Anglų kalbos mokytojas
Susijusios profesijos
Profesijos aprašymas
Profesijos tikslas(-ai): | mokyti mokinį anglų kalbos planuojant ir organizuojant mokymo bei ugdymo procesą pagal humanistinės pedagogikos principus, naudojant šiuolaikines technologijas ir mokymo priemones. |
Svarbiausios (ne daugiau kaip 10) profesijos veiklos sritys: | - įvairaus amžiaus mokinių mokymas anglų kalbos taikant įvairius anglų kalbos mokymo(si) principus, kryptis ir metodus; ugdant jų mokymosi gebėjimus remiantis amžiaus tarpsnių psichologija ir pedagogika;
- objektyvios ir motyvuojančios mokinių žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos taikymas vertinant mokinių įgytas komunikacines kalbines kompetencijas;
- konstruktyvus bendravimas ir bendradarbiavimas su mokinių tėvais, kitais pedagogais ir ugdymo institucijomis;
- neformaliojo ugdymo veiklų organizavimas mokyklose, vaikų ugdymo centruose;
- vaikų komunikacinių kalbinių kompetencijų ugdymas, jų kūrybinių gebėjimų lavinimas kuriant palankią ugdymo/si aplinką;
- kritiškas ugdymo proceso vertinimas, besimokančiųjų poreikių analizavimas;
- gerosios patirties sklaidos vykdymas.
|
Potencialūs darbdaviai | Valstybinės ar privačios, formalios ir neformalios švietimo institucijos, kalbų centrai. |
Darbo priemonės | Anglų kalbos vadovėliai, dalykinė ir metodinė literatūra, modernios informacinės technologijos, interneto prieiga, interaktyvi lenta, garso ir vaizdo metodinės priemonės. |
Profesinės perspektyvos | Anglų kalbos mokytojo kvalifikaciją galima įgyti universitetuose (suteikiamas pedagogikos bakalauro kvalifikacinis laipsnis ir mokytojo profesinė kvalifikacija), vykdančiuose studijas pagal anglų filologijos, dalyko pedagogikos studijų programą. Įgiję mokytojo kvalifikaciją asmenys gali dirbti su pradinio, pagrindinio, vidurinio, profesinio lygmens mokiniais mokymo įstaigose. Baigus bakalauro studijas universitete jas galima tęsti švietimo ir ugdymo krypčių grupės magistrantūros programose. |
Profesijai reikalingos asmeninės savybės (interesai, vertybės, gebėjimai): | kūrybingumas, lankstumas, gebėjimas empatiškai bendrauti, gebėjimas dirbti komandoje, gebėjimas konstruktyviai, kryptingai bendrauti ir bendradarbiauti su kitais pedagogais, tėvais, gebėjimas spręsti problemas, atsakingumas, savarankiškumas, gebėjimas planuoti ir organizuoti savo veiklą, atvirumas kaitai. |
Profesijai reikalingas išsilavinimas (jeigu reglamentuotas): | aukštasis. Tačiau dirbti mokytoju pagal pirminio profesinio mokymo programą gali asmuo, baigęs ir profesinę mokyklą, turintis vidurinį išsilavinimą, 3 metų atitinkamos srities darbo praktiką ir išklausęs Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatytą pedagoginių-psichologinių žinių kursą bei išpildęs kitus Lietuvos Respublikos teisės aktais numatytus reikalavimus. |
Vaizdinė medžiaga
Nėra duomenų