Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Įtraukti palyginimui

Fizinio aktyvumo ir sporto pedagogika (anglų k. - Physical activity and sports pedagogy)

Studijų krypties grupė

Ugdymo mokslai

Studijų kryptis

Pedagogika

Švietimo sritis

Švietimas

Švietimo posritis

Mokytojo su dalyko specializacija rengimas

Studijų rūšis

Universitetinės studijos

Studijų programos tipas

Pakopinės studijos

Studijų pakopa

Antrosios pakopos studijos

Programos vykdymo kalba

lietuvių

Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir (arba) kvalifikacija

Ugdymo mokslų magistras
Mokytojas

Kvalifikacinio laipsnio ypatumai

Pagrindinės krypties kvalifikacinis laipsnis

Diplomo (pažymėjimo) blanko pavadinimas ir kodas

Magistro diplomas, 7108

Būtinas minimalus išsilavinimas

Aukštasis universitetinis išsilavinimas

Studijų apimtis kreditais ir forma (trukmė metais)

90
Ištęstinė, 2, Metais
Nuolatinė, 2, Metais

Vertinimą atlikusi institucija

Nėra duomenų

Akreditavimo įsakymas

SV6-15

Akreditavimo vertinimo išvados

Nėra duomenų

Valstybinis kodas

6211MX038

Kodas pagal Tarptautinę standartizuotą švietimo klasifikaciją (ISCED)

7470114

Finansinės grupės kodas

1.4

Aprašymo santraukos parengimo arba atnaujinimo data

2023-01-18
Daugiau apie programą

Institucijos, teikiančios šią programą

Programos panašiais pavadinimais

Programos teikiančios tas pačias kvalifikacijas

Aprašymo santrauka

Bendras apibūdinimas:
Studijų programos tikslas (-ai):
Rengti aukštos kvalifikacijos specialistus, gebančius sistemiškai mąstant integruoti inovatyvias tarpdisciplinines žinias ir jas kūrybiškai diegti FA ir sporto praktikoje kuriant visuomenės gerovę; imtis lyderystės bei siekti karjeros globalioje visuomenėje.
Studijų rezultatai:
Turi naujausių dalykinės srities, ugdymo teorijų ir švietimo plėtros tendencijų žinių, reikalingų profesinei veiklai ir moksliniams tyrimams atlikti.
Žino žmogaus fizinės bei psichinės raidos dėsningumus, organizmo funkcinių sistemų veiklos pokyčius fizinio krūvio ir atsigavimo metu ir atsižvelgdamas į juos geba planuoti ir organizuoti fizinio aktyvumo pratybas ir/ar sporto treniruotę.
Geba vykdyti kompleksinius ir (ar) kelias dalykines sritis integruojančius mokslinius tyrimus, jungti, sisteminti ir kritiškai vertinti duomenis ir rezultatus.
Remiantis tyrimų rezultatais ir išvadomis, geba rengti rekomendacijas švietimo ir sporto politikams, administratoriams, bendruomenei, inicijuoti diskusijas ir pokyčius švietimo bei ugdymo praktikoje.
Geba sistemiškai ir kritiškai analizuoti bei vertinti fizinio aktyvumo ir sporto pedagogikos koncepcijas ir teorijas, jungti tarpdalykines žinias, jas sieti su švietimo politikos sprendimais, sudėtingų ugdymo situacijų valdymu, problemų sprendimu ir (ar) naujovių diegimu.
Geba įžvelgti naujus švietimo, sporto politikos bei verslo poreikius, paklausą ir šių įžvalgų bei tarpdisciplininių žinių pagrindu kurti, įgyvendinti fizinio aktyvumo ir sporto programas, projektus, renginius, atliepiant besimokančiųjų interesus ir poreikius, pripažįstant besimokančiųjų įvairovę, mokymosi proceso dalyvių vaidmenų įvairovę.
Geba imtis lyderystės, vadovauti grupei ir (ar) komandai, konsultuoti, apmokyti kitus grupės ir (ar) komandos dalyvius, prisiimti atsakomybę už savo ir komandos narių veiklos kokybę bei šios veiklos vertinimą ir tobulinimą.
Geba produktyviai dirbti nacionalinėje bei internacionalinėje grupėje ir (ar) komandoje, operatyviai reaguoti į kintančią aplinką ir spręsti iškylančius iššūkius.
Geba sistemiškai ir strategiškai mąstyti, teikti inovatyvius pasiūlymus, siekiant visuomenės gerovės bei sprendžiant švietimo ir ugdymo problemas.
Turi aiškiai išreikštas nuolatinio mokymosi, pagarbos besimokančiajam, profesinio tapatumo, įsipareigojimo profesinei bendruomenei, inicijavimo ir aktyvaus dalyvavimo švietimo kaitos procesuose vertybines nuostatas.
Mokymo ir mokymosi veiklos:
Mokslinio straipsnio analizė, problemomis grįstas mokymas, atvejo analizė (atvejo studijos), diskusija, darbas grupėse, idėjų žemėlapio sudarymas, pažintinės išvykos, realių gyvenimiškų situacijų (projektų) modeliavimas
Studijų rezultatų vertinimo būdai:
Taikoma dešimtbalė kriterinė skalė ir kaupiamoji vertinimo schema. Semestro savarankiško darbo užduotys (Grupinis (komandinis) projektas, literatūros apžvalgos rengimas ir pristatymas, probleminių sprendimų užduotis, veiklos refleksija, individualus darbas, testas irk t. ) vertinamos pažymiu, egzaminų sesijos metu nustatomas galutinis pažymys, atskirus pažymius padauginant iš svertinio koeficiento ir sandaugas susumuojant.
Sandara:
Studijų dalykai (moduliai), praktika:
Sporto mokslinių tyrimų metodologija; Sporto fiziologija; Fizinis aktyvumas ir sveikata; Taikomasis fizinis aktyvumas; Sporto treniruotės teorija ir didaktika; Pratimai, stresas, mityba; Mokslinis darbas; Sporto verslo vadyba; Sporto pedagogika; Magistro baigiamasis darbas.
Specializacijos:

Studento pasirinkimai:
Studentai iš pateikto sąrašo gali rinktis vieną 6 ECTS kreditų studijų krypties dalyką.
Studijų programos skiriamieji bruožai:
Programą įgyvendina aukščiausią kompetenciją konkretaus dalyko dėstymo srityje turintys Lietuvos bei užsienio dėstotojai.
Profesinės veiklos ir tolesnių studijų galimybės:
Profesinės veiklos galimybės:
Asmenys, baigę FASP studijų programą ir įgiję Ugdymo mokslų magistro laipsnį, gali dirbti mokslo tiriamąjį ar pedagoginį darbą įvairiose valstybinėse bei privačiose švietimo, kūno kultūros ir sporto įstaigose, organizacijose bei įmonėse; siekti karjeros panaudojant profesines ir bendrąsias kompetencijas.
Tolesnių studijų galimybės:
Baigusieji FASP studijų programą, studijas gali tęsti doktorantūroje
Programos aprašymo santraukos parengimo ir atnaujinimo datos:
2023-01-13