Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Mediacija (anglų k. - Mediation)

Studijų krypties grupė

Teisė

Studijų kryptis

Teisė

Švietimo sritis

Teisė

Švietimo posritis

Teisė

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Teisės magistras

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Nėra duomenų

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 1,5, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Studijų kokybės vertinimo centras

Akreditavimo įsakymas

SV6-26

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211KX014

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470421

Finansinės grupės kodas

Nėra duomenų

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2014-08-22
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Studijuojami šie pagrindiniai studijų dalykai: mediacija, alternatyvus ginčų sprendimas, jurisdikcinis ginčų sprendimas, atkuriamasis teisingumas, derybos teisiniuose ginčuose, jurisdikcinis ginčų sprendimas, tarpasmeniniai ir grupiniai ginčai, ginčo šalių įvertinimas ir charakteristika mediacijoje, mediacija civilinėje teisėje, mediacija administracinėje teisėje, mediacija baudžiamojoje teisėje.
Numatyta 6 savaičių profesinės veiklos praktika. Profesinės veiklos praktikos metu studentai turi galimybę susipažinti su teismų, taikančių mediaciją (arba taikančių praktikoje mediacijos procedūras), advokatų, pripažįstančių mediaciją ir sutaikinimą sudėtine savo praktikos dalimi, įstaigų ir organizacijų, kuriose teikiamos mediacijos paslaugos, valstybės ir savivaldybių įstaigų, nevyriausybinių organizacijų, socialinių paslaugų institucijų ir panašios pakraipos institucijų, taip pat verslo įstaigų, kuriose efektyvus konflikto valdymas prisideda prie sėkmingo strateginio valdymo bei prie kokybiško bendradarbiavimo su klientais ir verslo partneriais, veikla.