Gamybinio mokymo meistras
Susijusios profesijos
Profesijos aprašymas
Profesijos tikslas(-ai): | planuoti ir organizuoti praktinių kompetencijų ugdymą gamybos procese siekiant efektyvių besimokančiųjų veiklos rezultatų. |
Svarbiausios (ne daugiau kaip 10) profesijos veiklos sritys: | - praktinio mokymo organizavimas ir planavimas, pagalba besimokantiems siejant teorines žinias su praktine veikla, laikantis mokymo plano, programos ar jos modulio reikalavimų;
- darbo operacijų ugdymo dalyviams demonstravimas praktiškai naudojant įvairius technikos įrenginius, atitinkančius besimokančiųjų specializaciją, pvz., metalo, medžio apdirbimo stakles;
- besimokančiųjų darbų saugos, sveikatos, priešgaisrinių ir higienos reikalavimų darbo procese užtikrinimas;
- bendradarbiavimas su kitais panašios srities profesijos mokytojais.
|
Potencialūs darbdaviai | Profesinės, aukštosios mokyklos, darbo rinkos mokymo centrai. |
Darbo priemonės | Gamybinė technika ir staklės (medžio, metalo apdirbimo ir kt.), modernios kompiuterinės ir komunikacinės technologijos, interneto prieiga. |
Profesinės perspektyvos | Gamybinio mokymo meistras gali dirbti profesinėse, aukštosiose mokyklose ar darbo rinkos mokymo centruose Galima studijuoti skirtingų mokslo sričių studijų programose (dažniausiai technologijos mokslų srities). Svarbiausias reikalavimas - turi savo specializacijos praktinių gebėjimų. Kvalifikaciją galima kelti įvairiuose kursuose, dirbant. |
Profesijai reikalingos asmeninės savybės (interesai, vertybės, gebėjimai): | iniciatyvumas, tolerantiškumas, gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, gebėjimas valdyti auditoriją, nekonfliktiškumas, gebėjimas dirbti komandoje, gebėjimas aiškiai reikšti savo mintis, nuolatinis profesinis tobulėjimas, gebėjimas greitai ir lanksčiai prisitaikyti rinkos sąlygų. |
Profesijai reikalingas išsilavinimas (jeigu reglamentuotas): | nereglamentuotas. |
Vaizdinė medžiaga
Nėra duomenų