiakultūrinė komunikacija ir semiotika, Naujų medijų intelektinė nuosavybė.