Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Inovacijų ir technologijų komunikacija (anglų k. - Communication of Innovation and Technology)

Studijų krypties grupė

Socialiniai mokslai

Studijų kryptis

Komunikacija

Švietimo sritis

Žurnalistika ir informacija

Švietimo posritis

Žurnalistika ir informacija (plačiosios programos)

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

Nėra duomenų

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Socialinių mokslų magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7107

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Akreditavusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-26

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211JX102

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470320

Finansinės grupės kodas

1.7

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2024-04-15
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:

Studijų programos tikslas (-ai):

Parengti inovacijų komunikacijos specialistus, kurie taikys įgytas fizinių ir technologinių mokslų kompetencijas, vykdant inovacijų komunikaciją verslui bei visuomenei.

Studijų rezultatai:

Inovacijų ir technologijų komunikacijos absolventai gebės: - žino naujausias komunikacijos mokslų žinias ir geba jas susieti su kitų mokslų teorijomis, sąvokomis, metodais ir juos originaliai taikyti; - integruoti skirtingų dalykų žinias ir gebėjimus naujoje ir nežinomoje aplinkoje, taikyti sisteminę tarpdalykinę analizę; - demonstruoti konkrečius komunikacijos veiklos srities principų išmanymą spręsdamas praktines profesinės veiklos problemas;

- identifikuoti mokslinę problemą ir formuluoti originalią komunikacijos hipotezę; - analizuoti, sintetinti ir kritiškai vertinti duomenis, juos originaliai interpretuoti; - formuluoti originalias mokslinio tyrimo išvadas ir rekomendacijas integruodamas šiuolaikinės komunikacijos mokslo žinias, atlikto tyrimo rezultatus; - valdyti komunikacijos ir analitinius įrankius; - analizuoti, formuoti ir reprezentuoti komunikacijos kultūrą; - kurti komunikacijos strategijas ir įrankius, kurti ir pritaikyti komunikaciją skirtingoms vartotojų grupėms; - perteikti žinias apie inovacijas ir technologijų komunikaciją, su ja susijusį kontekstą, teorinius pagrindus ir savo originalius sprendimus specialistams ir visuomenei; - dirbti ir vadovauti tarpdalykinei komandai, tobulinti jos veiklą, inicijuoti, rengti ir vykdyti su inovacijų ir technologijų komunikacija susijusius projektus; - sistemingai ir savarankiškai gilinti empirines ir teorines žinias, tobulinti komunikacijos kompetencijas savo profesinėje karjeroje; - inovatyviai vykdyti komunikacinę veiklą vadovaudamasis profesinės etikos principais ir prisiimti moralinę atsakomybę už savo veiklos socialinį poveikį; - geba savarankiškai spręsti komunikacijos problemas nepažįstamoje, kintančioje tarpdalykinėje aplinkoje;

Mokymo ir mokymosi veiklos:

Studentams sudaromas palankus darbui studijų grafikas (mokomasi vakarais), naudojamos interaktyvios dėstymo formos: probleminis dėstymas, atvejo analizė, diskusijos, pristatymų pagal

mokslines problemas rengimas, projektų rengimas, individualus ir grupinis darbas, ekspertų metodas. Kiekvienas studijų dalykas sudarytas iš teorinės ir praktinės dalies, bei individualių konsultacijų. Mokslinės kompetencijos įtvirtinamos magistro baigiamajame darbe.

Studijų rezultatų vertinimo būdai:

Vertinant studento pasiekimus laikomasi pagrįstumo, patikimumo, aiškumo, naudingumo ir nešališkumo principų. Žinioms ir gebėjimams vertinti taikoma dešimt balė kriterinė proporcinė kaupiamoji vertinimo sistema. Kiekvieno studijų dalyko pasiekimų vertinimui sudaroma aiški, detali kaupiamojo balo struktūra (formulė). Į kaupiamąjį balą įtraukiami tarpiniai žinių ir gebėjimų vertinimai (egzaminai, atsiskaitymai, kolokviumai, tarpiniai atsiskaitymai), savarankiškų darbų vertinimai (namų darbai, kursiniai darbai, kursiniai projektai, esė, referatas), dalyvavimo diskusijose, seminaruose aktyvumas ir rezultatyvumas. Galutinį pažymį sudaro tarpinių atsiskaitymų ir egzamino pažymiai. Egzaminas laikomas raštu. Baigiamasis darbas 1, 2 vertinamas įskaita, remiantis numatytos užduoties atlikimu. Baigiamojo darbo 3 pasiekti rezultatai vertinami kolegialiai, t.y. vertina universiteto rektoriaus sudaryta baigiamųjų darbų gynimo komisija.

Sandara:

Studijų dalykai (moduliai), praktika:

Antrosios pakopos Inovacijų ir technologijų komunikacijos studijų programa apima 90 kreditų. Inovacijų kūrimas ir komunikavimas (su kursiniu darbu), Tarptautinė tinklaveika, Inovacijų komunikacijos moksliniai tyrimai, Komunikacija su vartotojais, Korporatyvinė komunikacija, Vartotojų ir dizaino tyrimai (su kursiniu darbu), Skaitmeninė inovacijų komunikacija, Magistro baigiamasis darbas 1, Magistro baigiamais darbas 2, Magistro baigiamasis darbas 3

Specializacijos:

-

Studento pasirinkimai:

-

Studijų programos skiriamieji bruožai:

Ši studijų programa yra vienintelė studijų programa, fizinių, biomedicinos ir technologijos mokslų bakalaurams suteikianti kompetencijas, reikalingas inovacijų ir technologijų komunikacijai.

Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:

Profesinės veiklos galimybės:

Studijų programos Inovacijų ir technologijų komunikacija absolventų profesinės karjeros perspektyvos – galės dirbti inovacijas ir technologijas vystančiose įmonėse visų grandžių vadovais ir vykdyti inovacijų ir technologijų komunikaciją.

Tolesnių studijų galimybės:

Turi teisę stoti į trečiosios pakopos studijas