Contact Us Pastebėjote neatitikimą Share Forumas Įeiti Žinynas

Reklamos tekstų autorius

Pavadinimas anglų kalba

Copywriter

Kodas

264103

Pogrupio pavadinimas

Autoriai ir kiti rašytojai

Pogrupio kodas

2641

Pogrupio aprašymas

Autoriai ir kiti rašytojai planuoja, tiria ir rašo knygas, scenarijus, kadruotes, dramos kūrinius, esė, kalbas, žinynus, technines sąlygas ir kitus su žurnalistika nesusijusius straipsnius (išskyrus laikraščių, žurnalų ir kitų periodinių leidinių medžiagą), skirtus skelbti ar pristatyti.
Atliekamos užduotys:

  • prozos, dramos kūrinių, scenarijų, poezijos kūrinių ir kitų skelbiamų ar pristatomų kūrinių sumanymas, rašymas ir redagavimas;
  • mokslo tiriamųjų darbų atlikimas, siekiant nustatyti faktinį turinį ir gauti kitos reikiamos informacijos;
  • scenarijų ir jungiamojo teksto rašymas, taip pat teatro, kino, radijo ir televizijos programų rengimas;
  • tokios medžiagos, kaip techninių sąlygų aprašų, pastabų ir piešinių, analizė, taip pat žinynų, vartojimo instrukcijų, naudotojo vadovų ir kitų dokumentų sudarymas, siekiant aiškiai ir glaustai paaiškinti, kaip įdiegti, valdyti ir prižiūrėti programinę, elektroninę, mechaninę ir kitą įrangą;
  • brošiūrų, vadovų ir panašių techninių leidinių rašymas;
  • skelbtinos medžiagos atranka, stiliaus, kalbos taisyklingumo ir turinio tikslumo patikra, visų būtinų peržiūrų organizavimas ir bandomosios kopijos patikra prieš spausdinant.

Aprašymo parengimo arba atnaujinimo data

2014-02-06

Reikalinga kvalifikacija

nereglamentuojamas, priklauso nuo darbdavio reikalavimų.

Daugiau apie profesiją

Susijusios profesijos

Profesijos aprašymas

Profesijos tikslas(-ai):kurti, generuoti idėjas ir rašyti įdomius, išskirtinius reklamos šūkius, antraštes, tekstus ir pan. siekiant pritraukti reklamuojamos produkcijos pirkėjų  dėmesį, priversti juos veikti.
Svarbiausios (ne daugiau kaip 10) profesijos veiklos sritys:
  • meninių, įdomių, išradingų, pritraukiančių dėmesį ir siekiančių savo tikslo (kad vartotojai pirktų, naudotųsi paslaugomis ar pan.) reklaminių tekstų rašymas  reklamoms, interneto svetainėms,  lankstinukams ar pan.;
  • reklaminių tekstų apie asmenis, įmones, prekes ar paslaugas kūrimas panaudojant savo kūrybinį potencialą, išryškinant pristatomo produkto išskirtines savybes;
  • idėjų generavimas, bendradarbiavimas dirbant su kitais reklamos kūrimo specialistais.
Potencialūs darbdaviaiReklamos agentūros, valstybinės ar verslo įmonės, gali dirbti individualiai, gali dirbti samdomu darbuotoju.
Darbo priemonėsKompiuteris, internetinė prieiga, specialios kompiuterinės programos, meno ar kt. žinynai.
Profesinės perspektyvosReklamos tekstų autorius dirba specifinį darbą – kuria ir rašo reklamos šūkius, antraštes, tekstus ir pan. Tam labai svarbus vidinis kūrybinis potencialas, išradingumas, reklamos specifikos išmanymas. Reklamos tekstų autorius gali siekti aukštojo koleginio ar universitetinio išsilavinimo rinkdamasis filologijos, komunikacijos ir informacijos, reklamos, rinkodaros ar kt. studijų programas.
Profesijai reikalingos asmeninės savybės (interesai, vertybės, gebėjimai):kūrybingumas, išradingumas, savitas požiūris į visuomeninius ir socialinius reiškinius; analitinis ir kritinis mąstymas, gebėjimas generuoti idėjas ir jas įgyvendinti; gebėjimas profesionaliai išmanyti vartotojų poreikius; tolerantiškumas; puikus gimtosios kalbos mokėjimas.
Profesijai reikalingas išsilavinimas (jeigu reglamentuotas):nereglamentuojamas, priklauso nuo darbdavio reikalavimų.

Vaizdinė medžiaga

Nėra duomenų